Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Volgens mij gaat het geld naar vluchtelingenhulp dit jaar. En bij serious request laten drie (ik dacht drie) dj's zich opsluiten in een glazen huis dat ergens in nederland op het eoa stadsplein staat en daar gaan ze in 'hongerstaking' (ze krijgen gewoon allemaal gepureerde shit, zo kan ik ook wel hongerstaken zonder honger te krijgen) en ze draaien tegen betaling verzoeknummers. Ook zit er een brievenbus in dat huis waar mensen hun donatie doorheen kunnen gooien. Het dient een goede zaak zegmaar en volgens mij halen ze elk jaar erg veel geld op, en daarom zal ik verder maar niet gaan klagen over dat het volgens mij ook gigaveel reclame is voor 3fm (the clue is in the name) en giel beelen en over dat die 'hongerstaking' best wat meer een echte hongerstaking mag zijn.

Correct me if I'm wrong uiteraard, volgens mij ben ik vooral wb de gepureerde maaltijden een beetje bevooroordeeld, ik heb het zelf namelijk maar 1x gezien en toen kregen ze gepureerd fruit voorgeschoteld in een hoeveelheid waar je U tegen zou zeggen.

edit: typo's

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het een goede actie. Vooral omdat het mensen stimuleert om iets goeds te doen en zelf iets op te zetten. Vooral de laatste jaren worden er heel veel acties omheen gedaan.

En het Rode Kruis vind ik altijd een goed doel om aan te geven.

We hebben dus ook wel een plaatje aangevraagd dit jaar, maar hij stond niet in de database, dus ik betwijfel of het gedraaid gaat worden widegrin.gif Maargoed, het gaat om het idee puh2.gif

Dat die dj's gepureerde zooi krijgen enzo kan me eigenlijk niet zoveel interesseren. De actie weet een hoop mensen wel enthousiast te krijgen voor iets wat er ook echt toe doet en daar kan ik alleen maar enthousiast van worden smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is inderdaad in Breda, het geld is voor vluchtelingenhulp.

Het is een jaarlijks terugkerende actie. Je kan voor geld een plaat aanvragen, je mag zelf weten hoeveel, je mag geld daar bij het glazen huis komen brengen of overmaken. Je kan ook op nog een aantal andere manieren de actie steunen. Ze draaien er non-stop de aangevraagde platen en eten 6 dagen niet. Ze krijgen wel af en toe een shake (itt wat annzie gepureerde shit noemt), daarin zit idd een beetje fruit en wat vitamines en mineralen, wat volgens mij ook niet altijd even lekker is knipoog_dicht.gif

Vind het een supergoede actie en hoop dat ze dit de komende jaren blijven doen.

Ben er gister zelf ook nog geweest en de belangstelling is enorm. Het geld blijft binnenstromen, hoop dat dat zo blijft

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ze krijgen gewoon allemaal gepureerde shit, zo kan ik ook wel hongerstaken zonder honger te krijgen

Ach, ik weet niet. Shit eten is niet mijn ding. widegrin.gif

Quote:

Vind het een supergoede actie en hoop dat ze dit de komende jaren blijven doen.

Deels mee eens. Op zich is het steunen van een goed doel niet verkeerd maar ik heb toch een paar twijfels:

- Waar gaat het geld eigenlijk heen en belangrijker: komt het ook écht aan, itt het geld dat destijds naar de Tsunami-slachtoffers zou gaan?

- Waarom geen binnenlandse doelen steunen? De enige bank die momenteel goed loopt is immers de voedselbank...

- Vanwaar komt opeens dat geld van de overheid? We hadden toch chronische tekorten? Of is dat weer een staaltje 'christelijkheid' dat onze regering tracht over te brengen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid