Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Wat is er mis met naar mooie vrouwen te kijken, Machiavelli?

Opzich niets, maar om naar de sauna te gaan om te kunnen staren naar naakte vrouwen is een paar stapjes verder en mi. te ver. Daar is de sauna niet voor.

Quote:

Of je al dan niet een vriendin hebt maakt hier trouwens niks uit. (voor mij toch niet)

Voor een aantal vrouwen wel en sowieso dunkt mij dat de vrouwen die jij wilt begluren niet op zo'n pubertje zitten te wachten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Opzich niets, maar om naar de sauna te gaan om te kunnen staren naar naakte vrouwen is een paar stapjes verder en mi. te ver. Daar is de sauna niet voor.

[...]

Voor een aantal vrouwen wel en sowieso dunkt mij dat de vrouwen die jij wilt begluren niet op zo'n pubertje zitten te wachten.

Als ze daar niet tegen kunnen, horen ze niet thuis in een sauna en al zeker niet naakt.

Overigens was dit lollig bedoeld, daar ik nooit van m'n leven een stap in zo'n onding zou zetten.

Pubertje?

Ik ben ouder dan jij hoor. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind de sauna heerlijk. Ik hou het niet echt lang vol, maar vind het wel echt heerlijk. Een lekkere ontspanning, waarin ik zo weer ben vergeten dat ik naakt ben als ik eenmaal lig. Ik ging vaak na het fitnessen, en laatst benik ook in een vakantie huisje geweest.

Wel vind ik dat je moet liggen in een sauna, zittend vind ik er veel minder aan.

Ik ben nog nooit in een gemengde sauna geweest, en denk ook niet dat ik dat heel snel zou doen. Zou toch een stuk minder gemakkelijk zijn voor mezelf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

engel.gif

Ik meende me dat inderdaad ook te herinneren ja smile.gif

Quote:

en ik ben ook enigzins achterdochtig doordat direct de vraag gesteld werd of er niet eens iemand mee wil... je meld je aan op een forum om saunamaatjes te vinden?

2x

Link naar bericht
Deel via andere websites

In mijn oude sportschool hadden ze in iedere kleedruimte een sauna en een stoombad. Dus één apart voor de mannen, en één apart voor de vrouwen. En ik vind het heerlijk! Gemengd heb ik ook wel eens gedaan, in zo'n sauna-instituut, maar ik hou er niet van. En tegenwoordig zal ik het ook niet meer doen, want ik wil niet, dat iemand naar mijn vrouw staart, dus mag er ook niemand naar mijn voor haar bestemde lichaamsdelen staren. Maar het zweten vind ik héérlijk!

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ga af en toe naar een sauna, ik ga daar heen voor ontspanning en lekker tot rust te komen.

en nee ik ga dr niet heen om naar het natuurlijk schoon te bekijken hihi als het er rond loopt puh2.gif haha want dat is daar niet echt vaak te vinden.

ik vind als men daar voor daar heen gaat moet ie zich toch maar eens achter zn oren krabben.

en als je het toch daarom doet word je gauw opgemerkt en dan heb je zo maar kans dat je verwijderd word widegrin.gif als mensen het melden, en die kans is vrij groot knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Natuurlijk schoon in overvloed als je in de sportschool naar de sauna gaat. Dat is dan ook het probleem. Met dikke naakte veertigjarige vrouwen in de sauna heb ik geen moeite. Maar als er een zeer welgevormde jonge deerne tegenover me gaat zitten in eva-kostuum, voel ik me niet prettig.

Het liefst een niet-gemengde sauna voor mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Natuurlijk schoon in overvloed als je in de sportschool naar de sauna gaat. Dat is dan ook het probleem. Met dikke naakte veertigjarige vrouwen in de sauna heb ik geen moeite. Maar als er een zeer welgevormde jonge deerne tegenover me gaat zitten in eva-kostuum, voel ik me niet prettig.

Het liefst een niet-gemengde sauna voor mij.

Light kan wel mijn saunamaatje worden 40+ met overgewicht ruim voor handen hier widegrin.gifrofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid