Spring naar bijdragen

Vergeet niet mensen zijn imperfect


Aanbevolen berichten

Quote:

Eigenlijk zie ik mijzelf niet als imperfect en vind het dan ook vrij arrogant dat jij meent daar een ander oordeel over te kunnen vellen...

Dan ben jij de eerste persoon in mijn leven die ik tegenkom die volmaakt is. Immers, iedereen maakt fouten, en niemand is perfect, ook jij niet knipoog_dicht.gif

Trouwens, aan de topicstarter en aan jou, imperfect is geen goed Nederlands, maar eerder Engels. In het Nederlands is het onvolmaakt. Daarmee heb ik al aangetoond dat ook jij niet helemaal perfect bent puh2.gif

@Michiel@life: Christenen zijn ook maar mensen? Mensen zijn toch niet superieur vanwege hun geloof, of wel? Let goed op of je de juiste woorden kiest. Immers, ook volgens de bijbel moet je niet-christenen als je gelijken zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

...

Trouwens, aan de topicstarter en aan jou, imperfect is geen goed Nederlands, maar eerder Engels. In het Nederlands is het onvolmaakt. Daarmee heb ik al aangetoond dat ook jij niet helemaal perfect bent
puh2.gif

...

RESULTAAT (max 20 woorden)

im·per·fect (bijvoeglijk naamwoord; imperfectie)

1 onvolmaakt, gebrekkig

Bron

Pot/ketel effect, hè? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

RESULTAAT (max 20 woorden)

im·per·fect (bijvoeglijk naamwoord; imperfectie)

1 onvolmaakt, gebrekkig

Pot/ketel effect, hè?
widegrin.gif

Je hebt gelijk, in mijn woordenboek heb ik het opgezocht, ik kon het echter niet vinden. Alleen, ik heb niet gezegd dat ik perfect ben, dus de pot verwijt helemaal niet de ketel. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid