Spring naar bijdragen

SGP tegen bouwen van Moskeeën


Aanbevolen berichten

In de Trouw las ik dat de SGP eigenlijk tegen de bouw is van Moskeeën en een soort inperking van vrijheid van Godsdienst. Maar waarom? God heeft ons toch een vrije wil gegeven? Of heb ik dat mis?! Ik vind niet dat de SGP een ander iets mag opleggen. En hoe ver ga je daarin? Zondags zijn gelukkig winkels gesloten. Erg rustig in de stad. Maar tja, hoe moet je daarmee omgaan? Wat mag je een ander opleggen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, sommige religieuzen zouden het liefst iedereen naar hun pijpen laten dansen. Ik heb een redelijke hekel aan dat slag bemoeials. Zij willen wel graag hun religie aan mij opdringen maar beginnen te jammeren als ik mijn leven aan hen opdring. Wat mij betreft moet dat soort relidwepers heel kort gehouden worden. Religie is voor privegebruik en anderen moet je daar niet mee lastig vallen. Ik ga ook niet van deur tot deur om iedereen te vertellen dat god dood is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou Marinus Copy ik ben het deels met je eens. Namelijk de Bijbel leert ons wel de blijde boodschap te verkondigen (verkondig het Evangelie aan alle volken) dat is een opdracht van Jezus. Dat deur aan deur daarvoor een middel is weet ik niet.

Math. 10:7

Ga op weg en verkondig: Het koninkrijk van de hemel is nabij.8 Genees zieken, wek doden op, maak mensen die aan huidvraat lijden rein en drijf demonen uit. Om niet hebben jullie ontvangen, om niet moeten jullie geven! 9 Neem in je beurs geen gouden, zilveren of koperen munten mee,

Dat je moet zeggen dat het koninkrijk nabij is: In de Bijbel staat wanneer een ieder het Evangelie gehoord heeft dan, Jezus terug komt! Als een ieder dat nu zou doen....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Tja, sommige religieuzen zouden het liefst iedereen naar hun pijpen laten dansen. Ik heb een redelijke hekel aan dat slag bemoeials. Zij willen wel graag hun religie aan mij opdringen maar beginnen te jammeren als ik mijn leven aan hen opdring. Wat mij betreft moet dat soort relidwepers heel kort gehouden worden. Religie is voor privegebruik en anderen moet je daar niet mee lastig vallen. Ik ga ook niet van deur tot deur om iedereen te vertellen dat god dood is.

(Romeinen 15:4) . . . Want alle dingen die eertijds werden geschreven, werden tot ons onderricht geschreven, opdat wij door middel van onze volharding en door middel van de vertroosting uit de Schriften hoop zouden hebben.

Kan jij mij troost en hoop geven MarinusCopy?Kom dan maar vlug eens af!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
In de Trouw las ik dat de SGP eigenlijk tegen de bouw is van Moskeeën en een soort inperking van vrijheid van Godsdienst.

Omdat ze geloven dat er geen geloofsvrijheid, maar gewetensvrijheid is. Omdat zij geloven dat JHWH de Enige God is kunnen zij geen voorstander zijn van de bouw van moskeeën.

Quote:
Maar waarom? God heeft ons toch een vrije wil gegeven? Of heb ik dat mis?!

Je hebt het zowel goed als fout. God heeft ons inderdaad een vrije wil gegeven, die zorgt er echter voor (sinds de zondeval) dat wij kwade wegen navolgen en niet in overeenstemming met Gods wil leven. Dat God mensen een vrije wil heeft gegeven wil nog niet zeggen dat ze niet in overeenstemming met Gods wil 'zouden moeten' leven.

Quote:
Ik vind niet dat de SGP een ander iets mag opleggen.

Dat mag alleen God en dat is nou exact het punt smile.gif

Quote:
En hoe ver ga je daarin? Zondags zijn gelukkig winkels gesloten. Erg rustig in de stad. Maar tja, hoe moet je daarmee omgaan? Wat mag je een ander opleggen?

Het gaat hen niet om rustige steden of opleggen door hen zelf. Het gaat om het leven naar de wil van God zo moet de maatschappij ingericht worden dat is het beste voor een mens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry maar ik ben het wel deels met ze eens. Ik ben helemaal voor de multiculti maatschappij en iedereen moet de vrijheid hebben om te geloven wat ze willen. Maar om nu het hele land vol te gaan zetten met moskeen...Nee liever niet. Net zoals dat niet het hele land vol hoeft te staan met kerken, er staan er veel maar dat komt omdat ze al honderde jaren gebouwd worden. Ze passen in ons straatbeeld. En in mijn straatbeeld passen moskees/moskeen eigenlijk niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nou Marinus Copy ik ben het deels met je eens. Namelijk de Bijbel leert ons wel de blijde boodschap te verkondigen (verkondig het Evangelie aan alle volken) dat is een opdracht van Jezus. Dat deur aan deur daarvoor een middel is weet ik niet.

Tuurlijk mag je over je religie spreken, je mag er zelfs reclame voor maken en zelfs als er al eens iemand op een atheistische tijd aanbelt dan nog heb ik daar niet veel problemen mee. Als iemand me maar niet gaat vertellen wat ik MOET doen. Dan gaan er bij mij wat nekharen overeind staan. Iedereen heeft het recht om zijn leven op zijn manier te leven en dat heeft iedereen te respecteren van elkaar. Dat zou al een hoop ellende schelen als iedereen dat doorhad.

Ik heb zelf een keer woorden gehad met een vrouw die vond dat ik mijn flessen niet op zondagmiddag naar de glasbak mocht brengen omdat dat haar heilige dag verstoorde. Dat vind ik best ver gaan. Dan wil ze dus al haar religie aan mij opdringen.


Samengevoegd:

Quote:

Kan jij mij troost en hoop geven MarinusCopy?Kom dan maar vlug eens af!

Het atheisme geeft geen troost of hoop. Het geeft je de lompe brute en medogeloze waarheid wat mij betreft. De boodschap is niet prettig dat erken ik. Maar goed het maakt alles wel een stuk ongecompliceerder.


Samengevoegd:

Quote:

[...]Het gaat hen niet om rustige steden of opleggen door hen zelf. Het gaat om het leven naar de wil van God zo moet de maatschappij ingericht worden dat is het beste voor een mens.

Pardon? Ik denk dat ik prima zelf kan bepalen hoe ik moet leven. Als god het er niet mee eens is stuurt hij maar een aangetekende brief; hij kent tenslotte mijn adres. Als jij jouw kerk uit mijn leven houd houd ik mijn leven uit jouw kerk. Lijkt me een prima deal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb zelf een keer woorden gehad met een vrouw die vond dat ik mijn flessen niet op zondagmiddag naar de glasbak mocht brengen omdat dat haar heilige dag verstoorde. Dat vind ik best ver gaan. Dan wil ze dus al haar religie aan mij opdringen.

In deze vind ik dat zij miept en dat jij daarover weer miept. Zij moet niet miepen omdat zij kan weten dat jij een gojim/kuffaar bent en zodoende niet houdt aan de inzettingen.. Aan de andere kant is het een kwestie van rekeningen houden met elkaar..

Zij geeft aan dat ze er hinder aan onder vind dat jij dat doet omdat die dag voor haar heilig is, ze dringt jou haar religie niet op. Ik laat ook genoeg dingen in mijn leven omdat andere mensen daar hinder van ondervinden. Laatst nog met een vriend wezen eten, hij zei dat hij het vervelend zou vinden als ik alcohol zou nuttigen. Goed, doe ik dat dus niet. Niets 'religieopdringerigs' aan.


Samengevoegd:

Quote:

Pardon? Ik denk dat ik prima zelf kan bepalen hoe ik moet leven. Als god het er niet mee eens is stuurt hij maar een aangetekende brief; hij kent tenslotte mijn adres. Als jij jouw kerk uit mijn leven houd houd ik mijn leven uit jouw kerk. Lijkt me een prima deal.

Kerel, ik ben niet dé SGP voor als je dat niet wist. Zij vinden dat op die manier en zij dragen die mening uit. Dat het de-mo-cra-tie.

Denk eens andersom op bepaalde gebieden. Als reformatorisch christenen is het nu moeilijk om ambtenaar van burgerlijke stand te worden omdat je homohuwelijken moet inzegenen en dat principieel niet wilt. Waarom? Omdat ons christenen dat door een seculiere overheid wordt opgelegd. Mijn kerk bemoeid zich op geen enkele manier met het leven van nietkerkelijke mensen.

Er zijn hooguit mensen die op basis van hun geloofsovertuiging bepaalde idealen hebben. Ze worden daardoor geïnspireerd. Stel dat wanneer jij een doorgewinterde communist zou zijn dan zou jij ook roepen dat wij allemaal communisten zouden moeten worden en je zou hopen dat het communisme zou overwinnen omdat het gewoon het beste voor ons is.

Op een goede dag komt het communisme door een 76% kamermeerderheid, misschien zijn er dus 25% van de mensen in Nederland helemaal niet gediend van dat communisme, voor die personen is het dan democratisch gezien gewoon 'rotte pech'.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Sorry maar ik ben het wel deels met ze eens. Ik ben helemaal voor de multiculti maatschappij en iedereen moet de vrijheid hebben om te geloven wat ze willen. Maar om nu het hele land vol te gaan zetten met moskeen...Nee liever niet. Net zoals dat niet het hele land vol hoeft te staan met kerken, er staan er veel maar dat komt omdat ze al honderde jaren gebouwd worden. Ze passen in ons straatbeeld. En in mijn straatbeeld passen moskees/moskeen eigenlijk niet.

Nou als je argument is dat er wel veel kerken hier mogen staan omdat die al honderden jaren gebouwd worden en daardoor in het straatbeeld passen, en geen moskeeën omdat die nog niet honderden jaren gebouwd worden en daardoor nog niet in het straatbeeld passen, kom je natuurlijk nooit ergens. Stel dat ze dat honderden jaren geleden over kerken hadden gezegd. Als er vraag naar is, dan is het prima vind ik.. Dat heet gewoon ontwikkeling, en dan verandert inderdaad het straatbeeld en je kunt ervoor kiezen om mee te veranderen of stug te blijven volhouden maar als je dat laatste doet vind ik niet dat je tegelijkertijd nog kan zeggen dat je voor een multi culti samenleving bent en vrijheid voor iedereen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat je dat inderdaad niet helemaal kunt zeggen. Ik zeg dan ook altijd maar eerlijk dat ik niet zo'n groot voorstander van multiculti ben. Echter misschien is er nog wel een kous te breien.

*denkt*

Iets als dat je geen probleem hebt met de mensen, maar toch geen voorstander bent van bepaalde culturele uitingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]In deze vind ik dat zij miept en dat jij daarover weer miept. Zij moet niet miepen omdat zij kan weten dat jij een gojim/kuffaar bent en zodoende niet houdt aan de inzettingen.. Aan de andere kant is het een kwestie van rekeningen houden met elkaar..

Zij geeft aan dat ze er hinder aan onder vind dat jij dat doet omdat die dag voor haar heilig is, ze dringt jou haar religie niet op. Ik laat ook genoeg dingen in mijn leven omdat andere mensen daar hinder van ondervinden. Laatst nog met een vriend wezen eten, hij zei dat hij het vervelend zou vinden als ik alcohol zou nuttigen. Goed, doe ik dat dus niet. Niets 'religieopdringerigs' aan.

Het is wel opdringerig. Ze heeft helemaal geen bal met mijn leven te maken. 8 flessen in een glasbak geeft voor een voorbijganger in een winkelcentrum op zondagmiddag geen overlast. Ze heeft zich daar gewoon niet mee te bemoeien. Ik ga ook niet zeuren als ik een kerk voorbijloop waar ze net iets te hard zingen.

Quote:

[...]Kerel, ik ben niet dé SGP voor als je dat niet wist. Zij vinden dat op die manier en zij dragen die mening uit. Dat het de-mo-cra-tie.

OK, en jan maat was op dezelfde manier ook de-mo-cra-tie.

Quote:
Denk eens andersom op bepaalde gebieden. Als reformatorisch christenen is het nu moeilijk om ambtenaar van burgerlijke stand te worden omdat je homohuwelijken moet inzegenen en dat principieel niet wilt. Waarom? Omdat ons christenen dat door een seculiere overheid wordt opgelegd. Mijn kerk bemoeid zich op geen enkele manier met het leven van nietkerkelijke mensen.

Die weigeramtenaars zijn gewoon een slag mensen die een bepaalde groep een bassaal recht weigert. Ze zijn niet zo verschillend van rascisten en het werd tijd dat ze eens aangepakt werden. Wat als ik trouwambtenaar werd en weigerde christenen te trouwen; had je daar dan evenveel begrip voor?

Quote:
Er zijn hooguit mensen die op basis van hun geloofsovertuiging bepaalde idealen hebben. Ze worden daardoor geïnspireerd. Stel dat wanneer jij een doorgewinterde communist zou zijn dan zou jij ook roepen dat wij allemaal communisten zouden moeten worden en je zou hopen dat het communisme zou overwinnen omdat het gewoon het beste voor ons is.

Op een goede dag komt het communisme door een 76% kamermeerderheid, misschien zijn er dus 25% van de mensen in Nederland helemaal niet gediend van dat communisme, voor die personen is het dan democratisch gezien gewoon 'rotte pech'.

Dat een bepaald slag gelovigen anderen dingen wil opdringen betekend niet dat iedereen dat wil.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Of, verplichten van een helm op de motor en autogordels, of verbod op hard drugs?

Dat zijn dingen die opgelegt worden met een enigzins rationele reden. zondagsrust om religieuze redenen is alles behalve rationeel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat zijn dingen die opgelegt worden met een enigzins rationele reden. zondagsrust om religieuze redenen is alles behalve rationeel.

De paternalistische houding van de overheid die de vrijheid van haar onderdanen in wilt perken omdat het enerzijds geen vertrouwen heeft in de keuze van het het volk, maar anderzijds dat zelfde volk laat deelnemen aan de verkiezingen?

Rationele rede zondagsrust:

Axioma: Mens dient een rustdag te hebben -> invoering zondagsrust.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

OK, en jan maat was op dezelfde manier ook de-mo-cra-tie.

Klopt, net als Wilders, Halsema, Marijnissen en elke andere gekozen politicus.

Quote:

Dat een bepaald slag gelovigen anderen dingen wil opdringen betekend niet dat iedereen dat wil.

Klopt, maar de realiteit leert dat de meeste mensen andere mensen wat willen opdringen. Of dat nu samenhangt met onderwijs, veiligheid, religie of vervoer.

Quote:

Dat zijn dingen die opgelegt worden met een enigzins rationele reden. zondagsrust om religieuze redenen is alles behalve rationeel.

Dat komt doordat jij vanuit een ander standpunt redeneert dan religieuze mensen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nieuwsflits: we hebben hier twee rustdagen.

En: er is niets mis met een rustdag, maar de religieuze redenen zouden geen overweging moeten zijn.

Welke redenen eraan ten grondslag liggen zijn volstrekt niet relevant. Als een meerderheid van dit land om religieuze redenen de zondagsrust wil invoeren en handhaven kun je naakt de horlepiep gaan dansen, maar dan wordt dat gewoon ingevoerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Het is wel opdringerig. Ze heeft helemaal geen bal met mijn leven te maken. 8 flessen in een glasbak geeft voor een voorbijganger in een winkelcentrum op zondagmiddag geen overlast. Ze heeft zich daar gewoon niet mee te bemoeien. Ik ga ook niet zeuren als ik een kerk voorbijloop waar ze net iets te hard zingen.

[...]

OK, en jan maat was op dezelfde manier ook de-mo-cra-tie.

[...]

Die weigeramtenaars zijn gewoon een slag mensen die een bepaalde groep een bassaal recht weigert. Ze zijn niet zo verschillend van rascisten en het werd tijd dat ze eens aangepakt werden. Wat als ik trouwambtenaar werd en weigerde christenen te trouwen; had je daar dan evenveel begrip voor?

Ik niet. smile.gif En ik heb dat wel voor Christelijke trouwambtenaren en het verschil ligt erin dat ik weet dat zij vaak last van hun geweten krijgen als ze niet weigeren, dat ze er van wakker liggen, dat ze het gevoel hebben dat ze God niet eren etc.. Dat is gewoon het verschil. Dit gaat heel oneerlijk klinken, dat weet ik, maar ik hoop dat je het kan proberen te begrijpen;

Ik weet zelf hoe het is als mensen je tegenwerken terwijl je zo diep binnenin je voelt dat je dat moet doen voor God en dat je risico loopt op een grote straf als je het niet doet. Dat gaat dieper dan een principekwestie als je gewoon ongelovig bent en leeft in het hier en nu. Dan heb ik zoiets van 'ga trouwen bij een ambtenaar die er geen problemem mee heeft, leef lekker voor jezelf, en get over it'. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nieuwsflits: we hebben hier twee rustdagen.

En: er is niets mis met een rustdag, maar de religieuze redenen zouden geen overweging moeten zijn.

Is dat zo? Ik werkte een aantal maanden gewoon op zaterdag en de rest van de dagen behalve zondag zou ik colleges kunnen volgen als ze dat zouden inplannen. Had ik zondag er ook bij willen werken, had ik dat gekund.

Daar kies ik dan zelf voor. Maar reken maar niet dat een zelfstandige ondernemer van een winkel een werkdag van 5 dagen heeft.

En waarom zouden religieuze overwegingen geen reden moeten zijn? Lijkt mij omdat jij niet gelooft. Als we dat alles op een rijtje zetten waarin Nederlanders over van mening zouden verschillen, zou er anarchie zijn.

Zelfs het gelijkheidsbeginsel zou op de tocht komen te staan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En waarom zouden religieuze overwegingen geen reden moeten zijn? Lijkt mij omdat jij niet gelooft. Als we dat alles op een rijtje zetten waarin Nederlanders over van mening zouden verschillen, zou er anarchie zijn.

Zelfs het gelijkheidsbeginsel zou op de tocht komen te staan.

Omdat iig het overgrote deel van de religieuze redenen ononderbouwde verzinsels zijn. Zelf als jouw geloof waar is dan nog zijn de ander 1000-den religies niet waar. Religie heeft evenveel te zoeken in politiek en zo als de sprookjes van de gebroeders grimm


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Ik niet.
smile.gif
En ik heb dat wel voor Christelijke trouwambtenaren en het verschil ligt erin dat ik weet dat zij vaak last van hun geweten krijgen als ze niet weigeren, dat ze er van wakker liggen, dat ze het gevoel hebben dat ze God niet eren etc.. Dat is gewoon het verschil. Dit gaat heel oneerlijk klinken, dat weet ik, maar ik hoop dat je het kan proberen te begrijpen;

Ik weet zelf hoe het is als mensen je tegenwerken terwijl je zo diep binnenin je voelt dat je dat moet doen voor God en dat je risico loopt op een grote straf als je het niet doet. Dat gaat dieper dan een principekwestie als je gewoon ongelovig bent en leeft in het hier en nu. Dan heb ik zoiets van 'ga trouwen bij een ambtenaar die er geen problemem mee heeft, leef lekker voor jezelf, en get over it'.
smile.gif

Oh, en wat als ik nu gewetensproblemen krijg als christenen willen trouwen? bijv. omdat ik ind dat kindertjes uit christelijke huwelijken te erg geindoctrineerd worden of zo? Wat dan? mag ik dan ook ongestraft een groep discrimineren? Moet jij dan ook maar een andere ambtenaar zoeken? Nee dus, als ik geen christenen wil trouwen doe ik mijn werk als trouwambtenaar niet goed en dien ik een andere baan te zoeken. Zo ook met onze homofobe trouwambtenaars. Get over it dat homo's volwaardige mensen zijn of zoek eeen andere baan heh?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als iemand me maar niet gaat vertellen wat ik MOET doen. Dan gaan er bij mij wat nekharen overeind staan. Iedereen heeft het recht om zijn leven op zijn manier te leven en dat heeft iedereen te respecteren van elkaar.

Gelukkig niet en hebben we in Nederland een uitgebreide wetgeving waarin staat wat je wel niet mag.

Op een warme dag in je bloodje boodschappen doen bij jouw in je winkelcentrum mag bijvoorbeeld niet.

Iemand aanspreken in het winkelcentrum op zijn gedrag, bijvoorbeeld op zondag bij het weggooien van glas in een glasbak mag weer wel, net als het deponeren van glas in een glasbak zondag.


Samengevoegd:

Quote:

Het atheisme geeft geen troost of hoop. Het geeft je de lompe brute en medogeloze waarheid wat mij betreft. De boodschap is niet prettig dat erken ik. Maar goed het maakt alles wel een stuk ongecompliceerder.

Wat is er zo meedogenloos, lomp en bruut aan jouw waarheid en waaraan meet je dat af?


Samengevoegd:

Quote:

Omdat iig het overgrote deel van de religieuze redenen ononderbouwde verzinsels zijn. Zelf als jouw geloof waar is dan nog zijn de ander 1000-den religies niet waar. Religie heeft evenveel te zoeken in politiek en zo als de sprookjes van de gebroeders grimm

Religie is absoluut niet gelijk aan het geloven in sprookjes. Lees Scott Altran: "In Gods we trust".

Daarnaast hoe bepaal je of een bepaalde levensovertuiging een verzinsel is. "onze werkelijkheid" is volgens velen een illusie, zoals mooi wergegeven in "The Matrix"

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Omdat iig het overgrote deel van de religieuze redenen ononderbouwde verzinsels zijn. Zelf als jouw geloof waar is dan nog zijn de ander 1000-den religies niet waar. Religie heeft evenveel te zoeken in politiek en zo als de sprookjes van de gebroeders grimm

Dus zoals ik al schreef het jou opvattingen zijn. Kortom, niet anders dan dat iemand zou zeggen dat de universele rechten van de mens op basis van metafysische fictie is.

Of zoals een nazi het gelijkheidsbeginsel onzin zou vinden. Zoals ik het liberalisme met haar naïeve mensbeeld, haar geloof in het vrije markt sprookje, etc.

Dus hoezo, religie geen plaats in de politiek? Omdat jij er geen geloof aan hecht? Lekker democratisch, ben benieuwd welk alternatief je voor democratie voorstelt. Onderbouwing is er ook wel deglijk.

En over die duizend religies: Als ik de enige zou zijn die zou denken dat de aarde rond en en de rest denkt dat die plat is, vierkant, een ruit, een kubus, een piramide, etc. Dan heb ik nog steeds gelijk en de rest niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

zoals mooi wergegeven in "The Matrix"

Oh, daar hebben we de matrix weer. Oh, ik doe er nog een schepje bovenop: misschien is dit een droom, misschien ben ik stervende en is dit mijn leven wat aan mij voorbijflitst, misschien ben ik een hoog intelligent doch psychotische vleermuis die denkt dat hij een mens is, mss ben ik wel een personage in het computerspelletje sims wat gespeeld word door iemand genaamd God.....

Ja, daar kun je je hoofd over breken en het vat niet te weerleggen, maar erg schiet je er niet mee op om daar gedachten aan vuil te maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Ok. dan is dit beter.

Maar kunnen jullie allemaal zeggen dan dat je er absoluut geen probleem mee hebt als het land vol gebouwd wordt met moskeeen?

Dus wat je zei meende je niet?

Ik vind het een beetje een rare vraag, het lijkt alsof je er vanuit gaat dat als er nu geen stop komt op moskeeën, het hele land binnen no time vol staat ofzo. Ik vind gewoon dat als er behoefte is aan een moskee op een bepaalde plek, er daar een moskee mag komen. Zo simpel is het.

En wat als alle moskeeën zo gemaakt zijn als kerken? Zou je er dan geen probleem mee hebben? Ik bedoel, gaat het puur om de bouwstijl die je niet mooi vindt ofzo, of wil je moslims echt belemmeren in het samenscholen en een eigen plek hebben?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid