Machiavelli 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Quote: Op donderdag 12 maart 2009 13:58:36 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: [...] Je bent alleen verkouden En je bevestigd mijn stelling want je doet wel heel zielig met je griepverhaal. Ik ook van jou . En hup, ga eens on-topic anders stuur ik Marlies op je af. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Quote: Op donderdag 12 maart 2009 14:07:08 schreef Marlies het volgende: * marlies vindt dat mach en zvnna even moeten gaan bellen ofzo Mach zou gewoon moeten werken Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Quote: Op donderdag 12 maart 2009 13:50:30 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Dan heb je geen griep. Ik ben in januari ondanks de griep gewoon naar mijn werk gegaan. Moet wel toegeven dat ik na de griep alsnog instortte. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 als ik nu ziek zou zijn zou ik me echt wel ziek melden.. jullie zijn veel te braaf. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Quote: Think(?) Ik ben flink verkouden geweest, maar het is alweer over, ben weer lustig aan het werk (heb trouwens gewoon doorgewerkt, er was teveel te doen en een deadline die er aan kwam, om een dag over te kunnen slaan). Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Ik heb twee weken geleden een minigriepje gehad, van vrijdag tot dinsdag (woensdags half ziek aan 't werk gegaan ). Maar ik ben nog altijd snotverkouden en heb daardoor ook last van mn hoofd enzo. Nou word mijn hooikoorts elk jaar erger dus kan het ook best zijn dat ik nu al begin. Had er namelijk gister toen het zonnig was meer last van dan op zo'n druilerige dag als vandaag.. :s Link naar bericht Deel via andere websites
Elsjuh 0 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 Joepie. Euh, excuus, dat was iets té enthousiast!.. ik ben niet de enige die zich niet helemaal happy voelt dus en dat maakt me soms weer blij..*slecht*. (Nu ga ik klagen..): Oren dicht, neus steeds dicht, niesbuien, hoestbuien en ga nog maar ff door.. Iedereen die ziekjes of verkouden is in ieder geval beterschap! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2009 link link link Dit zijn drie artikelen die schrijven over een griepepidemie Rond deze tijd. Dus het kan best zijn dat er inderdaad een epidemie is geweest. Ik heb overigens nog nooit de 'echte' griep gehad. Alleen buikgriep (bijna elk jaar xD). Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2009 ik wil eigenlijk op dit moment wel griep hebben Ik heb geen zin in komend weekend Link naar bericht Deel via andere websites
Elsjuh 0 Geplaatst 13 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2009 Ga even langs bij iemand die griep heeft (a) Misschien lukt het aangestoken te worden?? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten