wateengedoe2 0 Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 V.a. 2009 worden de treinkaartjes gemiddeld 3,7% duurder. Reden voor mij om vanochtend nog ff te gaan bunkeren, ik heb zojuist voor > 100 euro treinkaartjes gekocht. Wel goed gekeken dat ze zonder datum zijn ... ) En ze nu niet kwijtraken ... Medetreinreizigers, ga naar het station en sla uw slag! Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 En maar bij betalen in de trein met verhoging tariefboete met de zogenaamde goedkope kaartjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Sacerdos, kaartjes met de oude prijs zijn nog tot een jaar geldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 OV all the way olé olé! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Quote: Op dinsdag 30 december 2008 12:22:54 schreef AndreasJ het volgende: OV all the way olé olé! ... behalve naar de HEL in Tilburg Maar verder: eensch! Al was het maar om dat je lekker 'n boekje kunt lezen onderweg (kan in de auto ook wel, maar is niet zo veilig ) Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 30 december 2008 11:48:44 schreef Taquoriaan het volgende: Sacerdos, kaartjes met de oude prijs zijn nog tot een jaar geldig. Inderdaad! Ik denk dat ik met mijn kaartjes 3 maanden toekan ... (en ik baal dat ik nog vergeten ben een retourtje Helmond te kopen, want daar ga ik ook nog heen in januari). Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 en hoeveel heb je nu bespaard? 3,7% is niet zo heel veel toch.. daarvoor ga ik niet naar het station in deze kou.. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Quote: Op dinsdag 30 december 2008 12:33:13 schreef Luxuria het volgende: en hoeveel heb je nu bespaard? 3,7% is niet zo heel veel toch.. daarvoor ga ik niet naar het station in deze kou.. Ong 5 euro. Vind ik een prima beloning voor een heerlijk ritje in het zonnetje (ik ben bang voor vuurwerk en vertoon mij in deze week 's middags/'s avonds niet eens op straat ...) Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Quote: Op dinsdag 30 december 2008 12:31:30 schreef wateengedoe2 het volgende: [...] ... behalve naar de HEL in Tilburg Maar verder: eensch! Al was het maar om dat je lekker 'n boekje kunt lezen onderweg (kan in de auto ook wel, maar is niet zo veilig ) Audioboeken Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 En bovendien zijn die prijsstijgingen niet 'ongerechtvaardigd'.. ProRail heeft te tarieven voor het spoorgebruik met de drukkere dienstregeling verhoogt en de inflatie is geschat op 3,5%.. werkelijke prijsstijging is dus geschat op 0,2%... En ik denk dat Andreas trouwens doelde op de OV-kaart; deze maakt het 'kaartjes kopen' voor ons studenten al helemaal overbodig . Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Quote: Op dinsdag 30 december 2008 12:41:44 schreef PascalPas het volgende: En bovendien zijn die prijsstijgingen niet 'ongerechtvaardigd'.. ProRail heeft te tarieven voor het spoorgebruik met de drukkere dienstregeling verhoogt en de inflatie is geschat op 3,5%.. werkelijke prijsstijging is dus geschat op 0,2%... Niets gezegd over enige onrechtvaardigheid hè Ik wil alleen maar zeggen, dat dat ritje naar het station me nu al meer heeft opgebracht dan al m'n beleggingen bij elkaar (en dan nog het extra bedrag aan vermogensbelasting dat ik ermee bespaard heb ... nou ja, da's misschien niet helemaal zuiver, want dingen in natura tellen ook voor oom Fiscus, geloof ik ... ) Link naar bericht Deel via andere websites
Ds Dre 0 Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Ik heb strippenkaarten gekocht voor 20,40 ipv 21,60. Da's mooi een rendement van 5,88% op jaarbasis. gebruik je ze gelijkmatig het hele jaar door dan 11,76%. Daar kunnen aandelen, obligatie's en oudejaarloten toch niet tegen op. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst 30 december 2008 Admod note: Moved >>> Koffiebar >>> MNM Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Maar als ik nu geld van mijn spaarrekening haal om treinkaartjes te bunkeren, loop ik weer 3% rente mis op dat geld, dus zo vervliegt een deel van de winst weer (als is 3% op jaarbasis weer niet zo veel als ik alleen de kaartjes koop die ik de komende maanden ga gebruiken). Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 ach mijn treinkaartjes zijn toch al onwijs duur. heb een kortingskaart aangeschaft voor 55 euro en dat heb ik er ongeveer in 4 retourtjes al mee uit ik betaal met 40% korting 16,70 euro per retourtje naar m'n vriend.. dus die 3,7% kan er ook nog wel bij In het begin betaalde ik nog iets van 15,40 euro (1,25 jaar geleden). het is gewoon te duur... Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Zoveel winst maken ze niet; dus 'te duur'.. nah, 'duur genoeg' dat wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 ja... ik zie net dat het maarliefst 50 cent duurder wordt voor mij achja... ik heb in ieder geval nooit vertraging en als ik het heb, krijg ik lekker altijd al m'n geld terug want dan is het altijd wel meer dan 'n uur Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst 31 december 2008 Je kunt je natuurlijk afvragen waarom een nutsbedrijf winst moet maken. Vooral als dat bedrijf eigendom is van de overheid waar de winst naar de algemene middelen gaat. Ik zou veel blijer zijn als ze de kwaliteit verbeterde en op break-even uitkwamen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten