Raido 0 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Quote: Op dinsdag 29 juni 2010 12:39:50 schreef Kurt het volgende: Dan zoeken jullie samen kaartjes en gaan jullie samen! Neem je je vriendin ook nog even mee. Gezellige boel! Ze moet dan werken en de rest van mijn vrienden ook. Mja... nexttime.. Echt ik erger me dood aan mezelf om het feit dat ik zo vaak festival en feestjes mis omdat ik denk dat ik dan aan de poort even kan betalen en naar binnen gaan. Uitverkocht. Jeum.. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik ben er ook! En voortaan gewoon bestellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Quote: Op dinsdag 29 juni 2010 12:52:28 schreef Kurt het volgende: Ik ben er ook! En voortaan gewoon bestellen. Vertel me wat. Ik heb Paul Kalkbrenner vorig jaar ook al gemist in Utrecht. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Quote: Op dinsdag 29 juni 2010 12:52:28 schreef Kurt het volgende: Ik ben er ook! En voortaan gewoon bestellen. 'Gewoon bestellen' terwijl je gewoon niet kan werkt natuurlijk niet Het is gewoon erg toevallig dat ik nu wel kan. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Dan goed zoeken. Op Facebook misschien? Organisatie mailen? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Quote: Op dinsdag 29 juni 2010 13:03:30 schreef Kurt het volgende: Dan goed zoeken. Op Facebook misschien? Organisatie mailen? Allebei al gedaan, ik heb zojuist iemand gemaild die niet meer kan, ik hoop dat daar wat uit komt. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Ik word vrijwilliger! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Whaha Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 O, shit, nu heb je ook nog een mail van mij met een mailadres van iemand die haar kaartje kwijt wil. En vrijwilliger? Is dat nu een grap of niet? En zo nee: waar sta je? Dan kom ik hoi zeggen als ik je herken. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Geen grap, al vind ik het wel grappig. Maar ik kan ook een deel van de dag vrijwilliger worden, het andere deel gewoon naar het festival gaan. Ik heb nog geen flauw idee waar ik sta, dat hoor ik vandaag denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Quote: Op woensdag 30 juni 2010 11:23:17 schreef Kurt het volgende: O, shit, nu heb je ook nog een mail van mij met een mailadres van iemand die haar kaartje kwijt wil. Geef aan Raido! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Da's ook een tip voor jou Raido: ik zit op de CHE en op onze schoolmail kwam het verzoek dat ze nog stoere mannen zoeken voor de beveiliging. Sta je bij de zaal en krijg je nog 50 euro toe. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Raido is niet stoer. Ik wel! Maar ik ben te rock-'n-roll voor de beveiliging. Mensen moeten juist tegen mij beveiligd worden! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Raido is ruig Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Quote: Op woensdag 30 juni 2010 18:02:58 schreef Kurt het volgende: Raido is niet stoer. Ik wel! Maar ik ben te rock-'n-roll voor de beveiliging. Mensen moeten juist tegen mij beveiligd worden! Oh wauw, straks ga je het nog zelf geloven. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 4 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2010 't Is dat hier weinig mensen zitten die op PD waren, blijkbaar, anders zou je de verhalen al wel gehoord hebben. :S Maar goed. Tof festival dus. Leuke mensen gezien en sommigen ook voor 't eerst ontmoet. Paar toffe shows gezien. Jammer dat ik drie keer keihard knock-out ging, thanks to de hitte en wat andere zaken, en de avond met een domper eindigde op die manier waardoor ik het einde van The Spirit That Guides Us (waarbij ik voor de eerste keer out ging in de moshpit) en mewithoutYou (en sowieso de rest na TSTGU) gemist heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 En ik dacht dat emo's niet konden pitten... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 5 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Dat klopt. Daarom ging ik me ermee bemoeien. En toen ging 't fout. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Balen! Wat is dat hier toch met flauwvallende credible-mannen, Olorin ging laatst ook al onderuit op een feestje (allicht combinatie van hitte en te veel rook en te weinig lucht enzo). Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Quote: Op maandag 05 juli 2010 12:04:38 schreef Kurt het volgende: Dat klopt. Daarom ging ik me ermee bemoeien. En toen ging 't fout. Ik ben trots op je Samengevoegd: Quote: Op maandag 05 juli 2010 14:20:09 schreef Iriacynthe het volgende: Balen! Wat is dat hier toch met flauwvallende credible-mannen, Olorin ging laatst ook al onderuit op een feestje (allicht combinatie van hitte en te veel rook en te weinig lucht enzo). Laatst ging ik ook op Neurotic Deathfest op testbeeld. Dat had te maken met het filmpje van een dissectie wat Carcass gebruikt als decor in plaats van een backdrop. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2010 Oh, ieuw! Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 6 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ach, bij mij had het wel een oorzaak, maar die doet er niet zoveel toe. De hitte speelde in ieder geval ook een grote rol, en overmoedigheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Tof festival ja! Ondanks dat ik als vrijwilliger was, heb ik veel van het festival meegekregen. Leuke mensen, leuke bands, leuke nieuwe vriendjes gemaakt. @Kurt, ja dat was wel balen Maar ach, de avond was toch niet heel erg bijzonder vond ik, behalve Mewithoutyou dan. Link naar bericht Deel via andere websites
~Dien~ 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Quote: Op maandag 12 juli 2010 17:18:49 schreef Henriëtte het volgende: Tof festival ja! Ondanks dat ik als vrijwilliger was, heb ik veel van het festival meegekregen. Leuke mensen, leuke bands, leuke nieuwe vriendjes gemaakt. @Kurt, ja dat was wel balen Maar ach, de avond was toch niet heel erg bijzonder vond ik, behalve Mewithoutyou dan. Ha, ik ga zo hard lachen als jij diegene bent die met mij kaartjes hebt lopen checken aan de ingang Er heten immers maar weinig mensen Henriëtte. Tof festival en toffe mensen! Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ik was het! Wat grappig! Ik kan alleen even geen Dineke voor de geest halen... Maar ja, wat wil je, met 300+ mensen die je moet controleren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten