Esther 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Thanks! En keep up the good work met je kwaliteitsverslag, het is zooo lekker als het straks af is Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Nu nog presentatie Rome voorbereiden. Moet mn klas rondleiden in de sint pieter, terwijl ik er nog nooit geweest ben. (Hoe bedenken ze het. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 zijn er niet van die virtual tours? Die heb je wel van versailles nl op Internet Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 @ Benedictus: Klinkt wel als een hele leuke opdracht! Maar moet je ze echt daadwerkelijk rondleiden of is het slechts en alleen de presentatie? Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Quote: Op dinsdag 07 oktober 2008 16:36:27 schreef Nynthe het volgende: @ Benedictus: Klinkt wel als een hele leuke opdracht! Maar moet je ze echt daadwerkelijk rondleiden of is het slechts en alleen de presentatie? Je moest eerst een verslag maken over de Sint Pieter en dan moet je een deel van je groep rondleiden. Dus gewoon met je groep door de Sint Pieter gaan wandelen en vertellen wat je weet. En hopen dat dat goed is.. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Moesten wij ook, is best te doen Ik heb trouwens klasgenoten die de sint pieter gedaan hebben... Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Ik voel een uitwisseling van huiswerk opkomen Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 XD Ach ik hou niet zo van presentaties houden.. en je bereidt die presentatie met zn drietjes voor maar je moet hem in je eentje houden want je groep wordt in 3en verdeeld. *Zucht* ben er nog steeds niet aan begonnen. ben gewoon zo moe. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 7 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Al bezig? Kom op joh, lukt vast wel! En wat is huiswerk toch een fijne afleiding. Weer een paar uurtjes flink aan de slag geweest en heb vandaag van 15 pagina's 23 weten te maken. Denk dat dit wel snel af is, kan ik weer wat studiepunten scoren Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 7 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2008 Zo, ik ga nu eindelijk maar eens beginnen met belangrijke steekwoorden markeren. Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Ik snap niks van mn wiskunde geval met de tagnens of iets wat er op mag lijken is het nou overstaand : aanliggende rechtoek zijde of aanliggende: overstaande rechthoekzijde? Offf en dan in mn volgende paragraaf de sinus en cosinus ofzo ik snap er niks van Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Als je een rechthoekige driehoek hebt, en van een van de niet-rechthoekige hoeken de tangens moet berekenen: - De overstaande rechthoekzijde is de zijde tegenover de rechte hoek. Dit is de langste zijde en wordt ook wel de schuine zijde genoemd (dit is voor het ezelsbruggetje dat ik zo noem even belangrijk ) - de overstaande zijde is de zijde tegenover de hoek waarvan je de tangens (of later sinus of cosinus) moet berekenen - de aanliggende (rechthoek)zijde is de zijde die tussen de rechte hoek en de te berekenen hoek in ligt Nu is er een handig ezelsbruggetje: SOS CAS TOA Sinus is de Overstaande gedeeld door de Schuine Cosinus is de Aanliggende gedeeld door de Schuine Tangens is de Overstaande gedeeld door de Aanliggende Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Bij dit soort dingen is het handig om een oude broek aan te doen, die helemaal onder te kliederen en dat soort dingen erbij te zetten en die dan aandoen bij de toets... Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Quote: Op woensdag 08 oktober 2008 16:20:47 schreef xxlisetxx het volgende: Ik snap niks van mn wiskunde geval met de tagnens of iets wat er op mag lijken is het nou overstaand : aanliggende rechtoek zijde of aanliggende: overstaande rechthoekzijde? Offf en dan in mn volgende paragraaf de sinus en cosinus ofzo ik snap er niks van Collega van me. Ik snap van echt wiskunde ook geen donder, dus give me the hand. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Quote: Op woensdag 08 oktober 2008 16:31:54 schreef Dagmar het volgende: Nu is er een handig ezelsbruggetje: SOS CAS TOA Sinus is de Overstaande gedeeld door de Schuine Cosinus is de Aanliggende gedeeld door de Schuine Tangens is de Overstaande gedeeld door de Aanliggende Dit gaat niet op als je lerares het in 1x had over lange zijde ipv. schuine zijde Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 SOL CAL TOA However, ik heb 'm in het Engels geleerd (gymnasium kreeg wiskunde in het Engels, vandaar) en daar heet het ding gewoon áltijd hypotenusa, dus je krijgt SOH CAH TOA. En die gebruik ik nog steeds.. On topic: Ik zóu dringend bezig moeten zijn met een 'boekverslag' voor Engels, deadline vrijdag. Maar dat ben ik al 3 uur lang niet En zo kan het niet meer, zometeen heb ik Rome-reünie. Samen met m'n Engels lerares (onder andere)... Jaja XD Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Quote: Op woensdag 08 oktober 2008 16:43:52 schreef Kluivertnr1 het volgende: [...] Collega van me. Ik snap van echt wiskunde ook geen donder, dus give me the hand. Nou idd ik ook niet en ook bijna niks heeft een reden als ik het knopje Tan indruk heb ik geeeenn idee wat er gebeurd! dus weet ik ook niet wat voor nut het heeft en pfff rotvak! Maaarrr Danku wel Dagmar! Dat ezelsbruggetje is best makkelijk! Kan ik in ieder geval weer verder met puzzelen hoe het zit als ik het mar 1 keer door heb dan lukt het vast wel! Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 8 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2008 Vanacht bezig geweest met mijn portofolio voor school De lol is dat ik het nooit eerder gedaan heb en dus er nu één moet maken die bijna 5 jaar beslaat Vandaag verder niets gedaan, morgen is weer een nieuwe dag. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Vandaag moet ik eigenlijk Grieks oefenen maar ik ben momenteel zwaar aan het SOGgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 [- Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 tsja, mijn huiswerk vandaag.. Probleem is dat t niet uitmaakt of ik t vandaag of morgen of nog een andere dag doe, als ik t maar doe.. Geeft zeer veel uitstellend gedrag Maar goed, mijn doel vandaag: minimaal 1 hoofdstuk lezen (uit het boek: Why zebra's don't get ulcers) en t standpunt over het nieuwe leren verbeteren.. ieuw Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 11 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2008 M'n essay is nog steeds niet af... Heeft iemand zin om een essay te schrijven over de invloed van global warming op ontwikkeling met als standpunt dat er geld voor ontwikkelingshulp gestoken moet worden op milieu bescherming ? Wat wel leuk is btw, erover lezen enzo, maar dat schrijven gaat me niet zo makkelijk af... Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 13 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2008 Vandaag weer bezig geweest met Kwaliteitszorg. Helaas nog niet af, ondanks het feit dat ik er zo lekker mee bezig was. Vandaag op school weer flink afgeleid door allerlei zakenregeldingen, minder, maar hopelijk is alles nu weer op de rit. Verder bezig geweest met een paar verslagen: 'Werken op het (mijn instelling)' ' Psychiatrie door de eeuwen heen.' en ' Omgaan met het syndroom van Korsakov.' Jawel jawel Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 16 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2008 Er moet morgen een projectverslag in en ik kreeg de "definitieve" versie daarnet onder ogen en het is wel zo'n ongelofelijk baggerding. Zelfs het lettertype gelijktrekken is niet gelukt, een inhoudsopgave is veel te moeilijk om het over de inhoud maar niet te hebben. Verder moet ik mijn artikel herschrijven (dat gaat niet vandaag gebeuren) en zorgen dat ik mijn PGO taken bijwerk (gaat ook vandaag niet lukken) * zoveel vragen nu nog antwoorden vindt samenwerken stom Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 16 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2008 Quote: Op donderdag 16 oktober 2008 13:06:56 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: Er moet morgen een projectverslag in en ik kreeg de "definitieve" versie daarnet onder ogen en het is wel zo'n ongelofelijk baggerding. Zelfs het lettertype gelijktrekken is niet gelukt, een inhoudsopgave is veel te moeilijk om het over de inhoud maar niet te hebben. Verder moet ik mijn artikel herschrijven (dat gaat niet vandaag gebeuren) en zorgen dat ik mijn PGO taken bijwerk (gaat ook vandaag niet lukken) * zoveel vragen nu nog antwoorden vindt samenwerken stom Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten