Jalikaatje 1 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Quote: Op zondag 28 februari 2010 16:47:37 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Jongedame, is dat taal voor een jongerenforum? Nee mama... Excuus Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Quote: Op zondag 28 februari 2010 15:41:15 schreef !!!!dennis!!!! het volgende: hahah tsja t is ook een gekke vraag .. i know.. zoekt en gij zult vinden, bid en gij zult onvangen haha Bidden is ook nog een optie... Je kunt geewoon op je luie knar gaan zitten en wachten tot ze aanbelt. Maar of dat gaat lukken? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Jawel, maar dan heb je groot kans dat ze Jehova's Getuige is. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Quote: Op zondag 28 februari 2010 16:49:52 schreef !!!!dennis!!!! het volgende: heey eli! ben op zoek naar een protestantse kerk! t hoeft niet perse een baptisten gemeente te zijn. gewoon een warme gezellige gemeente met het liefst ook wat leeftijdsgenoten (in de 20) en vrolijke muziek Ben je zelf ook (doop)lid van een bepaald kerkgenootschap? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Quote: Op zondag 28 februari 2010 20:23:12 schreef Andere Jas het volgende: Jawel, maar dan heb je groot kans dat ze Jehova's Getuige is. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Quote: Op zondag 28 februari 2010 20:23:12 schreef Andere Jas het volgende: Jawel, maar dan heb je groot kans dat ze Jehova's Getuige is. Nuja, je moét ook niet noodzakelijk meteen je droomvrouw tegenkomen. Soms duurt het gewoon een hele tijd voor je een leuke meid vindt waarmee je een relatie zou willen. Single zijn is helemaal niet verkeerd, laat je ook niet te veel opjagen. Mensen hebben wel eens dat idee dat ze vanaf een bepaalde leeftijd wel een relatie moeten hebben om een normaal en gelukkig persoon te zijn maar ach, waarom ook. Liever nog een tijdje single zijn en gewoon leuke dingen doen zonder vriendin, dan wanhopig op zoek zijn en alles veel te hard forceren. Cliché hoor, maar volgens mij vind je ook echt makkelijker iemand als je gewoon goed in je vel zit op je eentje. Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Quote: Op zondag 28 februari 2010 20:23:12 schreef Andere Jas het volgende: Jawel, maar dan heb je groot kans dat ze Jehova's Getuige is. Samengevoegd: Quote: Op maandag 08 maart 2010 21:16:05 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Nuja, je moét ook niet noodzakelijk meteen je droomvrouw tegenkomen. Soms duurt het gewoon een hele tijd voor je een leuke meid vindt waarmee je een relatie zou willen. Single zijn is helemaal niet verkeerd, laat je ook niet te veel opjagen. Mensen hebben wel eens dat idee dat ze vanaf een bepaalde leeftijd wel een relatie moeten hebben om een normaal en gelukkig persoon te zijn maar ach, waarom ook. Liever nog een tijdje single zijn en gewoon leuke dingen doen zonder vriendin, dan wanhopig op zoek zijn en alles veel te hard forceren. Cliché hoor, maar volgens mij vind je ook echt makkelijker iemand als je gewoon goed in je vel zit op je eentje. Daar kan ik me wel in vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 Echte liefde: link Link naar bericht Deel via andere websites
DientjeLief 0 Geplaatst 8 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2010 In Eindhoven zit studentenvereniging Ichthus, dat is een aanrader Mijn vriend zat ook bij Ichthus, maar dan in andere stad. Weet dat dat een leuke vereniging is omdat ik ook wel mee ging. Zijn ook wel andere christelijke studentenverenigingen maar dat is zeker een aanrader! Wat zou je zelf het liefste willen (hoe je iemand wil tegen komen)? [edit] Oh sorry! Ik had niet gezien dat het al 2 blz. waren en lees nu pas dat je niet studeert! Samengevoegd: Ik denk dat er vast wel genoeg meiden zijn die je leuk vinden, goed bedoeld want je ziet er leuk uit. Ook foto's op je myspace zien er leuk uit. Hoop dat dat een beetje oke overkomt, wist niet goed hoe ik het moest omschrijven. Zijn leuke hobby's en gitaar spelen is ook super! Snap dat je dan zoekt naar een meisje die ook net als jou met het geloof bezig is, maar soms is het wachten beter dan het zoeken. Ben mijn vriend onverwachts tegen gekomen. Hij was eerst (ook) op zoek en heeft het toen 'overgelaten' aan God. Hij zorgt er wel voor dat het goedkomt. De dag erna leerden wij elkaar kennen. Het gebeurt op de momenten dat je het zelf niet verwachts of juist als je op zoek bent kun je het niet vinden, maar zul je het beter kunnen omdraaien. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2010 Hej Dennis, Ik weet precies wat je voelt! Heb ook al wel wat relaties gehad maar nooit met iemand die christelijk was of een christelijke achtergrond had. en je merkt wel in veel opzichten dat dat botst (vind ik) ik heb nu al een jaar geen relatie meer en vind het nu ook wel wat saai worden in me eentje maar heb wel geleerd om het een beetje van me af te zetten en niet wanhopig op zoek te gaan Misschien komen we hier iemand tegen Succes.. Liefs Babeth Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten