Spring naar bijdragen

Peacedog Festival


Aanbevolen berichten

Quote:

Dan zoeken jullie samen kaartjes en gaan jullie samen! Neem je je vriendin ook nog even mee. Gezellige boel!
knipoog_dicht.gif

Ze moet dan werken en de rest van mijn vrienden ook. Mja... nexttime..

Echt ik erger me dood aan mezelf om het feit dat ik zo vaak festival en feestjes mis omdat ik denk dat ik dan aan de poort even kan betalen en naar binnen gaan. Uitverkocht. Jeum..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 68
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

't Is dat hier weinig mensen zitten die op PD waren, blijkbaar, anders zou je de verhalen al wel gehoord hebben. :S Maar goed. Tof festival dus. Leuke mensen gezien en sommigen ook voor 't eerst ontmoet. Paar toffe shows gezien. Jammer dat ik drie keer keihard knock-out ging, thanks to de hitte en wat andere zaken, en de avond met een domper eindigde op die manier waardoor ik het einde van The Spirit That Guides Us (waarbij ik voor de eerste keer out ging in de moshpit) en mewithoutYou (en sowieso de rest na TSTGU) gemist heb.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat klopt. Daarom ging ik me ermee bemoeien. En toen ging 't fout.
widegrin.gif

Ik ben trots op je e_53.gif


Samengevoegd:

Quote:

Balen! Wat is dat hier toch met flauwvallende credible-mannen, Olorin ging laatst ook al onderuit op een feestje (allicht combinatie van hitte en te veel rook en te weinig lucht enzo).

Laatst ging ik ook op Neurotic Deathfest op testbeeld. Dat had te maken met het filmpje van een dissectie wat Carcass gebruikt als decor in plaats van een backdrop.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Tof festival ja! Ondanks dat ik als vrijwilliger was, heb ik veel van het festival meegekregen. Leuke mensen, leuke bands, leuke nieuwe vriendjes gemaakt.

@Kurt, ja dat was wel balen
knipoog_dicht.gif
Maar ach, de avond was toch niet heel erg bijzonder vond ik, behalve Mewithoutyou dan.

Ha, ik ga zo hard lachen als jij diegene bent die met mij kaartjes hebt lopen checken aan de ingang big-smile.gif

Er heten immers maar weinig mensen Henriëtte. Tof festival en toffe mensen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid