Morphogenesis 4 Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 Zo nu en dan stuit je nog eens op bijbelteksten in media. Dan bedoel ik geen internet, maar meer films, seculiere boeken en films. Hoe ik hier op kom? Ik was een horror game (Left 4 Dead) aan het spelen, en ik was in een huis waar het veilig was voor zombies. Verhaal gaat dat de hele wereld is geinfecteerd door een infectie, en dat iedereen veranderd in zombies. Er zijn 4 overleden en 1tje daarvan ben jij, en moet je een weg zien te banen tussen allemaal horden zombies Niet heel erg christelijk Maar goed, ik zat in dat huis, en ik kijk wat er op die muur geschreven staat, en daar staat \"Exodus 9:15\" Daar staat het volgende: Ik had mijn hand allang naar u en uw volk kunnen uitstrekken en u met de pest kunnen treffen, dan was u al van de aarde weggevaagd. Even een screenshot daarvan: Vond ik wel leuk Dus mijn vraag is, kennen jullie meer van dit soort verwijzingen? Van die Eastereggs zeg maar Ben benieuwd Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2009 In het spel Fallout3 speelt een bepaalde tekst uit Openbaring nogal een belangrijke rol. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 Admod note: Moved GL >> MNM Link naar bericht Deel via andere websites
JosM 0 Geplaatst 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2009 In de clip Jeremy van Pearl Jam, op 1m24 staat een verwijzing naar Genesis 3:6 (zondeval). link Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten