Glenn 0 Geplaatst 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2008 Acht weken lang organiseert Credible.nl in samenwerking met Xnoizz Flevo Festival de "Artiest van de Week". Iedere week staat een artiest in de spotlights die tijdens het Xnoizz Flevo Festival 2008 optreedt. Elke week geeft Credible.nl 2 all-in tickets voor het Flevo Festival weg en ook nog eens 2 dagkaarten voor de dag dat de artiest optreedt. Artiest van de week: Tim Hughes Wie kent Tim Hughes niet? Deze Britse aanbiddingsleider en liedjesschrijver hoort in het rijtje van Matt Redman en Chris Tomlin thuis. Hughes begon met het leiden van de aanbidding in de Soul Survivor Kerk in Watford, Engeland. Dit heeft hij jaren gedaan. Ook op de grote festivals van Soul Survivor in Engeland leidt hij de aanbidding. Sinds mei 2005 is hij samen met zijn vrouw Rachel betrokken bij de Holy Trunity Brompton in Londen als aanbiddingsleider. Daarnaast runt hij een school voor aanbiddingsleiders en muzikanten genaamd 'Worship Central'. Hughes' muziek kun je omschrijven als moderne aanbiddingsmuziek. Hij heeft drie albums uitgebracht: 'Here I Am to Worship' (2001), 'When Silence Falls' (2004) en 'Holding Nothing Back' (2007). Het nummer 'Here I Am to Worship' van de gelijknamige cd heeft een Dove Award gewonnen en is uitgegroeid tot een populair worshipnummer. De populariteit van het nummer heeft Tim Hughes onder andere te danken aan de artiest Michael W. Smith, die het nummer op het album Worship Again plaatste een jaar nadat het origineel was uitgebracht. Website: www.timhughesmusic.com Gratis MP3: Download gratis Tim Hughes - Blessed Be Your Name. Winnen? Wil jij de tickets winnen? Stuur dan nu een e-mail (met eventueel je nickname) naar . De winnaars worden volgende week bekend gemaakt. Overige acties: Maak kans op de nieuwste CD van Tim Hughes door deze Ecard te versturen. Alle CD's van Tim Hughes op True Music zijn nu EUR 17,50! Niet gewonnen? Tot 22 juni ontvang je 10 euro korting op je all-in ticket. Bestel nu. Winnaars vorige week: 2 all-in tickets: Gorthaur 2 dagkaarten: Erik Koning (niet geregistreerd op Credible.nl) Beide winnaars van harte gefeliciteerd. Deze keer niet gewonnen? Gewoon weer opnieuw mailen naar , wie weet win je deze week wél die felbegeerde tickets! Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 10 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2008 En mailen maar Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2008 Whoehoe! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2008 Gefeli! * annzie doet nog een poging, Tim Hughes is ook zwaar hippig^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2008 Van harte gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2008 Dit is al de derde keer dat ik denk: Wie????? Het zal wel aan mij liggen Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2008 Quote: Op dinsdag 10 juni 2008 23:13:02 schreef Karin het volgende: Dit is al de derde keer dat ik denk: Wie????? Het zal wel aan mij liggen nee hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2008 Quote: Op dinsdag 10 juni 2008 23:13:02 schreef Karin het volgende: Dit is al de derde keer dat ik denk: Wie????? Het zal wel aan mij liggen Nee hoor. Het ligt echt aan die artiesten. Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 11 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Quote: Op dinsdag 10 juni 2008 23:13:02 schreef Karin het volgende: Dit is al de derde keer dat ik denk: Wie????? Het zal wel aan mij liggen En als je de MP3 download ken je het nummer ook niet? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Quote: Op woensdag 11 juni 2008 11:57:57 schreef Glenn het volgende: [...] En als je de MP3 download ken je het nummer ook niet? Dat lijkt me sterk. Die kent ze vastel, dat is namelijk het allermooiste aanbiddingsnummer dat ik ooit gehoord heb, en het eerste lied dat ik op de gitaar kon spelen^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Och ja, die ken ik idd wel * Karin voelt zich al bijna een hippe christen.. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Quote: Op woensdag 11 juni 2008 12:18:31 schreef Karin het volgende: Och ja, die ken ik idd wel * Karin voelt zich al bijna een hippe christen.. Als je dat nummer niet gekend zou hebben was je nog steeds hip geweest hoor, je bent immers lid van credible Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 tim wie? ik youtube wat maar ik ken het niet Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 * Corientje123 kent Tim hughes ook! Heb zelf een CD van hem Link naar bericht Deel via andere websites
Koerok 0 Geplaatst 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2008 Nu las ik toch serieus 'Atheïst van de week'. Het moet niet gekker worden met mij! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten