JoostG 27 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Tim Kuik ik vroeger waarschijnlijk veel gepest en wil de maatschappij op deze manier terug pakken. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Quote: Op woensdag 23 februari 2011 07:57:21 schreef Morphogenesis het volgende: Leuk nieuwtje over Brein Wanneer gaan die lui nou is snappen dat ze niet boven de wet staan, dat piraterij aanpakken op deze manier niet effectief is, en dat ze zichzelf best hypocriet opstellen. Ze hebben een punt. Ik vind namelijk ook dat als je iets goed vind, je het ook moet kopen. Maar Brein brengt het zo gruwelijk lomp. x2 En JoostG, heerlijke opmerking, ik lach me kapot Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Beetje dit idee: ... En dan natuurlijk geen gedownloade tekenfilm! Maar serieus hoor.. Ik snap de instelling van de Kuik niet. Ik heb meer het gevoel dat hij het voor de 'macht' doet dan echt om de artiesten te helpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Wat ik helemaal belachelijk vind is dat wanneer FTD blijft draaien ze iets van 30.000,- per dag moeten betalen dat het draaiende is met een max van 300.000,- (uit m'n hoofd, kan zijn dat de bedragen verschillen) Het grappige is dat dit geld naar Brein gaat, en niet naar de rechthebbenden. Terwijl Brein helemaal geen schade heeft geleden. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Brein verdeeld dat toch onder de rechthebbenden of ben ik nu gek? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Ik hoop dat je gelijk hebt. Weet je waar dit staat? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Brein is een idioot en achterlijk clubje. Zo. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Nee ik weet niet waar het staat.. Ik dacht dat ik het een keer in de krant had gelezen maar dat is al een tijdje geleden.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Quote: Op woensdag 23 februari 2011 13:56:41 schreef Kurt het volgende: Brein is een idioot en achterlijk clubje. Zo. Dat lucht op, of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Over Brein kan ik niets vinden, maar ik heb wel gevonden dat Buma/Stemra de inkomsten verdeeld over de rechthebbenden. Wat waarschijnlijk betekent dat ik me vergist heb en we dus nog niks wijzer zijn over wat stichting Brein doet met zijn inkomsten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten