Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Zo nu en dan stuit je nog eens op bijbelteksten in media. Dan bedoel ik geen internet, maar meer films, seculiere boeken en films.

Hoe ik hier op kom? Ik was een horror game (Left 4 Dead) aan het spelen, en ik was in een huis waar het veilig was voor zombies. Verhaal gaat dat de hele wereld is geinfecteerd door een infectie, en dat iedereen veranderd in zombies. Er zijn 4 overleden en 1tje daarvan ben jij, en moet je een weg zien te banen tussen allemaal horden zombies widegrin.gif

Niet heel erg christelijk engel.gif

Maar goed, ik zat in dat huis, en ik kijk wat er op die muur geschreven staat, en daar staat \"Exodus 9:15\"

Daar staat het volgende: Ik had mijn hand allang naar u en uw volk kunnen uitstrekken en u met de pest kunnen treffen, dan was u al van de aarde weggevaagd.

Even een screenshot daarvan:

Exodus915.jpg

Vond ik wel leuk widegrin.gif

Dus mijn vraag is, kennen jullie meer van dit soort verwijzingen? Van die Eastereggs zeg maar engel.gifwidegrin.gif

Ben benieuwd big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid