Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Dag bezoeker! Ik probeer de situatie even te schetsen... Afgelopen reis, heb ik mijn vriendin (Valérie) ten huwelijk gevraagd. Een prachtige locatie in Kroatië, een ideaal moment, 2 mensen die elkaar al 9 jaar graag zien, een logisch gevolg ... Op die plaats groeide ook het idee om met onze familie en dichste vrienden het moment te herbeleven volgende zomer. Vandaar dat we graag ons ‘ja’-woord in Kroatië zouden geven, met die mensen erbij. Ik vermoed dat jullie mijn vraag reeds aanvoelen. We zijn dus op zoek naar iemand die onze trouwverbintenis wil/kan uitspreken en van deze dag wil meegenieten. Praktisch zou het doorgaan het weekend 9-10-11 juli in Motovun (Istrië, Kroatië). Wij zorgen voor verblijf en vervoer kunnen we nog afspreken. Bent u zelf geïnteresseerd of kent u iemand, laat dan zeker iets van u horen. Alvast bedankt voor jullie respons. Groetjes, Valérie & Hendrik Samengevoegd: Misschien nuttig om te weten: wijzelf zijn van Oost-Vlaanderen, België Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Zoek even naar Cornelius van Wijck onder gebruikers en neem via zijn profiel even contact met hem op. Als dat niet lukt contacteer mij even. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Bedankt voor je respons, Michiel. Ik heb gedaan wat u heeft voorgesteld Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 -edit- foutje Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 14:32:13 schreef hendrik_ het volgende: Bedankt voor je respons, Michiel. Ik heb gedaan wat u heeft voorgesteld Graag gedaan, hopelijk een oplossing. Succes ermee! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 14:32:13 schreef hendrik_ het volgende: Bedankt voor je respons, Michiel. Ik heb gedaan wat u heeft voorgesteld Ik/Wij zijn wel benoemd naar de uitkomst...: houdt ons op de hoogte en succes! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ik heb nog niks gehoord Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Voor zo'n locatie zou ik spontaan priester worden Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Quote: Op donderdag 03 december 2009 06:53:39 schreef Mister_L het volgende: Voor zo'n locatie zou ik spontaan priester worden Is een bisschop ook goed? Ik zit al dagen klaar in mijn sinterklaaskostuum met mijn koffer langs me. Link naar bericht Deel via andere websites
Freefly4fun 0 Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Quote: Op donderdag 03 december 2009 10:08:59 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Is een bisschop ook goed? Ik zit al dagen klaar in mijn sinterklaaskostuum met mijn koffer langs me. En deze bisschop gaat niet zonder zijn helpende vrienden. *sminkt zich zwart en pakt zijn koffer vast* Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 @ Cornelius van Wijck: heb via je forum-account een mail verstuurd... Enig idee hoe het komt dat Michiel naar jou verwijst? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Quote: Op vrijdag 04 december 2009 07:44:26 schreef hendrik_ het volgende: @ Cornelius van Wijck: heb via je forum-account een mail verstuurd... Enig idee hoe het komt dat Michiel naar jou verwijst? CvW is diaken in de RKK Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Quote: Op vrijdag 04 december 2009 07:44:26 schreef hendrik_ het volgende: @ Cornelius van Wijck: heb via je forum-account een mail verstuurd... Enig idee hoe het komt dat Michiel naar jou verwijst? Die is dan niet aangekomen. Michiel heeft mijn adres. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten