Spring naar bijdragen

Begrip voor andere waarheid?


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]Ow ik schaam me er niet voor hoor... ik denk alleen dat een christenin zijn in daden meer waard is dan een mega kruis om je nek dragen
flower.gif

Verder denk ik dat het juist kan afstoten door zulke visuele tekenen te dragen, dat heeft niets met schamen te maken. Ik wil juist door mijn daden een lichtje kunnen zijn, een open communicatie hebben om er op die manier van te getuigen. Ik merk bijvoorbeeld dat mijn collega die met duidelijke uiterlijkheden laat zien dat ze christen is, gemeden wordt in gesprekken hierover... dat vind ik erg jammer...

Wordt men gemeden om Zijn Naams wil niets nieuws onder de zon dat moet dat maar,hen die haar mijden worden aan het denken gezet en dat is voor dat soort mensen heel vervelend want ze moeten dan nadenken over hun zelf en eeuwigheid.

Als je uitgesloten wordt om de Lieve Verlosser Jezus Christus het moet je een grote eer zijn,en je bent op weg naar het allerbeste wat nog moet komen wat wil men nog meer,heerlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid