Tirza 0 Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Quote: Op woensdag 26 mei 2010 01:24:09 schreef Raido het volgende: [...]Om een of andere reden denk ik telkens dat jij Oud Gergem ben.. In dat geval doet het mij als soortvanGergemmer goed dat er mede-waergereformeerden zijn die Dexter cool vinden Oei, dan moet ik nodig iets aan m'n imago doen. Maar Dexter is desalniettemin cool, waargereformeerd of niet. Quote: Hoe dan ook. Inderdaad is de christelijke andersgeaarden-hetze vreselijk. Vanuit een orthodox-christelijk perspectief is alle seks buiten het huwelijk verkeerd en mogen homo's en lesbo's niet trouwen. Dus zondig. Net als pedofilie en illegaal downloaden. Dus muziek van een illegale downloader is even zondig als lesbische christencountry. Nee hoor, homo's zijn altijd erger. Hoe dan ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2010 Mwah, niet waar, er werden ook homo's in de holocaust vernietigd dus ze kunnen rekenen op enige sympathie. Nazi's zijn het ergst. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Waarom zo negatief over andere seksueel geaarden? Is de Bijbel (het woord van God) zo moeilijk omschreven dat het te moeilijk is om te begrijpen? Dan snap ik anderzijds ook niet dat je als een kind moet worden. Dus dat zou betekenen dat het heel gemakkelijk is. Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 13:20:35 schreef ikbenBen het volgende: Waarom zo negatief over andere seksueel geaarden? Is de Bijbel (het woord van God) zo moeilijk omschreven dat het te moeilijk is om te begrijpen? Dan snap ik anderzijds ook niet dat je als een kind moet worden. Dus dat zou betekenen dat het heel gemakkelijk is. Wellicht helpt het als je wat minder met je sexualiteit te koop zou lopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 13:32:45 schreef [JmB] het volgende: [...] Wellicht helpt het als je wat minder met je sexualiteit te koop zou lopen. Ik dacht het, jij zegt het. Ik snap niet dat iemand dat constant duidelijk moet maken. Ik heb helemaal niks tegen homo's, absoluut niet. Maar een mens is wel meer dan alleen hun seksuele geaardheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op woensdag 26 mei 2010 01:43:32 schreef Andere Jas het volgende: Mwah, niet waar, er werden ook homo's in de holocaust vernietigd dus ze kunnen rekenen op enige sympathie. Nazi's zijn het ergst. 'Hitler was omgeven door homo's.': link Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 13:36:20 schreef Liset het volgende: [...] Ik dacht het, jij zegt het. Ik snap niet dat iemand dat constant duidelijk moet maken. Ik heb helemaal niks tegen homo's, absoluut niet. Maar een mens is wel meer dan alleen hun seksuele geaardheid. Het is normaal dat een deel van de groep die te maken heeft (gehad) met discriminatie, zich gaat identificeren met het kenmerk waarop ze werden gediscrimineerd. Bij homoseksuelen is dat hun geaardheid. De oorzaak ligt in de discriminatie, niet in de gediscrimineerden. Dan zijn er nog mensen die moeite hebben met "verwijfd" gedrag. Hoewel dit geacteerd kan zijn is het vaak ook gewoon wie iemand is. Ik heb ook zo mijn "verwijfde" trekjes. Ze zijn redelijk subtiel (ja sommige zaken aan mij zijn subtiel, is voor mij ook een verrassing) maar ze zijn er wel. Het is gewoon wie ik ben, en als iemand vind dat ik dat moet veranderen: dat is het moment dat ik mijn roze leren jeans en mijn pluche handtas uit de kast trek. In mijn ervaring zijn heteroseksuele mannen ook behoorlijk goed in het benadrukken van seksualiteit. Hoe vaak ik op het werk niet heb aan moeten horen wie precies wat met een vrouw heeft gedaan..... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Jennifer wie? Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 14:41:36 schreef Hongerige Wolf het volgende: Jennifer wie? Precies... Als het nou MWS zou zijn, dan is het wat anders, maar over wie hebben we het hier nou eigenlijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 MWS? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 14:22:25 schreef Tirza het volgende: [...] 'Hitler was omgeven door homo's.': link O, dus alle homos zijn nu opeens nazi? Misschien moet ik dit eens gaan melden bij zo'n meldpunt voor discriminatie Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 15:05:17 schreef Tirza het volgende: MWS? Michael W. Smith. Maar Jenifer Knapp is ook best een bekende naam in de gospelwereld hoor. Ze heeft alleen 10 jaar lang geen cd's uitgebracht en zo, dus is iedereen 't al weer vergeten. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 15:05:17 schreef Tirza het volgende: MWS? Michael W. Smith... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 14:22:25 schreef Tirza het volgende: [...] 'Hitler was omgeven door homo's.': link Ik heb een stroomonderbreker in mijn hersens laten bouwen die geactiveerd wordt op het moment dat ik het woord familyvalue hoor of zie. Het heeft mijn leven meer zen gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 15:20:27 schreef Joëlle het volgende: [...] Michael W. Smith. Maar Jenifer Knapp is ook best een bekende naam in de gospelwereld hoor. Ze heeft alleen 10 jaar lang geen cd's uitgebracht en zo, dus is iedereen 't al weer vergeten. en/of ze waren niet zo goed...? Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 14:22:25 schreef Tirza het volgende: [...] 'Hitler was omgeven door homo's.': link Je maakt een grapje hoop ik? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 16:28:58 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] en/of ze waren niet zo goed...? Alsof dat een criterium is in de gospelwereld... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2010 Quote: Op vrijdag 28 mei 2010 14:22:25 schreef Tirza het volgende: [...] 'Hitler was omgeven door homo's.': link De American Family Association.... Dat was iets met Wilders, en heel erg antihomo zijn. De paus is waarschijnlijk ook omgeven door homo's, liberale presidenten en oh Al-Kaida Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten