Jyoti 0 Geplaatst 9 november 2008 Rapport Share Geplaatst 9 november 2008 Sjah, wat vindt zij leuk, wat vind jij leuk? Lijken me nogal belangrijke vragen bij zoiets he. Als jullie filmliefhebbers zijn, ga dan naar een goede film (of huur er eentje), als jullie muziekliefhebbers zijn kan je naar een concert gaan, als jullie meer natuurmensen zijn kan je een mooie boswandeling maken,... Ik denk niet dat er een of andere magische eerste date-formule bestaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Hoewel als je allebei van sex houdt, de eerste keer samen naar een parenclub te gaan me niet zo'n goed idee lijkt Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Quote: Op maandag 10 november 2008 13:54:26 schreef Think het volgende: Hoewel als je allebei van sex houdt, de eerste keer samen naar een parenclub te gaan me niet zo'n goed idee lijkt Hoezo niet? Samengevoegd: Quote: Op donderdag 06 november 2008 22:17:56 schreef Pius_XII het volgende: Ik heb een keer een zwembad met 400 waxine lichtjes verlicht, dat soort dingen. Wow, dat wil ik ook Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Quote: Op maandag 10 november 2008 14:13:01 schreef Liset het volgende: [...] Hoezo niet? Straks krijg je nog de discussie of diegene voorbehoedsmiddelen bij heeft of niet. Edit: ik bedoel natuurlijk dat je dan met die ander gaat discuteren. ( is dat Nederlands? hehe ) over voorbehoedsmiddelen en wie weet heeft er één van de twee ze wel bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Quote: Op maandag 10 november 2008 14:13:01 schreef Liset het volgende: [...] Hoezo niet? Omdat je haar dan te snel weer kwijt bent aan een ander. Bij een eerste date moet de band nog ontstaan - dat is kenmerkend voor een eerste date. /grappen slaan niet aan als ze uitgelegd moeten worden/ Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Quote: Op maandag 10 november 2008 15:56:12 schreef Think het volgende: /grappen slaan niet aan als ze uitgelegd moeten worden/ Je had em ook niet uit hoeven te leggen, ik vond het gewoon grappig om het te vragen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten