Spring naar bijdragen

Kankerpatient 3FM = grap


Aanbevolen berichten

Quote:

Vreemde programma,s op de Radio zo blijkt, grappig of niet grappig niets is daar grappig aan zo ook heel dat soort programma,s niet.En de nieuwswaarde is ook nul comma nul.

Tsja Sacerdos, er zijn soms wel dingen die ik absoluut niet met je eens ben, maar idd het niveau van sommige programma's is erg laag.

Ja, en ik spreek dan ook over Belgse programma's. ( helemaal gevaarlijk laag niveau rofl.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Wat ik trouwens niet zo goed snap is wat het nieuwswaardige nu precies is. Jongen wil dood en wil een plaatje horen, of niet. En wat is daar zo bijzonder aan?

Ik denk dat je dan even het geluidsfragment moet beluisteren. Snap je dan nog niet wat er zo bijzonder aan is en waarom mensen hiervan ontdaan zijn, dan is je hart gewoon verkild denk ik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik denk dat je dan even het geluidsfragment moet beluisteren. Snap je dan nog niet wat er zo bijzonder aan is en waarom mensen hiervan ontdaan zijn, dan is je hart gewoon verkild denk ik.

Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet echt geloofwaardig vind overkomen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik snap de opwinding niet. we gaan allemaal dood, of dat nou eerder gebeurt door ziekte, is jammer. maar het getuigd naar mijn idee van zelfmedelijden. ik denk dat hij graag wilde horen hoe erg zijn leven is... want je belt niet naar mijn smaak de radio voor een liedje als je bijna doodgaat, dat is niet mooi of leuk om met de samenleving te delen, immers hebben andere mensen absoluut geen behoefte aan dat gezeik omdat ze zelf al problemen genoeg hebben. Je moet je goed beseffen dat je ALLEEN doodgaat, je hebt niets aan anderen en je zult dit allemaal moeten loslaten. dat mensen daar pas achter komen als ze ziek zijn, is denk ik niet mijn probleem. Dit blijkt hier omdat de jongen zijn waardigheid verliest als hij hoort dat hij binnenkort doodgaat. ik heb een hekel aan mensen die zeggen dood te willen om aandacht te vragen, de dood is immers niet het ergste wat een mens kan overkomen. Want het is de hebzucht naar materie, enerzijds naar mensen anderzijds naar materiële rijkdom, die het zo ontzettend moeilijk maken om te accepteren dat je het allemaal weer los moet laten. mensen zien hun eigen lichaam en dat van hun partner als hun eigendom, maar het is slechts een vergankelijk huisje wat je op aarde gebruiken mag. mijn oom woont nu een tijdje bij mij, en die kreeg 3 weken geleden te horen dat hij kanker had en (achteraf bleek het mee te vallen het valt te genezen), en hij zag het leven niet meer zitten. ik vroeg aan hem waarom die zo bang was, en hij antwoordde: dan houdt alles op, het is het einde. ik denk dat hij altijd geleefd heeft in de overtuiging dat hij het letterlijke middelpunt is, heelal draait alleen om jouw. ik zie de dood niet als het einde, immers het heelal bestaat nog.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik snap de opwinding niet. we gaan allemaal dood, of dat nou eerder gebeurt door ziekte, is jammer.

Serieus? Stel je hebt nog allemaal plannen die je wilde gaan doen, maar ja, dat kan niet want je gaat dood. Helaas, niks aan te doen, niet aanstellen, je gaat toch wel dood. Je verlaat toch wel voor jouw gevoel veel te vroeg de wereld. En wat denk je van de mensen om je heen? Als je opa dood gaat, is dat in zekere zin beter te accepteren dan dat bijvoorbeeld je vriend of je broertje/zusje dood gaat. Daarvan weet je dat ze zonder die ziekte waarschijnlijk nog veel langer te leven zouden hebben gehad.

Dit heeft even niks te maken met dat iemand belt naar de radio en daar doodleuk verteld dat 'ie dood is binnen 10 uur (al bleek dat dus nep te zijn), daar ben ik ook niet mee eens, maar ik snap niet dat jij niet snapt dat iemand het erg vind voor zichzelf dat hij binnenkort doodgaat, terwijl hij nog een heel leven voor zich zou hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid