Spring naar bijdragen

Crimineel Duyvendak weg.


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Het oppakken van mensen die in '40-'45 "fout" waren vind ik ook niet goed. Want wat is nu fout? Dat soort heksenjachten zijn niks meer of minder dan hypocrisie, zondenbokzoekerij. Dat gold destijds voor Aantjes, dat geldt nu voor Duyvendak.

Laten we alsjeblieft alle fouten wegrelativeren? Waarom fout niet gewoon fout noemen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was in die jaren nu niet direct iets waar erg veel justitiele actie op kwam. Maar nu na jaren, in een ander politiek klimaat heeft het consequenties.

Ik vind het lastig om fout, fout te noemen. Inbreken is fout, maar stiekem achter des mensens rug om konkelen en bedisselen is ook fout. Nu is het zo lang geleden dat ik het niet zo goed meer weet, maar hoeveel politici zijn toen vanwege gekonkel en doordrammen van iets waar een meerderheid van het volk, die ze geacht worden te dienen, op tegenen was afgetreden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid