Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Ja op basis van eerdergenoemde informatie is dat misschien ook wel wat zo. Nu moet je weten dat Rosj Hasjana, het joods nieuwjaar een traditioneel gebeuren is. Men eet zoete dingen en stukjes honing en appel waarbij men elkaar een zoet jaar wenst. Denk je dat mensen met conflicterende belangen elkaar een zoet nieuwjaar wensen of uberhaupt over de vloer willen hebben bij een intiem feest?

Het is een politicus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja een joodse politicus en Madonna heeft een joodse naam aangenomen (esther) waaruit we kunnen concluderen dat ze op dat vlak elkaar niet in de haren zullen vliegen.

Dat wil nog bepaald niet zeggen dat hij haar ideeen deelt. Een wereldberoemde en polpulaire popicoon met Joodse symphatieen uit te nodigen voor een feest dat gegarandeerd behandeld zal worden door de pers is goed voor je persoonlijke imago en kan zorgen voor een betere band met Madonna die kan helpen bij de PR van Israel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Dat wil nog bepaald niet zeggen dat hij haar ideeen deelt. Een wereldberoemde en polpulaire popicoon met Joodse symphatieen uit te nodigen voor een feest dat gegarandeerd behandeld zal worden door de pers is goed voor je persoonlijke imago en kan zorgen voor een betere band met Madonna die kan helpen bij de PR van Israel.

En de pr van de Kabbalah, ik vlak die mogelijkheid niet op voorhand al uit.


Samengevoegd:

Quote:

[...]Dat wil nog bepaald niet zeggen dat hij haar ideeen deelt. Een wereldberoemde en polpulaire popicoon met Joodse symphatieen uit te nodigen voor een feest dat gegarandeerd behandeld zal worden door de pers is goed voor je persoonlijke imago en kan zorgen voor een betere band met Madonna die kan helpen bij de PR van Israel.

Madonna en Peres hebben geproost en ze heeft gezegd dat het een droom was die uitkwam de president te ontmoeten. Ze vertelde de pers dat hun ideeen dezelfde zijn, het benadrukken van vrede in de wereld (waardoor het er nooit zal zijn) en in haar muziek wil verwerken en aan de kinderen wil meegeven.

Zie: jpost punt com (kan niet copy pasten excuus)

Ik vind dat nogal ver gaan. De boodschap klinkt goed, maar door het benadrukken van de vrede, worden we er telkens aan herinnert dat de munt een keerzijde heeft. Wanneer we denken aan hun wereldvrede, die ze beloven maar nooit komt, vervreemden we dan niet van Jezus? We mogen niet vergeten dat Christus de vrede niet geeft zoals de wereld hem geeft!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Even om terug te komen op Milingo...Paus Paul VI heeft ook iets dergelijks gezegd over het Vaticaan. Dit zijn toch niet de minste figuren lijkt me...Ook:

"The cultic acts of Satanic pedophilia in the Catholic Church are considered by professionals to be the culmination of the rites of 'The Enthronement of the Fallen Archangel Lucifer' in the Vatican"

Fr. Malachi Martin - 1990"

Geen idee wie Malachi Martin is maargoed...

gr. mackie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Valt me tegen dat niemand serieus op mijn post kan reageren. Ik bedoel het serieus, jullie kunnen het wel niet serieus nemen, maar ik wel.. Als is het maar een kort antwoord....als het maar een antwoord is. Alvast bedankt!

gr. mackie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

En de pr van de Kabbalah, ik vlak die mogelijkheid niet op voorhand al uit.

Kabbalah is niet onverdeeld populair onder Joodse religieuze groeperingen en de westerse variant al helemaal niet, daarnaast is er geen enkele reden om aan te nemen dat Israelische president Kabbalahistische symphatiëen koestert.

Quote:

Madonna en Peres hebben geproost en ze heeft gezegd dat het een droom was die uitkwam de president te ontmoeten. Ze vertelde de pers dat hun ideeen dezelfde zijn, het benadrukken van vrede in de wereld (waardoor het er nooit zal zijn) en in haar muziek wil verwerken en aan de kinderen wil meegeven.

Ik vind dat nogal ver gaan. De boodschap klinkt goed, maar door het benadrukken van de vrede, worden we er telkens aan herinnert dat de munt een keerzijde heeft. Wanneer we denken aan hun wereldvrede, die ze beloven maar nooit komt, vervreemden we dan niet van Jezus? We mogen niet vergeten dat Christus de vrede niet geeft zoals de wereld hem geeft!

Be that as it may be, de boodschap is een vrij algemene boodschap die in tientallen verschillende varianten door honderden mensen is uitgesproken en dusdanig vaag dat er op geen enkele manier een commitment aan Kabbalah van de Israelische president in kan worden gelezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nou nee, het onderschrift bij je naam bemoeilijkt het me mij van die indruk los te maken, gezien het gegeven dat het alweer bijna 60 jaar geleden is dat de staat Israel zo lang bestond.
puh2.gif

Als je nu gewoon probeert inhoudelijk in te gaan op wat ik zeg ipv. grappig probeert te zijn gaat dit topic misschien nog ergens heen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid