Dagmar 0 Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Daar heb ik nog samen met mijn broertje op gedanst voor het 25-jarig huwelijksfeest van m'n oom en tante. Staat nog wel op film ergens. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2009 Quote: Op donderdag 15 januari 2009 00:00:38 schreef Jipke het volgende: link de rest van mijn leven hier wordt ik niet meer serieus genomen... Oeh hier heb ik zelfs een cd van Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Fout fout fout!!! Maar o zo leuk Döf - Codo Als ik dan toch bezig ben moet deze er ook even bij: EAV - Ba-ba-banküberfall Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2009 * Alles van Modern Talking * Heel veel songfestivalliedjes * Gordon - Kon ik Kon ik maar even bij je zijn * Alles van Paula Abdul (en ik heb het allemaal nog op CD en Ipod ook...) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2009 *knip Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 ik heb vorige week een cd van katy perry gedownload.... valt bij mij ook onder fout... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Een fout liedje van twee klonen: link Op één of andere manier hoor ik in gedachten hier een hardcore band spelen, inclusief de breakdowns en gitaar riffs. Al zou een darkwave versie ook wel leuk kunnen zijn. Kun je zelfs het decor hergebruiken. Alleen die domme tekst zul je wel moeten vervangen. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2009 Quote: Op donderdag 15 januari 2009 01:17:52 schreef Dubito het volgende: Z...]Ik was op het ergste voorbereid, althans dat dacht ik... maar dit is wel errug.nog eentje uit mijn jeugd dan.... link Dik 90's Herinner me die sound nog als kind Delfde als Hyo de (la) luna,...ook tegek Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten