Jeee 0 Geplaatst 13 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Sorry, maar we moesten keuze's maken. Onze doelgroep moest bestaan uit 3 factoren en bij geslacht hebben we gekozen voor jongens. Bedoel je de motivatie in het algemeen of waarom we voor jongens hebben gekozen? In het algemeen gaat het erom dat we ons moeten verdiepen in een doelgroep en dat we dit heel interessant vonden, omdat we vonden dat het vaak geaccepteerd lijkt in Nederland, maar dit in veel gevallen nog niet altijd zo is. Waarom jongens heb ik hierboven al uitgelegd. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Wat gaan jullie bijdragen aan de acceptatie (concreet)? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Er is een organisatie voor Christenen die homo zijn: ContrariO (www.contratrio.nl) Misschien een idee om daar een mail naar te sturen, er zitten volgens mij genoeg jongeren daar! Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Quote: Op zondag 13 december 2009 16:36:33 schreef Jeee het volgende: Sorry, maar we moesten keuze's maken. Onze doelgroep moest bestaan uit 3 factoren en bij geslacht hebben we gekozen voor jongens. Bedoel je de motivatie in het algemeen of waarom we voor jongens hebben gekozen? In het algemeen gaat het erom dat we ons moeten verdiepen in een doelgroep en dat we dit heel interessant vonden, omdat we vonden dat het vaak geaccepteerd lijkt in Nederland, maar dit in veel gevallen nog niet altijd zo is. Waarom jongens heb ik hierboven al uitgelegd. Alleen dát je ervoor gekozen hebt, niet waarom. Als het over homo's gaat gaat het meestal over mannen; de vrouwen komen er altijd een beetje bekaaid vanaf. Ze zijn ook nergens te bekennen trouwens. Heeft vast te maken met het feit dat mannen zelf meer aandacht vragen. Dus: het was origineler geweest als je voor meisjes gekozen had, maar ik zou toch maar bij de jongens te blijven, want nu kom je waarschijnlijk gemakkelijker aan 'proefpersonen'. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst 16 december 2009 Quote: Op maandag 14 december 2009 11:31:00 schreef Elmie het volgende: Er is een organisatie voor Christenen die homo zijn: ContrariO (www.contratrio.nl) Misschien een idee om daar een mail naar te sturen, er zitten volgens mij genoeg jongeren daar! Dat laatste schijnt nogal tegen te vallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten