Spring naar bijdragen

Goedkope treinkaartjes t/m 31 dec


Aanbevolen berichten

Quote:

OV all the way olé olé!

... behalve naar de HEL in Tilburg knipoog_dicht.gif Maar verder: eensch! Al was het maar om dat je lekker 'n boekje kunt lezen onderweg (kan in de auto ook wel, maar is niet zo veilig widegrin.gif)


Samengevoegd:

Quote:

Sacerdos, kaartjes met de oude prijs zijn nog tot een jaar geldig.

Inderdaad! Ik denk dat ik met mijn kaartjes 3 maanden toekan ... (en ik baal dat ik nog vergeten ben een retourtje Helmond te kopen, want daar ga ik ook nog heen in januari).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

en hoeveel heb je nu bespaard? 3,7% is niet zo heel veel toch.. daarvoor ga ik niet naar het station in deze kou..
knipoog_dicht.gif

Ong 5 euro. Vind ik een prima beloning voor een heerlijk ritje in het zonnetje (ik ben bang voor vuurwerk en vertoon mij in deze week 's middags/'s avonds niet eens op straat ...)

Link naar bericht
Deel via andere websites

En bovendien zijn die prijsstijgingen niet 'ongerechtvaardigd'.. ProRail heeft te tarieven voor het spoorgebruik met de drukkere dienstregeling verhoogt en de inflatie is geschat op 3,5%.. werkelijke prijsstijging is dus geschat op 0,2%...

En ik denk dat Andreas trouwens doelde op de OV-kaart; deze maakt het 'kaartjes kopen' voor ons studenten al helemaal overbodig smile.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En bovendien zijn die prijsstijgingen niet 'ongerechtvaardigd'.. ProRail heeft te tarieven voor het spoorgebruik met de drukkere dienstregeling verhoogt en de inflatie is geschat op 3,5%.. werkelijke prijsstijging is dus geschat op 0,2%...

Niets gezegd over enige onrechtvaardigheid hè smile.gif Ik wil alleen maar zeggen, dat dat ritje naar het station me nu al meer heeft opgebracht dan al m'n beleggingen bij elkaar widegrin.gif (en dan nog het extra bedrag aan vermogensbelasting dat ik ermee bespaard heb ... nou ja, da's misschien niet helemaal zuiver, want dingen in natura tellen ook voor oom Fiscus, geloof ik ... knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar als ik nu geld van mijn spaarrekening haal om treinkaartjes te bunkeren, loop ik weer 3% rente mis op dat geld, dus zo vervliegt een deel van de winst weer (als is 3% op jaarbasis weer niet zo veel als ik alleen de kaartjes koop die ik de komende maanden ga gebruiken).

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

ach mijn treinkaartjes zijn toch al onwijs duur. heb een kortingskaart aangeschaft voor 55 euro en dat heb ik er ongeveer in 4 retourtjes al mee uitknipoog_dicht.gif ik betaal met 40% korting 16,70 euro per retourtje naar m'n vriend.. dus die 3,7% kan er ook nog wel bijpuh2.gif

In het begin betaalde ik nog iets van 15,40 euro (1,25 jaar geleden).

het is gewoon te duur...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

ja... ik zie net dat het maarliefst 50 cent duurder wordt voor mijknipoog_dicht.gif achja... ik heb in ieder geval nooit vertragingsmile.gif en als ik het heb, krijg ik lekker altijd al m'n geld terugpuh2.gif want dan is het altijd wel meer dan 'n uur

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid