Spring naar bijdragen

Evangalisatie Youtube Filmpjes


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Hallo, ik wil wat met jullie delen. Dit account is vrij nieuw, het heeft nu 5 filmpjes, ik weet niet precies wanneer het volgende filmpje komt. De filmpjes zijn gericht op jongeren die Christus nog niet kennen.

Youtube site:

link

Veel kijk plezier en Godzegene

Matteus 28:16-20

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ten eerste is het weer een heleboel herrie,en wat staat er ook weer Hij komt als een stille ritseling.

Ten tweede we roepen wat Jezus hier en Jezus daar en dan mag wereldgelijkvorrmigheid.

En met de zogenaamde evangelisatie heeft het totaal niets te maken,integendeel.

Heeft het allemaal met doorleefd geloof te maken,neen,de waan van de dag meer niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Super! 16 jaar online filmpjes droppen over Jezus, ik wilde dat ik op mijn 16 al zo'n overtuiging had.

Jonathan ga zo door. Het filmpje op de hoofdpagina van je site is erg tof! (begint met: wat als je geloofd deelt met mensen, online etc.)

Ik denk zelf dat iets korte filmpjes langer blijven boeien. Ik kijk liever naar filmpje van 4 dan 9 minuten.

Veel succes!

@sacerdos:

Wat geeft het dat het met muziek is? Als Jezus maar verkondigt wordt. smile.gif


Samengevoegd:

Je filmpje over Jezus maakt vrij is ook gaaf!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb even het volgende filmpje gekeken over gamen aangezien gamen mij ook interesseert.

link

Op de eerste plaats vind ik het leuk dat je probeert via Youtube wat over je geloof te delen, maar ik denk dat je een aantal dingen in je achterhoofd moet houden. Ten eerste je doelgroep, en hoe je die kunt bereiken. Je doelgroep zijn jongeren die Christus nog niet kennen, ik denk niet dat je die bereikt met filmpjes zoals deze. In het begin zeg je dat er verschillend groepen gamers zijn en dat een ieder maar zelf moet weten in welke groep die valt, vervolgens geef je een uitleg over de verschillende groepen die vrij dwingend de mensen in een hokje plaatst. Dat kan belerend overkomen, zeker als je in de wat hogere categorieën valt. Deze mensen die je juist wil bereiken zullen dan alsnog afhaken als ze dan nog niet afgehaakt waren. Verder mis ik enige diepgang in je tekst, ook binnen deze seculiere maatschappij worden de verslaving vormen die je benoemd niet geaccepteerd.

Luister eens naar een podcast als 'the daily breakfast' of 'secrets of the lord of the rings' om te kijken hoe andere christenen het proberen te brengen voor een breed publiek (in het laatste geval wat minder breed).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb eens een en ander gekeken en ik vind het knap dat je tijd en moeite stopt in filmpjes over iets dat belangrijk voor je is, maar ik heb toch ook wel wat bedenkingen. Beschouw ze als opbouwende kritiek, en doe ermee wat je wilt. smile.gif

-in je geschreven taal zitten best wel wat fouten, daar zou ik op letten als ik jou was, je praat hier over behoorlijk serieuze zaken waarvan je echt wilt dat mensen er iets aan hebben, je taal ook serieus nemen geeft toch een betere indruk

-ik vraag me een beetje af wat het punt is van je 'introfilmpje', het lijkt me nogal weinig samenhangend, de tekst over wat je wilt bereiken wordt naar mijn gevoel toch wel héél vaak afgewisseld met tamelijk irrelevante shots van jij die muziek zit te luisteren - en dan nog die 'apologie' dat je dit doet voor God en niet voor jezelf, da's mooi maar door dat er ook weer in te zetten draait het wel weer om jezelf, ik zou dat als ik jou was achterwege laten en er gewoon een sober filmpje van maken waar je heel kort in tekst en een aantal relevante beelden laat zien wat je doet

-over je game-filmpje: pas ook een beetje op, je lijkt jezelf hier te bombarderen tot autoriteit, wat me niet erg verstandig lijkt als het gaat over een verslaving (da's een behoorlijk serieus woord he, iets waarin jij waarschijnlijk niet bepaald bevoegd bent), je maakt ook niet echt duidelijk waar je je informatie vandaan haalt

-je game-filmpje is weinig dynamisch, zeker als je een publiek van 'buitenstaanders' wilt aantrekken lijkt het me beter om te werken met iets dat de aandacht wat meer kan vasthouden dan negen minuten opnames van hoe jij praat

Succes!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid