Spring naar bijdragen

Schrijven


Aanbevolen berichten

Nee ik weet ook niet zo'n iets, helaas. Wat houdt dat dan precies in, zo'n verhalensite?

Overigens zit ik er ook over te denken om weer 'ns iets te schrijven. Tot een jaar of zes geleden deed ik dat nog, een verhaal of een column. Het laatste wat ik ooit heb geschreven was een gedicht voor het krantje van mijn studievereniging; onder pseudoniem. Het ging over liefde, God en haren in het doucheputje.

Ik heb niet zozeer een writer's block, maar meer last van onderzekerheid. Daar moet toch eens iets aan gebeuren want ik weet nog hoe ontspannend het eigenlijk was, dat gepuzzel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nee ik weet ook niet zo'n iets, helaas. Wat houdt dat dan precies in, zo'n verhalensite?

Gek genoeg is dat een site met verhalen. Ze hebben er ook een mooie term voor verzonnen, 'verhalensite'.

Maar goed, daar kun je ze dus op droppen, en lezen(korte verhalen). Alleen wil ik wel een site waar een beetje fatsoenlijke feedback word gegeven. Dus niet dat Marianne uit Zoeterwoude 'het helemaal geweldig vind' of 'helemaal bagger' zonder aan te geven waarom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid