Henriëtte 0 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Quote: Op woensdag 07 juli 2010 11:03:00 schreef Mister_L het volgende: 9 augutus naar Sziget!! Ik wil mee! Maar dat wordt 'm niet, helaas helaas. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Dit weekend gothic festival! Ik kijk er al naar uit. Vooral naar volgende bands: -Alien Sex Fiend (dit jaar ook al een stukje van kunnen meepikken op WGT, in Waregem hopelijk de volledige set) -Arcana (nog nooit gezien, dus nu zeker wel!) -Covenant (ach, geweldige muziek is het op zich niet, maar twee jaar geleden op GF was het wel een feestje) -the Eden House (eerder optreden smaakte naar meer, een vriend beschreef het treffend als "epische seks", ben benieuwd of ze hun reputatie hoog kunnen houden) -Faith and the Muse (op zich verwacht ik niet dat hun show veel nieuws gaat brengen na die op WGT een tijd geleden, maar die was goed genoeg om gerust opnieuw mee te willen maken) -Ordo Rosarius Equilibrio (ook al eerder gezien, volgens mij zelfs meerdere keren, maar blijft de moeite, wel jammer dat ze al op de eerste dag geprogrammeerd staan want dit vind ik een perfecte band om na een zwaar festival bij uit te blazen en uitgeteld op de grond te gaan liggen en gewoon overspoeld te worden door de muziek) -Sex Gang Children (eerder moeten missen door te volle festivalprogramma's, deze keer zeker niet!) -Umbra et Imago (ach, die moet je toch ooit eens gezien hebben, al is het maar om te weten te komen of hun shows de reputatie die ze hebben opgebouwd werkelijk recht doen) VNV Nation (ja, het is futurepop en ik verlies er al mijn goth-credit mee, maar live vind ik ze gewoon fantastisch) Eigenlijk is het wat mij betreft dit jaar meer een kwestie van oude favorieten nog een keertje zien dan van fantastische nieuwe namen ontdekken, tenminste, als ik het zo op voorhand bekijk. Uiteraard zal er altijd wel wat nieuws te ontdekken zijn. Het voordeel met slechts twee vlak bij elkaar gelegen podia, is dat je zowat alles wel kan zien, de keuze-overload van pakweg WGT speelt hier geen rol. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 Quote: Op maandag 12 juli 2010 17:21:29 schreef Henriëtte het volgende: [...] Ik wil mee! Maar dat wordt 'm niet, helaas helaas. Hmm jammer! Zal hier na terugkomst wel wat foto's neerzetten! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2010 * JoostG hoopt dat hij of z'n lief kaarten voor Huntenpop heeft gewonnen Zo niet, dan toch maar kopen... Evenals kaarten voor Geuzenpop, waar ik zo ongeveer lopend naartoe kan.. Kontrust FTW Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 want geuzenpop is ook zo duur, hè? misschien zie ik je nog lopen ik moet fietsen dan XD Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 19 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2010 MORGEN PUKKELPOP!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 21 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Pukkelpop was awesome!! Mumford and Sons gaven het beste optreden weg.. wat eeng eweldige band! Snow Patrol en Prodigy waren ook prima Streetlight Manifesto is mijn ontdekking van de dag Alleen schokkend dat ik net lees dat de zanger van Ou Est Le Swimming Pool gisteren zelfmoord gepleegd heeft. Die heb ik verdorie nog live zien spelen een paar uur ervoor Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Ik ben van plan naar "Baroeg Open Air" te gaan link De bands die daar komen: Sodom, Entombed, Diary Of Dreams, Highway Chile, Umbra Et Imago, Hard Resistance, The Wounded, Riotgod, Thanatos, Taze Bitti, New Era Dojo, N3rse. Hebben de kenners op dit forum van dit soort muziek tips voor mij. Wat moet ik vooral zien? En wat niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2010 Entombed is leuk! van de week een beetje hun muziek zitten luisteren, ik moet binnenkort voor ze koken Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Quote: Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47:15 schreef Rudibu het volgende: Ik ben van plan naar "Baroeg Open Air" te gaan link De bands die daar komen: Sodom, Entombed, Diary Of Dreams, Highway Chile, Umbra Et Imago, Hard Resistance, The Wounded, Riotgod, Thanatos, Taze Bitti, New Era Dojo, N3rse. Hebben de kenners op dit forum van dit soort muziek tips voor mij. Wat moet ik vooral zien? En wat niet? The Wounded is wel tof, beetje gothic rockachtig, best vermakelijk. Je moet wel ervan houden. De andere bands Sodom, Entombed en Thanatos ken ik ook wel, maar da's thrash, deathmetal, death/thrash metal. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2010 Pukkelpop was heel vet ja. Verslag ga ik niet doen, maar heb heel wat toffe dingen meegemaakt en shows gezien. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Vanmorgen 2 plekken gewonnen op de gastenlijst voor HURTS a.s. zondag in Paradiso! Heb er zin in! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ik hoop 12 november naar Birmingham te gaan voor een concertje van Anberlin. Nu even hopen dat vriendinnetje van me ook kan, anders moet ik alleen en dat gaan mijn ouders niet zo tof vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47:15 schreef Rudibu het volgende: Ik ben van plan naar "Baroeg Open Air" te gaan link De bands die daar komen: Sodom, Entombed, Diary Of Dreams, Highway Chile, Umbra Et Imago, Hard Resistance, The Wounded, Riotgod, Thanatos, Taze Bitti, New Era Dojo, N3rse. Hebben de kenners op dit forum van dit soort muziek tips voor mij. Wat moet ik vooral zien? En wat niet? Ik zou naar Diary Of Dreams en The Wounded gaan. Entombed is ook wel goed, maar echt niet mijn ding. Dan zou ik Sodom leuker vinden denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik heb net een kaartje gekocht voor Apocalyptica Jammer alleen dat mijn budget nu helemaal op is, wegens niet nader te noemen SERVICEkosten.. Sinds wanneer betalen we servicekosten die bijna 30% van de prijs van het kaartje zelf bedragen zeg Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Zo, weer even nieuwe plannen gemaakt. Morgen even kaartje halen voor 7 november Never Say Die met o.a. Parkway Drive en Comeback Kid. En 11 november Job For A Cowboy en Whitechapel. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Houd je van Job for a Cowboy? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ja! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Cool Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Oeh, Whitechapel. Volgens mij is dat echt bruut om live mee te maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 09 oktober 2010 19:02:19 schreef *nath* het volgende: Zo, weer even nieuwe plannen gemaakt. Morgen even kaartje halen voor 7 november Never Say Die met o.a. Parkway Drive en Comeback Kid. En 11 november Job For A Cowboy en Whitechapel. Ik zag ze ook bij last.fm events staan, check ik zo nu en dan. Zit de laatste wel te overwegen, de eerste is denk ik niet direct wat voor mij. 21 December in Effenaar: All That Remains, Soilwork, Caliban, Neaera, Bleed From Within. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Hurts was echt awesome! De show klopte prefect met de stijl van de band.. Prima live-act! Het gay-gehalte was bizar hoog.. maar had het wel een beetje verwacht. Ook helemaal niet erg overigens, maar het was wat opvallend Topavondje gehad! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Quote: Op maandag 11 oktober 2010 08:28:18 schreef Raido het volgende: [...]Ik zag ze ook bij last.fm events staan, check ik zo nu en dan. Zit de laatste wel te overwegen, de eerste is denk ik niet direct wat voor mij. 21 December in Effenaar: All That Remains, Soilwork, Caliban, Neaera, Bleed From Within. Ja, klopt. Ga je daar ook heen? Ik waarschijnijk wel. Is toch om de hoek, zo ongeveer. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Quote: Op maandag 11 oktober 2010 14:27:22 schreef *nath* het volgende: [...] Ja, klopt. Ga je daar ook heen? Ik waarschijnijk wel. Is toch om de hoek, zo ongeveer. Het lijkt me wel tof, maar het is niet direct om de hoek. Wel goed bereikbaar dat dan wel weer. Vooral omdat op 21 Januari Bring Me The Horizon, The Devil Wears Prada en Architects in de Melkweg spelen.. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Wie wil er met mij naar Apocalyptica? Alle vier waar ik mee zou gaan zitten nu ineens dat ze tóch niet kunnen... 27 oktober, Melkweg in Amsterdam. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten