Spring naar bijdragen

ook VO examens?  

  1. 1. ook VO examens?

    • nog even niet
      8
    • ja, dit jaar
      13
    • al gehad
      20


Aanbevolen berichten

Die honing was irritant met die exponentiële groei. En toen ik 'm op internet bekeek dacht ik.. Ohhhhh jaaaaaaaa! En toen wist ik weer hoe het moest. boosrood.gif

en dat normaalwaarschijnlijkheidspapier hebben we in de 4e 2 lessen gebruikt en daarna niet meer ofzo. Echt stom. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Nou, eerste examen is geweest. Nederlands ging best lekker al werd ik afgeleid door de koffie kar, de surveillant en het inleveren aan het einde.

Even snel gekeken, ik heb grotendelen wel goed, dus dat is erg fijn party.gif

Morgen geschiedenis, ik ga nu alles nog even goed doorlezen en op tijd slapen want die is al om 9 uur 's morgens sleepey.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb 't met even heel streng nagekeken en kom dan op 40 punten.. Heb een 5.2 nodig dus ik denk dat ik deze wel gehaald heb. Maar inderdaad, ten oorlog vond ik een stuk lastiger dan koloniale relaties.. Maar ik vond het vaak toch wel pittige vragen..

morgen duits!

Link naar bericht
Deel via andere websites

*Ook Duits morgen..beuh!

Bij geschiedenis had onze docent alles héél intensief gedoceerdpuh2.gif was toen heel vervelend maar nu was het stiekem wel 'n beetje fijn!

En iedereen bedankt voor het succes wensen! *wenst zelf ook iedereen nogmaals héél veel succes toesmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren Nederlands gehad. Ik dacht dat het goed ging totdat ik mijn woorden ging tellen. 325 nosmile.gif Je mocht dus 220 woorden hebben. Ik heb zitten snoeien en snoeien en nog maar een keertje snoeien. Ik dacht echt dat ik het verpest had. Blijkt het als ik thuiskom dat ik de vragen op de eerste tekst ook helemaal verkeerd had begrepen. Gelukkig begreep de schrijver zelf ook weinig van de vragen. widegrin.gif

Vandaag dus geschiedenis gehad. Ik heb gisteren tot elf uur geleerd, en toen was ik het zat. Napoleon begon de macht de krijgen in mn koppie. puh2.gif Vanochend op school heb ik nog even alles overgekeken. Ik zag echt heeeel erg tegen dit examen op. Toen ik eenmaal begonnen was ging ik als een trein, en ik wist best veel. Ik heb volgens mij zelfs een chronologie-opdracht goed. nosmile.gif Mja, voor geschiedenis heb ik tussen de 5.9 en 7.9 waar ik minstens een 5.8 wilde halen voor een 7. big-smile.gif Jeuj!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid