Spring naar bijdragen

Jennifer Knapp en haar geaardheid


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]Om een of andere reden denk ik telkens dat jij Oud Gergem ben.. In dat geval doet het mij als soortvanGergemmer goed dat er mede-waergereformeerden zijn die Dexter cool vinden
smile.gif

Oei, dan moet ik nodig iets aan m'n imago doen. Maar Dexter is desalniettemin cool, waargereformeerd of niet.

Quote:
Hoe dan ook. Inderdaad is de christelijke andersgeaarden-hetze vreselijk. Vanuit een orthodox-christelijk perspectief is alle seks buiten het huwelijk verkeerd en mogen homo's en lesbo's niet trouwen. Dus zondig. Net als pedofilie en illegaal downloaden. Dus muziek van een illegale downloader is even zondig als lesbische christencountry.

Nee hoor, homo's zijn altijd erger. Hoe dan ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom zo negatief over andere seksueel geaarden? Is de Bijbel (het woord van God) zo moeilijk omschreven dat het te moeilijk is om te begrijpen? Dan snap ik anderzijds ook niet dat je als een kind moet worden. Dus dat zou betekenen dat het heel gemakkelijk is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waarom zo negatief over andere seksueel geaarden? Is de Bijbel (het woord van God) zo moeilijk omschreven dat het te moeilijk is om te begrijpen? Dan snap ik anderzijds ook niet dat je als een kind moet worden. Dus dat zou betekenen dat het heel gemakkelijk is.

Wellicht helpt het als je wat minder met je sexualiteit te koop zou lopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik dacht het, jij zegt het. Ik snap niet dat iemand dat constant duidelijk moet maken. Ik heb helemaal niks tegen homo's, absoluut niet. Maar een mens is wel meer dan alleen hun seksuele geaardheid.

Het is normaal dat een deel van de groep die te maken heeft (gehad) met discriminatie, zich gaat identificeren met het kenmerk waarop ze werden gediscrimineerd. Bij homoseksuelen is dat hun geaardheid. De oorzaak ligt in de discriminatie, niet in de gediscrimineerden.

Dan zijn er nog mensen die moeite hebben met "verwijfd" gedrag. Hoewel dit geacteerd kan zijn is het vaak ook gewoon wie iemand is. Ik heb ook zo mijn "verwijfde" trekjes. Ze zijn redelijk subtiel (ja sommige zaken aan mij zijn subtiel, is voor mij ook een verrassing) maar ze zijn er wel.

Het is gewoon wie ik ben, en als iemand vind dat ik dat moet veranderen: dat is het moment dat ik mijn roze leren jeans en mijn pluche handtas uit de kast trek.

In mijn ervaring zijn heteroseksuele mannen ook behoorlijk goed in het benadrukken van seksualiteit. Hoe vaak ik op het werk niet heb aan moeten horen wie precies wat met een vrouw heeft gedaan.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid