Mister_L 0 Geplaatst 27 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2009 Quote: Op maandag 27 april 2009 18:12:29 schreef Iriacynthe het volgende: Bij een thuisstudie moet je ongetwijfeld ook regelmatig een hele tijd stilzitten achter een scherm of cursussen, én dan nog zonder het sociale contact wat college-uren fijn maakt (lekker de puber uithangen en briefjes doorgeven als de prof z'n rug draait enzo ), zou je daar niet mee in de problemen komen? denk het niet Samengevoegd: Quote: Op maandag 27 april 2009 19:58:45 schreef Skippy het volgende: Bij een thuisstudie moet je nog meer stilzitten dan op een school, want dan komt het helemáál aan op studeren. Ik zou dan eerder een praktijkgerichte studie kiezen. Ten eerste zie ik dat niet zitten omdat ik mn fulltime baan wil behouden, ten tweede wil ik niet vastzitten aan vaste uren voor school en ten derde studeer ik veel lekkerder in mn eigen omgeving dan die van school Quote: Oké, dan is het voor die reden niet nodig. Maar dan nog mis je een hoop inzichten en gezelligheid als je thuis gaat zitten. Voor de gezelligheid ga ik niet naar school. Natuurlijk mooi meegenomen maar ik word daar toch teveel door afgeleid zodat ik niks meer ga doen Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst 27 april 2009 Lieve Mister L, zoals ik je hoor praten, lijkt het mij dat je je keus eigenlijk al gemaakt hebt, of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Nee ik probeer aan te geven waarom school niks voor mij is... dat werd gevraagd toch? Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 In je beginpost geef je aan dat je eraan denkt om een thuisstudie te gaan doen, maar alle tegen-argumenten die worden aangedragen probeer je te ontkrachten, dus dan lijkt het mij dat je gewoon heel graag een thuisstudie wilt gaan doen, dus waarom ga je er dan niet gewoon voor? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Misschien heb je gelijk en heb ik onbewust al gekozen. Dan zou ik wel graag tips en adviezen krijgen waar ik dit het beste kan doen Link naar bericht Deel via andere websites
E-line 0 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hangt van verschillende dingen af: allereerst: heb je al een bepaalde studierichting op het oog, of ligt er nog veel open? De ene instelling heeft andere studies dan de andere. Als ik jou was zou ik dat eerst uitzoeken: welke studie wil je doen, welke instellingen hebben die studiemogelijkheid? Vervolgens kun je die instellingen met elkaar gaan vergelijken. Zoals ik al zei: ik studeer bij de Open Universiteit, en ik heb er tot nu toe vrijwel uitsluitend positieve ervaringen mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 waar zit die? Link naar bericht Deel via andere websites
E-line 0 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Hoofdvestiging in Heerlen, maar door het hele land studiecentra. Je moet daarheen voor je tentamens, en de (zeldzame, meestal niet verplichte) colleges en (niet verplichte, maar wel leuke) lezingen. Anders kijk je op link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 thnx! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten