Spring naar bijdragen

Refogelische zuil


Aanbevolen berichten

Quote:

Dat opstel is inmiddels een pilotstudy van ruim 60 pagina's. Maar omdat mijn hoofd niet meewerkt, ik eigenlijk een beetje warrig denk de laatste maand, is het geen goed stuk. Vrij warrig en niet echt prettig leesbaar.

Maakt niet uit, tot zover rete-interessant. yes.gif

Quote:
Ik wil 'm wel posten, hij is bijna af.
engel.gif

Doen! yes.gif

En als dat geen serieuze opmerking was, héél, héél graag in mijn mailbox. yes.gifbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Schade
nosmile.gif
Ik ben een Refogelo (Dat klinkt als Gigolo, maar goed) een bevindo die het ware met het aangename (evangelo) weet te verbinden.

Zo ben ik ook een Refogelo. dis.gif Ik zit in een Kerk die zich steeds weer reformeert, en zich baseert op het Evangelie van Christus. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja, maar Harm Jan is een échte revogelo denk ik. Als je zoekt naar bevindelijken die door de revangelische beweging zijn gewonnen, dan kom je vroeg of laat, en eerder vroeg dan laat, bij Harm Jan.
puh2.gif

Inderdaad!

Harm-Jan de Paus der Refogelo's!

Harm-Jan Primus inter Pares van de Refogelische Baptolieke Beweging

Harm-Jan de Neo van het Neogereformeerde Volksfront der Anti-Anti-Antirevolutionairen.

Harm-Jan Fulltime aanjager van het debat tussen pseudo-, crypto- en semi-evangelischen.

Harm-Jan's Bevindelijk-Evangelische Omroep Stichting (H's BEOS)

Oehoe!

En natuurlijk niet te vergeten, de folkrockband met handjeklap, meerstemmige zang en Oud-Nederlands 'Murmureer', refogelische rock 'Verlost, Dankbaar maar met een Ellendig randje' of met andere woorden 'Vol Evangelisch'.

En voor het langharige, alternatieve refogelische tuig uiteraard de christelijkanarchistische studentenbeweging 'Provogelisch'.

*kucht*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En natuurlijk niet te vergeten, de folkrockband met handjeklap, meerstemmige zang en Oud-Nederlands 'Murmureer', refogelische rock 'Verlost, Dankbaar maar met een Ellendig randje' of met andere woorden 'Vol Evangelisch'.

Maar dan wel op hele noten, toch? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid