Hongerige Wolf 0 Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Ik ga zaterdag naar Les Miserables! Bijna voor nop! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Quote: Op dinsdag 17 februari 2009 22:14:46 schreef Machiavelli het volgende: Ik stelde de vraag . Evita dan? (uniformen ) Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 17 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2009 Quote: Op dinsdag 17 februari 2009 22:48:30 schreef Pius_XII het volgende: [...] Evita dan? (uniformen ) Draait niet meer Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 18 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Uniformen? Dan kan je ook naar Les Mis gaan hoor Wel snel zijn want zondag is de laatste voorstelling! Misschien vindt ze Joseph ook wel leuk? En verder... Ciske de Rat? Ik ga zondag 2x naar Les Mis, de laatste voorstellingen. Dan ben ik in totaal 10x geweest. Daaps, I know... maar het is nu of nooit! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Quote: Op woensdag 18 februari 2009 21:22:07 schreef Esther het volgende: Ik ga zondag 2x naar Les Mis, de laatste voorstellingen. Dan ben ik in totaal 10x geweest. Daaps, I know... maar het is nu of nooit! Whoohly.. Waarom zo vaak? Na 1x ken je het toch wel? Plus dat de kaartjes ook niet goedkoop zullen zijn denk ik.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Quote: Op woensdag 18 februari 2009 21:22:07 schreef Esther het volgende: Uniformen? Dan kan je ook naar Les Mis gaan hoor Wel snel zijn want zondag is de laatste voorstelling! Misschien vindt ze Joseph ook wel leuk? En verder... Ciske de Rat? Ik ga zondag 2x naar Les Mis, de laatste voorstellingen. Dan ben ik in totaal 10x geweest. Daaps, I know... maar het is nu of nooit! woow .. dat is echt veel! .. en zondag ga je dus 2 keer op 1 dag? Is het dan nog steeds leuk? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 19 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 @Rindert: CJP... en weten waar de kortingsacties te vinden zijn Marktplaats kan ook zeker van pas komen. @Luxuria: Het blijft leuk! Ik weet ook niet waarom. Ik denk dat een verhaal je kan pakken en bij Les Mis is dat in mijn geval zo. De muziek is ook gewoon precies goed, zeg maar. Een musical die me doet schaterlachen maar ook momenten kent dat de tranen over m'n wangen rollen. Het is vrij ondefinieerbaar Maarreh, na 10x vind ik het ook wel goed hoor, haha! Dan mag ik eind juni weer naar Joseph, die lijkt me nou ook echt leuk. Weer een totaal ander genre ook dan Les Mis. Zondag wordt denk ik ook vooral een leuke dag met vriendinnen, ik logeer bij een Les Mis vriendin met nog een stel meiden en tussen de voorstellingen door gaan we gewoon lekker lol maken en uit eten enzo. Er komt trouwens weer een "Op zoek naar..." programma, wisten jullie dat al? Nu gaan ze op zoek naar Mary Poppins! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 oh wel leuk, maar jammer dat het een vrouw is.. vond het met die mannen juist zo leuk. Geniet ervan zondag! Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2009 dirty dancing! Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Favoriet no 1. film Mary Poppins 2. mij fair lady 3.7 brides for 7 brothers. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Volks vermaak; Brood en spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2009 Ook vermaken verschillen Samengevoegd: r Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2009 Caesarion hoort niet graag bij het volk? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2009 Quote: Op donderdag 28 mei 2009 01:17:30 schreef Caesarion het volgende: Volks vermaak; Brood en spelen. Wat is het verschil met metalconcerten? Naast het frequente geweld tijdens die concerten en dat het alto´s zijn ipv. huisvrouwen, pubermeisjes en homoseksuelen? Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2009 Quote: Op zondag 07 juni 2009 03:17:24 schreef trialk het volgende: Caesarion hoort niet graag bij het volk? Ik hoor er niet graag bij, distantieer mijzelf er zelfs van. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2009 Quote: Op donderdag 28 mei 2009 01:17:30 schreef Caesarion het volgende: Volks vermaak; Brood en spelen. Volksvermaak, dat wel, brood en spelen, dat weet ik niet. Da's meer iets wat je erin kan zoeken, maar deze functie herken ik niet zo in musicals. Het is wel een neerslag van cultuur en de heersende oppervlakkigheid van 'het volk', maar brood en spelen is mij iets te samenzweerderig. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2009 Quote: Op donderdag 28 mei 2009 01:17:30 schreef Caesarion het volgende: Volks vermaak; Brood en spelen. commercieel absoluut...........maar ja, moet je ff poppetjes tellen op het podium, de cast, het orkest, en dan moet je ff nadenken hoeveel poppetjes er om het podium heen lopen aan podiumbouwers, technici, visagisten, stylisten. Een musical moet nou eenmaal een jaar draaien voor er winst op gemaakt wordt. Neem een iets ouder repertoire en verander van een moderne zangstijl naar klassiek en het heet opera en ja, ach dr staan nog steeds net zo veel poppetjes op en naast het podium en ze touren ook nog. Je snapt zeker wel dat daar heel veel subsidie ingepompt mag worden. Maar ja opera is hoge kunst dus dat dient gesubsidieerd te worden en musical is lage kunst . En als je tot de intellectuele elite wilt behoren, dan dien je zowiezo geen niet-gesubsidieerde kunstproducten te consumeren (oeh, ik zei een vies woord). Dus Caesarion, laat ik jou nooit meer zien in de bioscoop enne indie-platenmaatschappijen maken ook gewoon winst hoor.... (grapje, neem dit alsjeblieft niet serieus) * marlies krijgt spontaan zin haar studieboeken af te stoffen Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 14 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Dan is het maar volks vermaak, ik amuseer me er prima mee. Ik hoef mezelf niet zo nodig op een voetstuk boven 'de rest' te plaatsen want ik hoor er net zo goed bij, of ik nou een hoge opleiding doe, rijke pappie en mammie heb of wat dan ook. Musicals zijn gewoon leuk 26 juni ga ik naar Joseph voor de eerste keer en ik heb er zin in! We gaan met z'n zessen: mams, twee tantes, twee nichtjes en ik. Night out with the girls, yay! Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2009 Quote: Op zondag 14 juni 2009 13:51:47 schreef Esther het volgende: Dan is het maar volks vermaak, ik amuseer me er prima mee. Ik hoef mezelf niet zo nodig op een voetstuk boven 'de rest' te plaatsen want ik hoor er net zo goed bij, of ik nou een hoge opleiding doe, rijke pappie en mammie heb of wat dan ook. Musicals zijn gewoon leuk 26 juni ga ik naar Joseph voor de eerste keer en ik heb er zin in! We gaan met z'n zessen: mams, twee tantes, twee nichtjes en ik. Night out with the girls, yay! idd. hoewel ik het voornamelijk zo af en toe over de filmmusicals heb, en dan nog uit de vorige eeuw ook op l.p.s zowel de toneel als de filmversie vaak verrassend het verschil -opera ben ik dan ook weer gek op maar ook dat is helaas een tikkie ' onbetaalbaar aan het worden,ondanks de ' zware' subsidiering . fijne week aan allen. t Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2009 je kan naar amateuropera gaan,... en/of try outs. Dat vind ik zelf ook het leukst, die try-outs, zo'n heerlijk ongedwongen sfeer. Onweer nu... Maze is bang... Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Ik vind, dat die hele musicalbende in Nederland en Duitsland moet worden aangepakt. Is er net weer een nieuw musical geschreven, of er loopt weer zo'n minkukel met vertaalplannen rond. En een West Side Story, Cats, Sound of Music, Starlight Express, 21nd Street, Grease, Les Miserables... Dat is toch waardeloos, als je posters ziet met zo'n zielige titel als Westzijdeverhaal, Katten, Geluid van Muziek, Sterrelicht Sneltrein, 21ste straat, smeervet, de ellendigen... Engelse musicals gewoon in het Engels, Franse in het Frans, Duitse in het Duits, Nederlandse in het Nederlandsch, enz. En ook al heeft Jan Rot de Mattheus van Bach in het Nederlandsch vertaald, dan is dat zÃjn fout! Ik wil niet naar de Nederlandsche versie van Turandot, Aida, Die Zauberflöte, Der Rosenkavalier, La Boheme, enz. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2009 Jammer genoeg een uitstervend ras, puristen... Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Elektra? Vegaloog,zie Richard StrauB 4 keer bezocht (toen was het nog bijna gratis (voor puristen),er was zelfs nog geen boventiteling! Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2009 Manhattan Tower. aanrader Gordon jenkins. zoek even op google. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 21 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2009 Quote: Op dinsdag 16 juni 2009 14:42:12 schreef de vegaloog het volgende: Ik vind, dat die hele musicalbende in Nederland en Duitsland moet worden aangepakt. Is er net weer een nieuw musical geschreven, of er loopt weer zo'n minkukel met vertaalplannen rond. En een West Side Story, Cats, Sound of Music, Starlight Express, 21nd Street, Grease, Les Miserables... Dat is toch waardeloos, als je posters ziet met zo'n zielige titel als Westzijdeverhaal, Katten, Geluid van Muziek, Sterrelicht Sneltrein, 21ste straat, smeervet, de ellendigen... Engelse musicals gewoon in het Engels, Franse in het Frans, Duitse in het Duits, Nederlandse in het Nederlandsch, enz. En ook al heeft Jan Rot de Mattheus van Bach in het Nederlandsch vertaald, dan is dat zÃjn fout! Ik wil niet naar de Nederlandsche versie van Turandot, Aida, Die Zauberflöte, Der Rosenkavalier, La Boheme, enz. Je wordt volgens mij door niemand verplicht om een kaartje te kopen en ook echt te gaan kijken... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten