Jipperd 0 Geplaatst 2 september 2009 Rapport Share Geplaatst 2 september 2009 ik kom via twitter mijn halve kerk-leven te weten, geboortes en overlijden worden door veel mensen getwitterd, end at is wel heel prettig. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 15 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2010 EN IK KAN ME ZO IRRITEREN AAN MENSEN DIE NIET KUNNEN SPELLEN. Serieus, iemand op twitter schrijft cyste als kieste En van die mensen zonder internationale volgers toch engels twitteren, oké, maar dan schrijven ze schrijnend slecht engels ... Link naar bericht Deel via andere websites
JavierSosa 0 Geplaatst 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik zit ook op twitter(javiers0sa), vind het op zich wel grappig. Alleen heb ik geen vrienden die het ook doen, wat het een stuk minder leuk maakt. Dus gebruik ik het vooral voor nieuwsfeeds. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2010 Ik zit er dus ook en sinds kort een hoop vrienden ook, erg handig en leuk!! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 om even on-topic te blijven in het woorden-topic Quote: Op vrijdag 12 februari 2010 18:38:54 schreef Light Jr. het volgende: [...] Twitteren en tweets, komt van die geluidjes die kleine vogeltjes maken. Stoer is anders... Verder vraag ik me af wie zich in vredesnaam genoeg kan vervelen om zich met zo iets onzinnigs bezig te houden. Laat staan de onzin van anderen te lezen. "Ik ben vettttt aan het shoppen ouwe! Waar is de Cif Citroen, damnzz!" "W00t ben aan het crappen en het WC papier is bijna op, crisis peopleZ" Like anyone gives a hoot. Eens met het feit dat er veel mensen onzin twitteren. Ik wordt gevolgd door iets meer dan 90 mensen/instanties, dat is hun verantwoordelijkheid, maar ik volg eigenlijk alleen maar mensen die ik interessant vind. Als iemand 3 weken achter elkaar alleen maar onzin twittert die me vrij weinig interesseert, dan gooi ik diegene ook echt uit de lijst van mensen die ik volg. Sommige mensen maken gewoon mooie foto's als ze ergens mee bezig zijn, sommige mensen kunnen een glimlach op mijn gezicht toveren met hun tweets, en sommigen geven gewoon inspiratie, maar ik zit niet te wachten op poepluier #25 van die nacht van recent-geworden-moeder uit mijn omgeving . Het fijne is dat je zelf mag bepalen wie je volgt. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 link Dit is de mijne. En ik vind Twitter leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Ik twitter ook. En ja, ik twitter ook wel 's onzin. Gewoon omdat ik er zin in heb en het de verantwoordelijkheid van de mensen zelf is of ze het lezen of niet en of ze me volgen of niet. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Kom op. Ik twitterde zojuist over chips. Alsof iemand dat interessant vindt. Maar dat boeit me vrij weinig. Ik vind het gewoon grappig. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 de charme van twitter is dat er onzin wordt getwitterd, maar er zijn grenzen Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Quote: Op vrijdag 15 januari 2010 18:35:30 schreef Jipperd het volgende: EN IK KAN ME ZO IRRITEREN AAN MENSEN DIE NIET KUNNEN SPELLEN. Serieus, iemand op twitter schrijft cyste als kieste En van die mensen zonder internationale volgers toch engels twitteren, oké, maar dan schrijven ze schrijnend slecht engels ... Het is 'ergeren aan' of 'het irriteert me'. Zie: link Samengevoegd: Mijn twitter, voor de liefhebbers. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Jipperds mama vindt mijn twitternaam leuk!! - Die naam is beter. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Oja Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 Twitteren is cool en ik doe het de hele dag Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2010 'Sven Kramer' staat bij de top 10 trends op twitter, samen met oa Valentine's day en We Are The World. https://twitter.com/public_timeline Link naar bericht Deel via andere websites
Miss Iris 0 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Ik twitterde, deed het fanatiek, ik zag er de nut niet van in, verwijderde mijn twitter-account, ik maakte een nieuwe account, en ik twitter. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 De meest nutteloze hype van het decennium. Ik vind het iets voor mensen die zich stierlijk vervelen en aandacht te kort komen. Vandaar dat profvoetballers zo veel twitteren, die trainen 4 uur en hebben de rest van de dag niks te doen. "HeeeyzZZZ het gaat LOS hiero, Johnny Woooo Amsterdam place 2 be peeplezZ!11!!!!1" Razend interessante informatie, toegegeven, toch kies ik er steeds weer voor om een boek te pakken ipv twitter accounts door te ploegen. Misschien ben ik te ouderwets. Of te oud Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Ik dacht eerder wijs (Puur en alleen omdat ik het met je eens ben hoor ) Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2010 Ik kom een hele hoop onzin tegen op Twitter (ben er zelf ook schuldig aan). Maar 't kan ook super handig zijn. Ik heb er een extra bijbaantje aan overgehouden. Solliciteren via Twitter! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Met welke bekende mensen hebben jullie allemaal al getwitterd? Vind het wel grappig om het bij te houden. Tot nu toe: - Tim Knol - Ms.Ekdom (Vrouw van Gerard Ekdom) - Barbara de Loor - Carice van Houten Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Erben Wennemars Lance Armstrong Chad Hedrick Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Credible heeft nu ook een Twitter-account! link Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op maandag 01 maart 2010 00:11:41 schreef Doarsie het volgende: Erben Wennemars Lance Armstrong Chad Hedrick Met Lance Armstrong? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op dinsdag 02 maart 2010 14:56:43 schreef JoostG het volgende: Credible heeft nu ook een Twitter-account! link Wie beheert het Credible Twitter-account? Ik volg al Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op dinsdag 02 maart 2010 15:33:41 schreef Mister_L het volgende: Wie beheert het Credible Twitter-account? Credible.nl Quote: Ik volg al Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op dinsdag 02 maart 2010 15:35:00 schreef JoostG het volgende: [...] Credible.nl Ik bedoel: Wie houdt dit bij? Ik ben de eerste follower!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten