Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Het is lekker warm en het kan op vele manieren je gezondheid bevorderen, vooral voor mensen met een chronische aandoening zoals astma of reuma. Verder nog 101 andere medische voordelen, maar ik heb niet genoeg kennis om te kunnen zeggen of die op wetenschap gebaseerd zijn of of bijgeloof.

maar gewoon een prettig gevoel, dat lijkt me al genoeg reden

Link naar bericht
Deel via andere websites

lekker verwen dagje voor jezelf. Eerst even douchen, dan kiezen uit de verschillende baden, droge hitte, stoom...lekker zwemmen, lekker liggen luieren in een relaxte omgeving, drankje erbij, hapje erbij, nog een rondje, zwemmen,bubbelbadje, zonnebankje (hou ik zelf niet zo van), heerlijk gemasseerd worden, eventueel gezichtsbehandelingetje (al dan niet met make-up) Nog een drankje en een maaltijd ter afsluiting.

Waarom niet, op een zonnige dag toeristisch door een stad slentern (en zweten), terrasje pakken, weer een beetje slenteren en zweten....net zo onzinnig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid