Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Bij een thuisstudie moet je ongetwijfeld ook regelmatig een hele tijd stilzitten achter een scherm of cursussen, én dan nog zonder het sociale contact wat college-uren fijn maakt (lekker de puber uithangen en briefjes doorgeven als de prof z'n rug draait enzo
knipoog_dicht.gif
), zou je daar niet mee in de problemen komen?

denk het niet


Samengevoegd:

Quote:

Bij een thuisstudie moet je nog meer stilzitten dan op een school, want dan komt het helemáál aan op studeren. Ik zou dan eerder een praktijkgerichte studie kiezen.

Ten eerste zie ik dat niet zitten omdat ik mn fulltime baan wil behouden, ten tweede wil ik niet vastzitten aan vaste uren voor school en ten derde studeer ik veel lekkerder in mn eigen omgeving dan die van school

Quote:
Oké, dan is het voor die reden niet nodig. Maar dan nog mis je een hoop inzichten en gezelligheid als je thuis gaat zitten.

Voor de gezelligheid ga ik niet naar school.

Natuurlijk mooi meegenomen knipoog_dicht.gif maar ik word daar toch teveel door afgeleid zodat ik niks meer ga doen

Link naar bericht
Deel via andere websites

In je beginpost geef je aan dat je eraan denkt om een thuisstudie te gaan doen, maar alle tegen-argumenten die worden aangedragen probeer je te ontkrachten, dus dan lijkt het mij dat je gewoon heel graag een thuisstudie wilt gaan doen, dus waarom ga je er dan niet gewoon voor? puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hangt van verschillende dingen af: allereerst: heb je al een bepaalde studierichting op het oog, of ligt er nog veel open? De ene instelling heeft andere studies dan de andere. Als ik jou was zou ik dat eerst uitzoeken: welke studie wil je doen, welke instellingen hebben die studiemogelijkheid?

Vervolgens kun je die instellingen met elkaar gaan vergelijken.

Zoals ik al zei: ik studeer bij de Open Universiteit, en ik heb er tot nu toe vrijwel uitsluitend positieve ervaringen mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid