Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 - Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Quote: Op zondag 25 januari 2009 23:03:37 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Partijtje doen? ik verlies zelden Dat gaat nog gebeuren, als wij eens bezig gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 - Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2009 Quote: Op zondag 25 januari 2009 23:06:02 schreef Cornelius van Wijck het volgende: mmm, ik zie een handschoen liggen, die zal ik maar eens oprapen Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 @CvW: You're on! Doen we de Disney Triviant versie? De gewone is ook goed hoor Kom je bij mij in het team Pius? OT: Hebben jullie soms ook van die wisselende interesses? Dat je een paar maanden helemaal opgaat in een bepaalde hobby en daarna alle interesse verliest en zich iets nieuws aandient? Impulsieve interesses...? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 - Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Hmmm eerst dacht ik dat ik veel interesse had maar eigenlijk zijn de verschillende dingen toch weer vaak terug te brengen tot een beperkt aantal categorien. Op creatief vlak heb ik best wel wat interesses, om een voorbeeld te noemen. Verder ben ik iemand die vrij stipt is, ik loop dan ook wel eens gefrustreerd vast als ik teveel wil doen, want ik wil het allemaal goed doen en niet half. Daarnaast, ik loop er best wel eens tegenaan dat ik door mijn problemen met lezen/ schrijven hierin belemmerd word. Bijna alles draait tegenwoordig om lezen, als je iets wilt dan heb je daar vaak geschreven informatie over nodig. Link naar bericht Deel via andere websites
mackie 0 Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 "Maar als houding zou ik me wel graag met verschillende dingen bezig willen houden. Heel concreet zou ik denk ik genoegen nemen met minder salaris en minder snelle carriere, als ik daardoor meer tijd heb voor mijn andere interesses. Ik leef niet om te werken, maar werk om te leven. (zei de student )" Dit onderschrijf ik helemaal gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Overigens; herkennen mensen ook dat je geloof in Jezus je interesses beter op elkaar laat aansluiten? Of is dat weer zo'n rare tik van mij? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Dat heb ik geloof ik niet, Pius. Al kan mijn geloof wel bij al die interesses terugkomen, in gesprekken op de schietclub bijvoorbeeld, of het ontmoeten van broeders en zusters op reis, het gebruiken van de Bijbelvertaling door Luther als scriptieonderwerp... Dus in dat opzicht wel. Maar verder niet eigenlijk. Maar hoe werkt dat bij jou dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 Quote: Op dinsdag 27 januari 2009 13:30:31 schreef Pius_XII het volgende: Overigens; herkennen mensen ook dat je geloof in Jezus je interesses beter op elkaar laat aansluiten? Of is dat weer zo'n rare tik van mij? Mua, weet ik niet. Eerlijk gezegd denk ik van niet. Wat wel zo is, is dat religie geen hobby maar een 'lifestyle' is, dus dan is het niet zo gek dat je toch steeds tegen je geloof oploopt in wat je doet. Tja, dan heb je al snel de parallel waarom iemand gek is op JS Bach en op oude kerkgebouwen. Maar ik vraag me af of die samenhang van interesses op dan punt dan meer is dan een atheïst die toevallig gek is op barokmuziek, architectuur en religie een interessant cultureel iets vindt . Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten