Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Eerlijk gezegd vind ik het niet goed dat we tegenwoordig zo veel moeten presenteren. Volgens mij is het de meeste mensen niet gegeven om goed te kunnen praten voor een groot publiek. Het is iets waar je aanleg voor nodig hebt, net zoals voor tekenen bijvoorbeeld. Maar tegenwoordig doen ze alsof het iets heel normaals is om te kunnen. Al die mensen die er wakker van liggen en zelfs minderwaardigheidsgevoelens ontwikkelen. Het slaat nergens op. Volgens mij is dat belangrijk om te begrijpen. Je bent niet onder de maat als je niet goed kunt presenteren. Het is gewoon een moderne caprice dat mensen zo veel presentaties moeten geven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mwah, zelfs zonder bijzondere aanleg kan je nog altijd tekentechnieken succesvol aanleren. Ik vind het op zich niet slecht dat mensen verschillende zaken moeten leren. Sommige mensen zijn goed in schrijven, sommigen in spreken, anderen zijn dan weer goed in het visueel voorstellen in de vorm van een powerpoint of poster. Het lijkt mij best wel te verantwoorden om mensen in hun opleiding (of job) te laten werken op diverse manieren, zodat ieder zijn eigen talent kan ontplooien, en je ook technieken kan leren om de zaken die je niet van nature afgaan te ontwikkelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid