Xander 0 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Bij mij heeft God altijd al 0 of 1 gestaan. Alleen was dit heel lang onbewust doordat ik verblind was door zonde. Door meer geloof en vertrouwen te tonen is me deze blindheid weggenomen en zicht gegeven. Nu ik meer zicht heb vecht ik niet meer zozeer tegen zonde maar voor God! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2008 Quote: Op maandag 31 maart 2008 16:46:36 schreef Xander het volgende: Bij mij heeft God altijd al 0 of 1 gestaan. Alleen was dit heel lang onbewust doordat ik verblind was door zonde. Door meer geloof en vertrouwen te tonen is me deze blindheid weggenomen en zicht gegeven. Nu ik meer zicht heb vecht ik niet meer zozeer tegen zonde maar voor God! In mijn ogen zeg je nu twee tegenstrijdige dingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst 1 april 2008 Als God op nummer 1 staat,zal men altijd tegen de zonden vechten en proberen dat er ook geen gelegenheid is om zonden te doen,elke Christen is een Militia Christi. Het motto is dan altijd ***VOORWAARTS CHRISTENSTRIJDERS*** Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten