Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Hahaha
:-d

Tja, was laatst een interessante radio show over, ging over de wegverbreding van de A12 en A27.

Daar hebben ze onderzocht dat de overheid de file's niet zo erg vinden omdat het langzaam rijden minder ongelukken kost.

Dat is natuurlijk maar 1 kant van het verhaal.

Stil staan is duurder dan de kosten van de ongelukken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

M.i. is het wel weer erg makkelijk om de vinger te wijzen naar de (locale) overheid... De schuld afschuiven richting de ander is in dit geval niet terrecht...

In landen waar dit weer regelmatig voorkomt, zijn mensen eraan gewend, passen hun rijstijl aan en houden rekening met extra file enz.

Rijstijl enzo maakt weinig uit... Als er niks aan gedaan wordt qua strooien enzo... dan kan je voorzichtig rijden wat je wil, maar sta je toch in een file.

Mr Emilio zei dat mensen dit lang van tevoren wisten en zich er maar aan aan moesten passen... de overheid wist dit dus ook lang van tevoren en had ook al eerder maatregelen kunnen treffen... ze komen er nu als een soort spuit 11 achteraan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Rijstijl enzo maakt weinig uit... Als er niks aan gedaan wordt qua strooien enzo... dan kan je voorzichtig rijden wat je wil, maar sta je toch in een file.

Mr Emilio zei dat mensen dit lang van tevoren wisten en zich er maar aan aan moesten passen... de overheid wist dit dus ook lang van tevoren en had ook al eerder maatregelen kunnen treffen... ze komen er nu als een soort spuit 11 achteraan

dat dus..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tssk, dat boetes geven doen ze ook wel hoor. Mijn vriend had bij de eerste sneeuw een ongeluk gehad, hij slipte en kwam tegen de vangrail. Agent moest hem eigenlijk een boete geven voor gevaarlijk gedrag op de snelweg (á 400euro) omdat hij 100 km/u reed op een gestrooide weg waar eigenlijk niks glad was en waar je 120 mocht maar waar dan ineens een stuk wél glad was waardoor mijn vriend dus slipte met de wagen van het werk. Gelukkig was die agent zo aardig om er een boete voor teveel links rijden van te maken, want dat is een stuk goedkoper.

Maargoed, ze hadden beter die gast kunnen bekeuren die mij vanochtend zowat aanreed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nou, dan kun je de overheid toch ook niet verwijten dat ze zich niet hadden voorbereid?

de laatste jaren worden de winters steeds heftiger.. dan weet je toch dat je goed moet inslaan? het is nu januari en we hebben nogal wat winter-maandjes te gaan en nu is t zout al op?! dan is er toch iets grandioos mis gegaan met de planning lijkt me..

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid