Mister_L 0 Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Het is alweer aan de derde dag begonnen: De Serious Request actie van 3fm! Wat vindt je van deze actie, heb je misschien al geld gegeven of ga je dat nog doen? Tell us! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 waar gaat het geld dit jaar heen, wat is serious request eigenlijk precÃes? Kun je iets meer uitleggen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Admod note: Moved >>> Evenementen >>> MNM Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Volgens mij gaat het geld naar vluchtelingenhulp dit jaar. En bij serious request laten drie (ik dacht drie) dj's zich opsluiten in een glazen huis dat ergens in nederland op het eoa stadsplein staat en daar gaan ze in 'hongerstaking' (ze krijgen gewoon allemaal gepureerde shit, zo kan ik ook wel hongerstaken zonder honger te krijgen) en ze draaien tegen betaling verzoeknummers. Ook zit er een brievenbus in dat huis waar mensen hun donatie doorheen kunnen gooien. Het dient een goede zaak zegmaar en volgens mij halen ze elk jaar erg veel geld op, en daarom zal ik verder maar niet gaan klagen over dat het volgens mij ook gigaveel reclame is voor 3fm (the clue is in the name) en giel beelen en over dat die 'hongerstaking' best wat meer een echte hongerstaking mag zijn. Correct me if I'm wrong uiteraard, volgens mij ben ik vooral wb de gepureerde maaltijden een beetje bevooroordeeld, ik heb het zelf namelijk maar 1x gezien en toen kregen ze gepureerd fruit voorgeschoteld in een hoeveelheid waar je U tegen zou zeggen. edit: typo's Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 volgens mij zitten ze in breda.. ik las iig in iemands msnnaam dat ie naar het glazen huis in breda ging kijken... Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Ik vind het een goede actie. Vooral omdat het mensen stimuleert om iets goeds te doen en zelf iets op te zetten. Vooral de laatste jaren worden er heel veel acties omheen gedaan. En het Rode Kruis vind ik altijd een goed doel om aan te geven. We hebben dus ook wel een plaatje aangevraagd dit jaar, maar hij stond niet in de database, dus ik betwijfel of het gedraaid gaat worden Maargoed, het gaat om het idee Dat die dj's gepureerde zooi krijgen enzo kan me eigenlijk niet zoveel interesseren. De actie weet een hoop mensen wel enthousiast te krijgen voor iets wat er ook echt toe doet en daar kan ik alleen maar enthousiast van worden Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 Wat is het überhaupt? Iets op de radio op 3FM en dan? Ik luister nooit radio, is dit boeiend? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst 21 december 2008 link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Is inderdaad in Breda, het geld is voor vluchtelingenhulp. Het is een jaarlijks terugkerende actie. Je kan voor geld een plaat aanvragen, je mag zelf weten hoeveel, je mag geld daar bij het glazen huis komen brengen of overmaken. Je kan ook op nog een aantal andere manieren de actie steunen. Ze draaien er non-stop de aangevraagde platen en eten 6 dagen niet. Ze krijgen wel af en toe een shake (itt wat annzie gepureerde shit noemt), daarin zit idd een beetje fruit en wat vitamines en mineralen, wat volgens mij ook niet altijd even lekker is Vind het een supergoede actie en hoop dat ze dit de komende jaren blijven doen. Ben er gister zelf ook nog geweest en de belangstelling is enorm. Het geld blijft binnenstromen, hoop dat dat zo blijft Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Quote: Op zondag 21 december 2008 12:40:41 schreef annzie het volgende: ze krijgen gewoon allemaal gepureerde shit, zo kan ik ook wel hongerstaken zonder honger te krijgen Ach, ik weet niet. Shit eten is niet mijn ding. Quote: Op maandag 22 december 2008 14:53:25 schreef Mister_L het volgende: Vind het een supergoede actie en hoop dat ze dit de komende jaren blijven doen. Deels mee eens. Op zich is het steunen van een goed doel niet verkeerd maar ik heb toch een paar twijfels: - Waar gaat het geld eigenlijk heen en belangrijker: komt het ook écht aan, itt het geld dat destijds naar de Tsunami-slachtoffers zou gaan? - Waarom geen binnenlandse doelen steunen? De enige bank die momenteel goed loopt is immers de voedselbank... - Vanwaar komt opeens dat geld van de overheid? We hadden toch chronische tekorten? Of is dat weer een staaltje 'christelijkheid' dat onze regering tracht over te brengen? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Dat is idd denk ik een staaltyje christelijkheid.. zoals jij het noemt.. of 'punten scoren' zoals ik het noem Dat met de Tsuanmi slachtoffers was geen initiatief van 3fm, dus vind niet dat jedat daarme kan vergelijken. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 overheid? regering? hebben die hier iets mee te maken dan? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Quote: Op maandag 22 december 2008 15:48:16 schreef WonderfulStar het volgende: overheid? regering? hebben die hier iets mee te maken dan? Joah Als 3FM 2,5 miljoen euro of meer bij elkaar brengt dan doen ze er 2,5 miljoen bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 nee, ze verdubbelen het.. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 dus daar is wel geld voor... nouja, tis voor een goed doel.. ik vind het iig wel een goede actie van 3fm Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 Quote: Op maandag 22 december 2008 15:53:48 schreef Mister_L het volgende: nee, ze verdubbelen het.. link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2008 oh haha.. laatste paar keer werd het verdubbled(dacht ik) vnadaar dat ik daar nu ook vanuit gegaan was. Excuse me Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst 24 december 2008 Ik geef er geen geld aan. Als ik geld wil geven aan goede doelen doe ik dat liever zonder enige associaties met aandachtsgeile DJ's die voor een paar dagen een andere levenstijl erop nahouden. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2008 ach als je veel geld wil ophalen voor een goed doel, dan moet je acties gaan doen en dan kom je inderdaad veel op tv, radio en dergelijke.. anders haal je ook geen geld op... het ene dient het andere zal ik maar zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten