Naeva 182 Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Quote: Op woensdag 28 januari 2009 09:45:56 schreef Hongerige Wolf het volgende: De Vespers van Rachmaninov. Schitterend! Totaal anders maar ook mooi: Simeon ten Holt - Canto Ostinato En enorm intrigerend: Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2009 Naast Klara kan ik y'all ook BBC radio 3 aanraden. En voor fraaie religieuze muziek: link Mijn favouriete klassiek van dit moment: Palestrina - Missa Viri Galileai Bruch - Kol Nidrei Beethoven - Cello sonatas Mahler - Symphonie #4 Liszt - Hongaarsche Rhapsodien Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 link deze heb ik van mijn broer voor m'n verjaardag gekregen op bladmuziek met zo'n orkest cd er bij Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 zo'n zielig verhaal, en zo mooi. .. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Die is briljant inderdaad Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Quote: Nu ja, ga zo maar door, en dan ben ik niet eens een kenner. Wat vinden jullie mooi? Wat vind je van MESSIAEN? Persoonlijk gruwelijk Laatst aan een opvoering meegewerkt als toneelmeester, mr kon me niet bekoren Samengevoegd: Quote: Op woensdag 28 januari 2009 09:45:56 schreef Hongerige Wolf het volgende: De Vespers van Rachmaninov. Over klassieke zenders gesproken: kennen jullie radio Klara al, die Belgische zender? liever STUBRU Link naar bericht Deel via andere websites
Simeon 0 Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 is het allermooiste, (en de reden dat ik morgen m'n nieuwe elektrische viool in Hilversum ga ophalen xD) Daarna komt Schubert (Vooral Piano trio in E flat) Link naar bericht Deel via andere websites
Anti-Christen,maar wel Pro-Jezus 0 Geplaatst 13 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2009 link lichtklassieke,dromerige,gevoelige pianostukken Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten