Credible 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Beetje basic, beetje stoer. Leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Oei Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Een mooie jonge vrouw die recentelijk veel in het nieuws is geweest: Neda Agha-Soltan. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Quote: Op dinsdag 23 juni 2009 16:22:01 schreef Caesarion het volgende: Mr L... die eerste is echt naar, een tikkeltje ordi.. de tweede zou nu al errug oud zijn , en heeft een tegenstrijdig hoofd; Perfect afgelakte tanden, geëpileerde brouwtjes maar dan weer een viezzig kapsel. Quote: Op dinsdag 23 juni 2009 16:27:54 schreef Caesarion het volgende: Vind het zo'n smakeloos en afgeplamuurd achterbuurthoofd. Spachtelputz; sierpleister. Fake zegmaar Misschien omdat die tweede een foto uit een film is? Dat is het karakter dat ze speelt. Niet zij zelf dus. Feit blijft dat ze gewoon bloedmooi is Nog meer bewijs nodig? oke : Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Ãh, tis een en dezelfde En Light, Don't take it personal Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 sorry, maar dan heb je geen smaak Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 **Houdt Elletje in de houdgreep** "Dan heb je een andere smaak dan dat ik heb, zeggen we dan. Of dan denk ik dat we hierin van mening verschillen" Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Nee je hebt geen smaak Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Caesarion, dat was een hele andere vrouw dan het meiske van mr. L Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Quote: Op woensdag 24 juni 2009 19:03:32 schreef Light Jr. het volgende: Caesarion, dat was een hele andere vrouw dan het meiske van mr. L mijn meiske Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Een vrouw is het nog niet toch? Hoe oud is ze, 18? Ik vind d'r wel mooi trouwens, maar ze heeft geen uitstraling die me specifiek aanspreekt. En de oogjes kunnen beter. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Deze dame, speelt in Off centre. Lauren Stamile. Gewoon klein beetje make up, geen plamuursel Alleen vind ik de kleuren niet echt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Quote: Op woensdag 24 juni 2009 19:16:05 schreef Light Jr. het volgende: Hoe oud is ze, 18? 22 dus ja een vrouw Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Dat maakt jou ook gelijk een man Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Quote: Op woensdag 24 juni 2009 20:34:25 schreef Caesarion het volgende: Deze dame, speelt in Off centre. Lauren Stamile. Gewoon klein beetje make up, geen plamuursel Alleen vind ik de kleuren niet echt.. [afbeelding] das wel degelijk plamuursel, alleen op zo'n manier dat het niet opvalt. (foundation op de huid bijvoorbeeld) Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Ja tis wat geegaliseerd, de kleur. Maar valt wel mee. Bovendien niet van die opzichtige beschilderingen Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Quote: Op woensdag 24 juni 2009 21:53:05 schreef Caesarion het volgende: Ja tis wat geegaliseerd, de kleur. Maar valt wel mee. Bovendien niet van die opzichtige beschilderingen Ik denk dat als je al dr plamuursel eraf haalt en het photoshopgedeelte terugdraait, dat ze er dan een stuk minder geweldig uitziet eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 ja dat is meestal zo... ik heb foto's van britney spears gezien zonder make-up en dat was.... geen porem. maar ookal is het zo opgemaakt dat het minder opvalt, je ziet het toch goed. ik zie denk ik toch liever een gezicht met een puistje ofzo dan zo'n dichtgeplamuurt perfect hoofd. maarja, das mijn smaak Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Zo'n geplamuurt hoofd pff zie je vaak ook nog eens dat mensen een verkeerde kleur gebruiken nou dan heb je echt een hoofd van 'alleen mijn hoofd is op vakantie geweest maar de rest van mijn lichaam mocht niet mee' Geef mij dan ook maar een natuurlijk huidje met wat puistjes en vlekjes Bij jongens make up vind ik helemaal een ramp... Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Bintje spiers zag er idd niet uit Heb ik laatst hier gepost dacht ik. E n idd zo'n raar bruin hoofd, en dan nog een hoop gouden schmuk, haha En beetje eyeliner ook niet liset? Gewoon een heeel dun lijntje? Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 jaaa dat wel ik heb zelf ook altijd wel mascara sowieso op anders vind ik mezelf er moe uitzien een klein beetje foundation en parels maar gewoon niet te dik dat het er nog natuurlijk uitziet... En ik vind een beetje oogschaduw mooi als het maar bij de rest van je outfit past en idd eyeliner kan ook heel mooi zijn al staat het niet bij mij vind ik zelf.. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Bedoel zo'n lijntje aan de rand van je ogen, op dat richeltje. Dat is toch eyeliner? En wat bedoel je met parels? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Quote: Op woensdag 24 juni 2009 20:44:33 schreef Caesarion het volgende: Dat maakt jou ook gelijk een man Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 jaa en dan op de bovenkant van de ogen.. onderaan zo'n randje heb ik wel met oogpotlood En parels zijn allemaal verschillende kleuren balletjes die je lichtjes opdoet met een make up kwast en dan krijg je een natuurlijke kleur op je huid zegmaar Haha met mannen over make up praten komt niet vaak voor Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 24 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Vind ik wel interessant En ik had zo'n heel fijn lang kwastje zegmaar Alleen ist lastig te doen, en vergt t wat lef soms om te dragen vandaar dak 't maar soms doe. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten