Spring naar bijdragen

Vereniging Martijn pedo partij


Aanbevolen berichten

Helaas is het onderwerp veld wat te kort, de titel moet zijn Vereniging Martijn wil ?mg src='http://forum.credible.nl/images/euro.png'>Ëœtips?mg src='http://forum.credible.nl/images/euro.png'>â„¢ niet van site verwijderen.

Bron: link

Mag en kan dit zomaar in Nederland? Je zou je mening kunnen geven bij de partij, en laat zien hoe jij erachter staat. Wellicht krijg je ingang bij deze vereniging of zou het toch zinloos zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben één keer op dat forum geweest, omdat ik bezig was met een artikel over dit onderwerp voor een krant. En het is echt ronduit walgelijk wat daar opstaat. Ze vertellen elkaar over hoe ze opgewonden worden van minderjarigen (en volgens hun willen die kinderen dat vaak zelf hamer.gif). Er was zelfs iemand die schreef dat hij een keer net deed alsof hij een kind 'per ongeluk' aanraakte, omdat hij even wilde voelen. Getsie. Ik word niet snel misselijk van een tekst op internet, maar hier werd ik niet goed van.

Martijn zou dit echt moeten verwijderen van het forum. Het is natuurlijk fijn als je met lotgenoten (in dit geval pedofielen) in contact kunt komen, dus ik snap wel waarom die stichting en dat forum zijn opgericht. Maar zo'n forum zou nooit en te nimmer een plek moeten zijn waarop je elkaar kunt vertellen hoe je misbruik maakt van kinderen.

Ik vind die stichting Martijn ook gestoord. Een stichting voor pedofielen is denk ik niet verkeerd, want pedofielen kunnen op die manier elkaar bemoedigen om hun seksuele neigingen te negeren, en om hulp te zoeken. In plaats daarvan probeert Martijn de mensheid ervan te overtuigen dat seksueel verkeer tussen kinderen en volwassenen normaal is.

Moreel vind ik het dus allemaal verwerpelijk. Ik denk alleen dat een verbod niks oplevert.


Samengevoegd:

Overigens is de pedopartij inmiddels opgeheven. De reden: ze kregen voor de tweede keer niet genoeg handtekeningen om mee te doen aan de verkiezingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zonder de site te hebben gezien, sluit ik me bij het bovenstaande aan (wat betreft de verwerpelijkheid van de site/vereniging enz.).

Daarnaast geloof ik dat mensen door de kracht van God bevrijd kunnen worden van tegennatuurlijke pedofiele neigingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Nederland heb je vrijheid van vereniging. Als je het wilt verbieden zul je moeten bewijzen dat de vereniging is opgericht met een crimineel oogmerk, nl. het faciliteren of aanmoedigen van seksueel misbruik van minderjarigen. Dat lijkt me geen haalbare kaart.

De vereniging Martijn zou in mijn ogen het forum moeten verwijderen doordat daar wel degelijk de rand wordt opgezocht. De rest van het forum is imo totaal belachelijk maar wel toegestaan. Het is een mening waar ik het volstrekt niet mee eens ben maar een mening die mensen van mij best mogen hebben. Zolang ze zich aan de wet houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

als er wordt besproken hoe men kinderen misbruikt is daar natuurlijk aangifte tegen te doen, als dat er maar genoeg doen komt er vanzelf wel een zaak...

anders heb je altijd nog wel programma's op tv die dit soort praktijken aan het licht brengen, dan kan justitie vaak niet anders dan vervolgen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een vereniging voor pedofielen vind ik niet verkeerd en zolang niet wordt aangetoond dat Martijn de wet overtreedt mogen ze van mij bestaan. Echter, het is totaal belachelijk áls het zo blijkt te zijn dat Martijn aanzet tot seks met kinderen, et cetera.

Wel vind ik de hetse enigszins gevaarlijk. Een forum is namelijk niet hetzelfde als de site. Gevaarlijk.

Het optreden van het ex-bestuurslid Uittenbogaard is wel redelijk zwak, al heeft hij een paar punten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid