MarinusCopy 0 Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Ja ja, ik heb er één sinds vandaag. Een bidsprinkhaan: Ze is niet erg aaibaar of zo, maar ze heeft precies de juiste combinatie van grappig en (sorry voor het woord) elegant. Nu ja, ik kocht het beestje en liet me vertellen dat ze krekels aten, levende krekels wel te verstaan. Dus ik een bak krekels aangeschaft en toch eentje bij Queen Latifa gegooid. laat ik het zo zeggen, ineens was ze niet zo elegant en grappig meer. Laten we zeggen dat het net zoiets is als een ongeluk: je wilt niet kijken maar je doet het toch. [insert kotssmiley hier] Maar goed ik vind het nog steeds een mooi diertje; Nu ja nu moeten we nog een stelling hebben: Hebben de crediblers ook wazige huisdieren? Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 is dit waazig genoeg dit is een baardagaam bezig met een 1dags muisje naar binnen tewerken en hier een sprinkaan Link naar bericht Deel via andere websites
LonelyHero 0 Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Jaa echt een heel raar huisdier.. een goudvis een oranje wel te verstaan Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 30 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 @ Bartus: Die is wel wazig ja. Mooi beest ook. Hij eet alvast netter dan een bidsprinkhaan [insert nog maar een kotssmiley] @ Lonely hero: goudvissen dus: wat daar vreems aan is is dat ze idioot oud kunnen worden. Je zou denken een jaar of 2, maar 20 is meer de norm. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 @ marinus muisjes zijn wel goor om tezien hoe ie die naar binnen werkt gheghe k zal maar niet in details gaan gheghe ik denk dat je dat zelf wel kan bedenken wat er dan te zien is. Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Oef! dan hou ik het toch maar bij mijn aaibare cavia's Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Quote: Op woensdag 30 april 2008 21:08:26 schreef bartus3 het volgende: @ marinus muisjes zijn wel goor om tezien hoe ie die naar binnen werkt gheghe k zal maar niet in details gaan gheghe ik denk dat je dat zelf wel kan bedenken wat er dan te zien is. Die muizen zijn toch al wel dood he vantevoren? Ik snap niet hoe mensen naar dat soort dingen kunnen kijken, heb je dan geen gevoel ofzo? Als je van die jagende beesten op discovery kijkt om meer te weten te komen over de Schepping (of de gevolgen van een big bang ) , dan snap ik het wel. Maar sommige mensen kopen dus echt zo'n beest om te kijken hoe het levende beestjes opeet .. Dat vind ik heel wreed. En MC; nu je het zo vies vond, ga je haar nog steeds krekels voeren? Of eet ze niks anders? Geweldige naam trouwens.. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 30 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Ik dacht dat de bidsprinkhaan een planteneter was, maar het is een pure carnvoor. En ja de krekels moeten levend zijn. (Ik heb het tegen beter weten nog geprobeert met een dode, maar daar wilde ze niet aan.) Het gaat allemaal wel vrij snel, nu ja ontstellend snel eigenlijk. Maar het is voor weekhartigen zoals ik geen prettige aanblik. Ik gooi er denk ik gewoon maar krekels bij en dan zoekt ze het maar uit. Tis in zekere zin toch de natuur en wat erger is ik ben al aan het kreng gehecht. Nu ja katten zijn erger met levende prooi dan bidsprinkhanen iig. En idd het die lijkt te bidden voor ze toeslaat, vandaar de naam. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Echt wazige huisdieren heb ik niet. Sterker nog, op het moment logeert de gerbil (eentje ja, het waren er twee maar de ene is een halfjaar geleden doodgegaan toen ik oppaste XD de overgebleven is inmiddels echt ongezond dun..) van een vriendin hier tot ze terug is van vakantie, en dat is alles wat hier nu huist. Wat wel wazig is is de muis die zelf besloot ons huisdier te worden. Dook dat beestje opeens in de tuin op en later ook binnen in huis. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Ik heb een aantal slangen gehad. Mooie dieren, ze aten vis. Ik ging elke week goudvissen halen bij de dierenwinkel. En ja, ik vond het fascinerend om te zien hoe ze daar dan op joegen, er stond een bak met water in het terrarium waar ik die vissen in deed, en ze tenslotte opaten. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Mag dat eigenlijk zomaar? Dieren bij een dierenwinkel halen als voer voor slangen? Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Quote: Op donderdag 01 mei 2008 18:09:12 schreef Luxuria het volgende: Mag dat eigenlijk zomaar? Dieren bij een dierenwinkel halen als voer voor slangen? bij de sommige dieren winkels kan je levend voer halen, zoals muizen en konijnen voor slangen. maar ook sprinkanen krekels noem maar op voor andere soort reptielen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2008 Ik niet, mijn ouders hebben een heel vaag huisdier: Ikzelf Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 13 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2008 Quote: Op woensdag 30 april 2008 23:56:25 schreef MarinusCopy het volgende: Ik dacht dat de bidsprinkhaan een planteneter was, maar het is een pure carnvoor. En ja de krekels moeten levend zijn. (Ik heb het tegen beter weten nog geprobeert met een dode, maar daar wilde ze niet aan.) Het gaat allemaal wel vrij snel, nu ja ontstellend snel eigenlijk. Maar het is voor weekhartigen zoals ik geen prettige aanblik. Ik gooi er denk ik gewoon maar krekels bij en dan zoekt ze het maar uit. Tis in zekere zin toch de natuur en wat erger is ik ben al aan het kreng gehecht. Nu ja katten zijn erger met levende prooi dan bidsprinkhanen iig. En idd het die lijkt te bidden voor ze toeslaat, vandaar de naam. Whahahaha ik heb mijn geweten gesust. Beest zit nu in een groot aquarium. Heleboel krekels erbij en heel krekelvriendelijk ingericht. Dus die krekels hebben een heel fijn leven tot er één te dicht in de buurt van Queen Latifa komt. Nu ja een beetje krekel beleeft er de gelukkigste weken van zijn leven iig. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Ik heb ook een poosje een sprinkhaan gehad. 2 zelfs. Maar dat was een soort dat slechts een maan dof 3 boven de aarde leeft ofzo. in elk geval, was heel snel dood Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Quote: Op dinsdag 13 mei 2008 18:35:37 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Whahahaha ik heb mijn geweten gesust. Beest zit nu in een groot aquarium. Heleboel krekels erbij en heel krekelvriendelijk ingericht. Dus die krekels hebben een heel fijn leven tot er één te dicht in de buurt van Queen Latifa komt. Nu ja een beetje krekel beleeft er de gelukkigste weken van zijn leven iig. haha lief van jou ... lijkt me wel de best mogelijke oplossing ja.. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 En nog een mooie dood ook, in de armen van Queen Latifa Wat ook wel wazig is... Mijn vader woont hier nu bijna 2 jaar. 1,5 jaar geleden kwam hij er opeens achter dat er een vis ('n redelijk grote ook nog XD) in de vijver zit. En dat beestje zit er nog steeds. We voeren 'm niet, hij eet blijkbaar spul wat in de vijver valt ofzo. En hij is schuw, als we er aan komen zwemt hij heeel snel weg Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Quote: Op donderdag 15 mei 2008 21:06:26 schreef Luxuria het volgende: [...] haha lief van jou ... lijkt me wel de best mogelijke oplossing ja.. Ik ben een watje wat dat betreft; maar ik ben nu ook gehecht aan die bidsprinkhaan. Ze zien er heel lief uit en door zijn grote facetogen lijkt het net of ie je aankijkt. Dat is echt een vreemde illusie. telkens word op één plekje het licht niet weerkaatst op het oog waardoor het lijkt of ze je constant volgt met haar ogen. heel raar bij een insect Samengevoegd: dat dus, net pupillen Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 He maar, houden die krekels je niet uit je slaap dan 's nachts? Of werkt dat getsjilp juist rustgevend? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Quote: Op donderdag 15 mei 2008 21:59:35 schreef Verity het volgende: He maar, houden die krekels je niet uit je slaap dan 's nachts? Of werkt dat getsjilp juist rustgevend? heel rustgevend eigenlijk; maar hoe komt die vis daar? de omgekeerde variant van Jona of zo? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Ik heb geen idee Hij hoort bij het huis ofzo XD Hij zat er iig al toen m'n vader hier kwam wonen. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Ah dan is het een stuk minder mysterieus... goudvis zeker? Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Het liefste huisdier is toch de zuigeling verslindende vleesetende plant. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Planten zijn naar mijn weten geen dieren? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 15 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Quote: Op donderdag 15 mei 2008 23:38:26 schreef Raido het volgende: Planten zijn naar mijn weten geen dieren? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten