Machiavelli 0 Geplaatst 2 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2008 Eigenlijk zie ik mijzelf niet als imperfect en vind het dan ook vrij arrogant dat jij meent daar een ander oordeel over te kunnen vellen... Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel@life 0 Geplaatst 3 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Quote: Op zondag 02 maart 2008 19:08:45 schreef Machiavelli het volgende: Eigenlijk zie ik mijzelf niet als imperfect en vind het dan ook vrij arrogant dat jij meent daar een ander oordeel over te kunnen vellen... Zie je jezelf perfect dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Ja, natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
De atheïst 0 Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Quote: Op zondag 02 maart 2008 19:08:45 schreef Machiavelli het volgende: Eigenlijk zie ik mijzelf niet als imperfect en vind het dan ook vrij arrogant dat jij meent daar een ander oordeel over te kunnen vellen... Dan ben jij de eerste persoon in mijn leven die ik tegenkom die volmaakt is. Immers, iedereen maakt fouten, en niemand is perfect, ook jij niet Trouwens, aan de topicstarter en aan jou, imperfect is geen goed Nederlands, maar eerder Engels. In het Nederlands is het onvolmaakt. Daarmee heb ik al aangetoond dat ook jij niet helemaal perfect bent @Michiel@life: Christenen zijn ook maar mensen? Mensen zijn toch niet superieur vanwege hun geloof, of wel? Let goed op of je de juiste woorden kiest. Immers, ook volgens de bijbel moet je niet-christenen als je gelijken zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Quote: Op maandag 03 maart 2008 17:00:55 schreef De atheïst het volgende: [...] ... Trouwens, aan de topicstarter en aan jou, imperfect is geen goed Nederlands, maar eerder Engels. In het Nederlands is het onvolmaakt. Daarmee heb ik al aangetoond dat ook jij niet helemaal perfect bent ... RESULTAAT (max 20 woorden) im·per·fect (bijvoeglijk naamwoord; imperfectie) 1 onvolmaakt, gebrekkig Bron Pot/ketel effect, hè? Link naar bericht Deel via andere websites
De atheïst 0 Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Quote: Op maandag 03 maart 2008 17:22:03 schreef AndreasJ het volgende: [...] RESULTAAT (max 20 woorden) im·per·fect (bijvoeglijk naamwoord; imperfectie) 1 onvolmaakt, gebrekkig Bron Pot/ketel effect, hè? Je hebt gelijk, in mijn woordenboek heb ik het opgezocht, ik kon het echter niet vinden. Alleen, ik heb niet gezegd dat ik perfect ben, dus de pot verwijt helemaal niet de ketel. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2008 Dan ga ik voor Eénoog in blindenland, of de stuurlui aan wal, gewoon je fantasie gebruiken. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 7 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2008 Admod note: Onnavolgbare post verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten