Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Booker, waarom maak je je nu al druk om een relatie die je nog niet hebt? Misschien heb je met drie wel een relatie met een leuke meid die goed kan omgaan met jouw eigenaardigheden en zien jullie beiden een huwelijk en samenleven wel zitten.

Je hebt wel gelijk, misschien verander ik zelf ook nog wel, ik weet het op dit moment even niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

MisterL, Booker heeft wel eens geschreven over zijn ontwikkeling en de persoonlijkheidsdiagnose die hij heeft gekregen. In zijn geval geloof ik dat hij een goed zelfinzicht heeft als ie stelt dat een LAT relatie hem in zijn situatie het beste lijkt. Dat heeft niks met egoisme te maken. Wel met realisme.

Ik heb geen idee wat de kerk er over leert, maar zou het binnen de regels van de kerk mogelijk zijn dat je wel getrouwd bent,alle echtelijke plichten vervult, maar niet altijd samenwoont?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Ik heb geen idee wat de kerk er over leert, maar zou het binnen de regels van de kerk mogelijk zijn dat je wel getrouwd bent,alle echtelijke plichten vervult, maar niet altijd samenwoont?

yes.gif , maar dat zou je toch echt individueel met elkaar en met je biechtvader moeten bespreken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid