Spring naar bijdragen

Ik kan geen meisje vinden


Aanbevolen berichten

Quote:

20 of 21
:o

Waarom moet je dan per se al een vriend/vriendin hebben? Dat is echt iets wat de maatschappij oplegt. Er zijn zat jongeren van deze leeftijd die nog geen relatie hebben. Meestal gebeurd dat pas na je 20e..

Maak je niet druk, je hebt nog een heel leven voor je!

Ja nee, dat weet ik. Maar ik ben nu 30. Het leven met een relatie lijkt me ook niet gemakkelijk. Het liefst zou ik ook een geheime relatie met iemand aangaan.

Ook al legt de maatschappij een hoge druk op ons, toch heb ik een sterk verlangen naar spannend gezelschap. Ik begin nu langzaam wanhopig te worden, vandaar mijn zucht naar drugs. Drugs gebruiken vind ik ook spannend.


Samengevoegd:

Quote:

Vrije Freddy,

Hoe reeel is het om te zeggen dat als je maar een relatie hebt, dat dan alles beter zal zijn... Daar heb je nu precies het probleem waarom je geen relatie hebt... Je legt een enorme verantwoordelijkheid voor jouw geluk bij je toekomstige partner. Zij moet, door jou gelukkig te maken, door van jou te houden op de manier zoals jij daar een beeld van hebt, zorgen dat jij niet meer suicidaal bent.

Van jezelf houden, jezelf accepteren, dat kan lastig zijn, zeker met jou verleden. Zoek daar desnoods hulp bij, maar ga die weg eerst voor je aan een "ontsnapping" begint in een relatie. Drugs waren een ontsnapping, zorgden voor een schijnbare verandering in je gedachten en houding, een relatie kun je niet op dezelfde manier gebruiken. Pas als jij jezelf genoeg bent, dan kun je openstaan voor een aantrekkelijk worden voor een relatie.

Veel sterkte.

Ja bedankt!

Voor mijn psychische gesteldheid krijg ik momenteel al hulp. Ik zit nu al sinds mijn 17e in de Zorg. Maar voor relatie-bemiddeling is volgens mij niet veel serieuze hulp te vinden, maar ik zou daar ook geen hulp bij willen. De ware liefde hoop ik spontaan (en gratis) tegen te komen.

In veel situaties, denk ik, dat het best wel reëel is dat een relatie de dingen beter maakt. Als het op depressiviteit aankomt, dan valt er nog heel wat op te zeggen. Maar ook op andere vlakken lijkt het me betrekkelijk reëel.

Maar dan nu even voor mij persoonlijk hè: Ik vind niet dat een geliefde ervoor moet zorgen dat ik niet meer suïcidaal ben. Ik zie het meer zo van dat ik dan iemand heb om voor te leven. Iemand aan wie ik me kan toewijden. Iemand die ik kan behagen. En ook al lost dat mijn psychische probleem niet op (maar ik denk van wel), dan zou een liefdesrelatie nog altijd een spirituele meevaller zijn. Vooral als de liefde dan vast blijkt te zijn.

Ja en wat jij (en praktisch de rest van het volk) over drugs zegt, zie ik anders. Ik kan mezelf ook accepteren onder invloed van drugs. En ik accepteer het ook van mezelf dat ik zo zwak ben dat ik ooit wel eens een terugval zou kunnen krijgen.

@ Iedereen: Maar ik accepteer het niet wanneer de niet-gebruiker de gebruiker becriminaliseert. Dat heb ik nu al te vaak gehoord, gezien en ook meegemaakt. Zouden jullie daar a.u.b. op willen letten bij jezelf! Bvd

@ Anastacia: Je zei dat drugs een schijnbare oplossing kunnen bieden en waarschijnlijk doelde je er op dat dat bij een relatie ook zo kan zijn, maar ik denk dat veel mensen zich in overspel en drugs storten omdat ze geen ware liefde hebben. Ik heb nu ook geen liefde (althans niet sexueel), maar toch weet ik dat God mij geschapen heeft om gelukkig te zijn. Nu ben ik eventjes ongelukkig en daarom op zoek naar een manier om de tijd om te krijgen.

Ik moet toegeven dat ik een one-night-stand voorheen niet verdragen kon. Ik vond dat eerder pijnlijk, maar ik kan me ook voorstellen dat als 2 mensen dat beiden willen en dat vooraf duidelijk bespreken, er niemand schade hoeft te lijden. Maar dat weet ik niet, omdat ik het nooit zo heb gedaan. Ik voel wel dat ik daar nu naar verlang. Even een tijdelijk avontuur. Een uitstel van executie. Wat spanning en hartstocht zonder dat ik achteraf verantwoording hoef te dragen. In zo 'n roes zit ik nu.


Samengevoegd:

Quote:

@ vrijefreddy, het is zeker goed om te weten en ervaren dat er ook mensen zijn die van je houden, das een flinke bonus.

Je schreef ook dat je het koninkrijk van God al gezocht en gevonden hebt, persoonlijk zie ik dat meer als een levensweg, een manier van leven. Waar richt je je op in je leven, wat is je focus?

God en geloven dat Hij je alles geeft wat je nodig hebt of een relatie met een meisje/vrouw die je gelukkig zou moeten maken?

je schreef ook dat jij, net als de topicstarter tips willen, die tot

een liefdes-relatie leiden.

Wat ik daarover denk heb ik al in m'n vorige post gezegd,

ik denk dat voor een 'goede' relatie God de basis moet zijn.

Dus dat is als het ware mijn 'tip'.

drugs/tripjes zijn niet het antwoord, het lijkt even te helpen,

maar uiteindelijk blijf je weer in eenzaamheid achter (zo is mijn

ervaring in ieder geval)

Het enige 'advies' wat ik kan geven is om God in dit alles te zoeken, open je hart, alles, al je moeiten, je verlangens, roep

tot God!

Hij zal zeker antwoorden!

veel sterkte met alles!

Jij ook bedankt!

Ik heb de tips uit je vorige post gelezen, maar helaas schrijf ik vanaf een openbare computer en kan ik geen geluid afluisteren. Dus de preek over het Koninkrijk van God kan ik niet beluisteren.

Ik vertrouw in alles op God en ik weet dat ik zonder Hem niet eens kan zijn. En ik ben ook tevreden met weinig... ook al weet ik dat ik meer kan hebben. Nu ik God heb, heb ik alles. Meer heb ik niet nodig.

In het oude testament las ik ooit eens ergens dat een profeet zoiets als dit zei: Wat kan een mens nog meer hebben als hij te eten, een huis en een vrouw heeft? Ik dacht dat Abraham het zei, maar ik kan het niet terug vinden (even omwille van de context).

En nu ik God heb, heb ik alles, maar dat is omdat God mij alles zal geven wat mijn hartje begeert mits het goed is.

En het geduld is me zo in de koude kleren gaan zitten hè! Foei zeg! Wat reeg ik me snel op de laatste tijd. En dan is het ook nog zo dat ik bepaalde standpunten heb. Normen waar ik liever niet aan voorbij wil gaan, maar de laatste tijd hey... ik kon wel mensen afschieten. God zij dank dat blikken niet kunnen doden.

Ja je vraagt je misscien af wat dit met het topic te maken heeft, maar door die hoge maatschappij-druk worden de mensen steeds banger voor elkaar... steeds achterdochtiger, waardoor het leven een sleur wordt en individualistisch. Zelfs bij bepaalde broeders in het geloof heb ik het gevoel dat ze mij niet accepteren en serieus contact (zelfs oogcontact) is vaak onmogelijk. Dat maakt me zo boos hè. Nu, die woede klaart wel, maar die broeders daar kan ik niets mee.

Maar ik zou graag verder willen praten over de uitspraak van de profeet. Weet iemand welk vers ik bedoel? Want op trefwoord kon ik het niet vinden in een concordantie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]Ja nee, dat weet ik. Maar ik ben nu 30. Het leven met een relatie lijkt me ook niet gemakkelijk. Het liefst zou ik ook een geheime relatie met iemand aangaan.

Ook al legt de maatschappij een hoge druk op ons, toch heb ik een sterk verlangen naar spannend gezelschap. Ik begin nu langzaam wanhopig te worden, vandaar mijn zucht naar drugs. Drugs gebruiken vind ik ook spannend.

Of is het een manier op van je 'probleem' weg te lopen??

God heeft ons niet gemaakt om alleen te blijven, dat weet ik zeker. Hij heeft de relatie tussen man en vrouw bedoeld en het zal bij de ene langer duren voordat hij/zij de ware vindt dan bij de ander. Geloof me, ik ken genoeg mensen om me heen die pas op hun 35e ofzo zijn getrouwd, omdat ze gewoon niet eerder aan een relatie toe waren of dat de ander nog niet gevonden was knipoog_dicht.gif

Doe geen overhaaste dingen en denk na bij alles wat je doet, hoe spannend het ook is... het is niet altijd het verstandigste om te doen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja is zeker een manier om van mijn probleem weg te lopen. Of om het gevoel te onderdrukken. Of moet ik juist zeggen: Om iets te kunnen voelen, want ik voel me zo abnormaal leeg hè.

Ik heb nu al maanden niet gehuild en toch ben ik verdrietig, maar ik voel het niet.

Ik heb er best al lang over nagedacht en heb het druggebruik al een hele tijd uitgesteld. Ik kan nu komende week opgenomen worden, maar als ik daar niet iets fatsoenlijks krijg om rustig te blijven, dan zal ik toch moeten overwegen om tijdelijk zelf iets te kopen.

Zolang ik geen vriendin heb, hoef ik toch geen verantwoording af te leggen, want voor de maatschappij ben ik maar een nummer. Ik kan er gewoon niet meer tegen. Ik wil gewoon eens flink feesten. Het liefst met sex-partijen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke, ik ga er niet omheen draaien Christian777...

Nee, het komt niet -altijd- vanzelf! knipoog_dicht.gif

Je moet je er voor open stellen, naar mensen toe stappen, werken aan je zelfvertrouwen enz.

Sorry...maar alleen op een kamer bidden tot god helpt bij dit probleem niet, je moet zelf op pad!

Sommige mensen zijn gewoon geboren met een leuke kop en hebben dus geluk, andere moeten er gewoon wat meer moeite voor doen en helaas voor jou...mogelijk ben jij zo iemand! knipoog_dicht.gif

Ga vooral niet te hard opzoek, geniet gewoon van het leven, maak kennis met mensen die je leuk lijken, doe lekker je ding en moet je opletten wat je tegen komt!

Vooral niet forceren want dat straal je uit! ^^

Good Luck!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

doe gewoon je ding, juist wanneer je het niet verwacht komt er iemand op je pad. Net wanneer jij de hoop op wilt geven is er iemand voor je. Trek het je niet teveel aan, jou tijd komt echt nog wel!

En over die verlegenheid, dat is gezond, daar hoef je je niet voor te schamen, en wanneer je het meisje van je dromen ontmoet, komt alles goed!

Sorry dat die zinnen beetje rijmen, is niet de bedoeling, maar kan het niet anders verwoorden..

groetjes, Esz

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hallo,

Ik zit er een beetje mee dat ik al 20, bijna 21 jaar oud ben en nog nooit iets met een meisje gehad. Om mij heen vindt iedereen, waarvan een hoop een stuk jonger dan ik, een leuk meisje, vooral in het afgelopen jaar. Het klinkt misschien raar, maar het gevoel bekruipt mij wel eens dat ik mogelijk overblijf.

Nou is de standaardreactie bij dit soort problemen altijd dat het \"vanzelf echt wel komt\". Maar ik heb daar eerlijk gezegd wel een beetje moeite mee. Als je op je kont blijft zitten wachten, gebeurt er ook niks. Je zal toch wel enigszins íets van actie moeten ondernemen, lijkt mij... Internet probeer ik ook al uit. Ik ben aangemeld bij Funky Fish, waar ik zo nu en dan wel eens wat berichtjes over-en-weer stuur, maar dat duurt nooit echt zo heel lang. Ik ben ook vrij verlegen als het erop aankomt, dan weet ik niet wat ik moet zeggen. Dit geldt voor MSN en dan natuurlijk in het echt al helemáál.

Ik word af en toe nogal moe van mezelf ook... Zou het echt zo zijn dat ik niemand kan krijgen, spookt dan door mijn hoofd. Ik ben ten slotte ook de knapste niet en daanaast ook nog eens vrij introvert. Herkent iemand zich in mijn situatie, of heeft iemand tips (en dan meer dan alleen \"komt vanzelf wel, echt waar\")?

Herkenbaar. Ik weet dat mijn reactie wat aan de late kant is muur.gif , maar zelf ben ik inmiddels de 30 gepasseerd. Dus jij hebt nog 9 jaar te gaan. Ik zou er haast jaloers van worden worshippy.gif . Dit is niet de tijd om mijn levensverhaal uit de doeken te doen, maar ik begrijp jou situatie. Mocht je hier nog steeds mee zitten, kun je me altijd een berichtje sturen. Wellicht dat ik je ergens mee kan helpen. Ik kan op dit moment niet iets bedenken, daar zou ik wat meer tijd voor willen nemen. Je bent in ieder geval niet alleen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hallo,

Ik zit er een beetje mee dat ik al 20, bijna 21 jaar oud ben en nog nooit iets met een meisje gehad. Om mij heen vindt iedereen, waarvan een hoop een stuk jonger dan ik, een leuk meisje, vooral in het afgelopen jaar. Het klinkt misschien raar, maar het gevoel bekruipt mij wel eens dat ik mogelijk overblijf.

Nou is de standaardreactie bij dit soort problemen altijd dat het \"vanzelf echt wel komt\". Maar ik heb daar eerlijk gezegd wel een beetje moeite mee. Als je op je kont blijft zitten wachten, gebeurt er ook niks. Je zal toch wel enigszins íets van actie moeten ondernemen, lijkt mij... Internet probeer ik ook al uit. Ik ben aangemeld bij Funky Fish, waar ik zo nu en dan wel eens wat berichtjes over-en-weer stuur, maar dat duurt nooit echt zo heel lang. Ik ben ook vrij verlegen als het erop aankomt, dan weet ik niet wat ik moet zeggen. Dit geldt voor MSN en dan natuurlijk in het echt al helemáál.

Ik word af en toe nogal moe van mezelf ook... Zou het echt zo zijn dat ik niemand kan krijgen, spookt dan door mijn hoofd. Ik ben ten slotte ook de knapste niet en daanaast ook nog eens vrij introvert. Herkent iemand zich in mijn situatie, of heeft iemand tips (en dan meer dan alleen \"komt vanzelf wel, echt waar\")?

Ik kan me wel enigszins in je gedachten zetten. Het is allemaal vrij natuurlijk hoor. Dat je echt denkt dat je geen meisje kan krijgen, vind ik erg jammer. Ik ben er heilig van overtuigd dat iedereen een meisje kan vinden. Soms moet je er weinig moeite voor doen en soms heel veel. En dan moet je ook nog eens het goede meisje krijgen, want als je aan een relatie begint, ga je er ook van uit dat dat je latere vrouw wordt. En bij een vrouw natuurlijk de man. Misschien moet je eens op een sportschool gaan met een paar vrienden. Zeker op de sportschool lopen aardig wat mooie meisjes rond. Het karakter van het meisje is heel belangrijk om er eventueel verder mee te gaan. Je kan dan eens proberen wat meer aan de praat te komen door ze eens apart te nemen en dan kan je beetje bij beetje beginnen te vertellen. Dat het moeilijk is, is iets wat zeker is. Toch moet je over die drempel gaan en feitelijk kan alleen jij dat bewerkstelligen. Misschien denk je wel: bij anderen gaat dat allemaal zo gemakkelijk. Nou, dit is echt een fabeltje. Bij velen heeft het lang geduurd voordat ze iemand aanspraken die ze leuk vonden en waarmee ze eventueel verder wilden gaan. Zijn er in jouw kerk geen aardige en leuke meisjes? Ik denk toch wel dat daar ook redelijk wat jeugd is, ook al weet jij dat natuurlijk het beste. Na een dienst kan je is aanpappen met een meisje. Ja, mensen van kerk kan je vaak wel goed mee praten omdat ze echt luisteren naar wat je te zeggen hebben. Echt, ze gaan dan begrip tonen dat je dit toch maar deed. Ook begrip voor dat je juist met hen ging praten.

Ik oordeel natuurlijk niet over knapheid, want de één vindt persoon X knapper dan persoon Y, maar de ander vindt persoon Y knapper dan persoon X, maar het is mensen eigen om te zeggen dat ze zichzelf niet knap vinden. Ik hoor dat zoveel keer vaker, maar dat heeft ook met vertrouwen in jezelf te maken. En dat vertrouwen kan je weer 'kweken', als je snapt wat ik bedoel.

Ga eens met een aantal vrienden uit. Dan raak je meer betrokken bij meiden en bij zo'n uitgangsavondje gaat het makkelijker wat betreft contact maken met meiden. Dat kan ook wel helpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

wat zit iedereen toch altijd met die sportschool? Daar kom je toch gewoon om te sporten? Als het gewoon vanzelf gaat dan moet je het natuurlijk niet tegenhouden ofzo, maar om nou naar een sportschool te gaan met het idee dat er 'aardig wat mooie meisjes' rondlopen die je dan apart kunt nemen om mee te gaan praten lijkt me een beetje overdreven. Sowieso vind ik je tips een beetje te desperate, 'na een dienst kan je is aanpappen met een meisje'. Het is allemaal zo gericht op 'ik MOET een meisje hebben' .

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

wat zit iedereen toch altijd met die sportschool? Daar kom je toch gewoon om te sporten? Als het gewoon vanzelf gaat dan moet je het natuurlijk niet tegenhouden ofzo, maar om nou naar een sportschool te gaan met het idee dat er 'aardig wat mooie meisjes' rondlopen die je dan apart kunt nemen om mee te gaan praten lijkt me een beetje overdreven. Sowieso vind ik je tips een beetje te desperate, 'na een dienst kan je is aanpappen met een meisje'. Het is allemaal zo gericht op 'ik MOET een meisje hebben' .

Ach, als hij via de sportschool een meisje vindt, is hij tevreden. Juist mijn tips zijn niet wanhopig bedoeld voor die jonge heer. Het zijn juist de normale dingen die je kan doen. Na een kerkdienst aanpappen met een meisje is maar heel gewoon. Dan loopt dat vanzelf wel los. Je snapt toch wat ik bedoel. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eeey ik ben ook bijna 21 en ik heb weleens een relatie gehad, maar die was van korte duur (een maand of 8). Persoonlijk lijkt het me wel gaaf om 'haar' te vinden, en ik denk ook zeker dat het niet voor niks is dat God de vrouw geschapen heeft! Maar tegelijkertijd probeer ik me er niet te druk om te maken, ook naar aanleiding van wat ik ooit eens iemand heel wijs heb horen zeggen: "zoek niet te hard naar de 'ware', zorg eerst maar eens dat jij zelf de 'ware' wordt, dan komt die ander vanzelf naar je toe". Met andere woorden, blijf aan jezelf werken, dan komt het wel goed!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Eeey ik ben ook bijna 21 en ik heb weleens een relatie gehad, maar die was van korte duur (een maand of 8). Persoonlijk lijkt het me wel gaaf om 'haar' te vinden, en ik denk ook zeker dat het niet voor niks is dat God de vrouw geschapen heeft! Maar tegelijkertijd probeer ik me er niet te druk om te maken, ook naar aanleiding van wat ik ooit eens iemand heel wijs heb horen zeggen: "zoek niet te hard naar de 'ware', zorg eerst maar eens dat jij zelf de 'ware' wordt, dan komt die ander vanzelf naar je toe". Met andere woorden, blijf aan jezelf werken, dan komt het wel goed!

Zonder de vrouw was het niet doenbaar voor de man. Adam kwam, maar hij miste iemand. Of beter gezegd: God was nog niet klaar met Zijn 'plaatje'. Het was nog niet af. Daarom schiep hij Eva. Dat zorgde voor een soort van balans.

Dat die vrouw dan van de verkeerde boom eet, doet daar niets aan af. Adam had dat immers ook als eerste kunnen zijn.

Niet te hard naar de ware zoeken is inderdaad helemaal waar, want wanneer een persoon dat gaat doen, komt hij in de val. Als je te hard naar de ware zoekt, heb je misschien wel de kans dat je onbewust de verkeerde ter hand neemt.

Ik bedoel daar mee dat je dan misschien teveel naar het uiterlijk gaat kijken en te weinig naar hoe die persoon nou eigenlijk is. Het is leuk als iemand er buitengewoon fraai uitziet, maar wat heb je er aan als die persoon ongelofelijk chagrijnig is? ( iedere dag maar weer )

Je moet het daarom slim aanpakken. Maar ja, ieder doet dat toch weer op zijn/haar manier. Ga met een aantal vrienden en/of kennissen naar een gelegenheid met redelijk wat mensen en kijk het zo is aan. De kans is behoorlijk groot dat er dan mensen naar je toestappen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

wat zit iedereen toch altijd met die sportschool? Daar kom je toch gewoon om te sporten? Als het gewoon vanzelf gaat dan moet je het natuurlijk niet tegenhouden ofzo, maar om nou naar een sportschool te gaan met het idee dat er 'aardig wat mooie meisjes' rondlopen die je dan apart kunt nemen om mee te gaan praten lijkt me een beetje overdreven. Sowieso vind ik je tips een beetje te desperate, 'na een dienst kan je is aanpappen met een meisje'. Het is allemaal zo gericht op 'ik MOET een meisje hebben' .

Ik heb hier ook nog wel een toevoeging op: Ben nu zelf alweer sinds een paar weekjes aan het trainen en wat me opvalt, is dat de mensen in de sportschool erg 'happy' en spraakzaam zijn. Ik was voorheen best gestresst, maar nu ik train voel ik me al minder gespannen. Ook kom ik nu veel in aanraking met sportmensen die met hun eigen lichaam bezig zijn en dat geeft gewoon een goede sfeer. Daarbij lijkt het me ook logisch dat vrijgezelle jongens en meisjes wat meer aan hun lichaam werken om er 's zomers goed uit te zien voor op het zwembad. Dus kortom als je een plaats zoekt waar vrijgezellen komen, is de sportschool ideaal. En ik weet... overal zijn vrijgezellen, maar die in de sportschool zoeken meestal een vriend en daarom werken ze aan hun body.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

haha elke vrouw die in een bikini naar het zwembad gaat wil er goed uit zien , of ze nou een man heeft of niet. Ik denk zelfs dat het niet zozeer gaat om de mannen als wel om de andere vrouwen die meestal veel harder zijn in hun oordeel.

Als je sport maak je ook endorfine aan en daar wordt je gelukkig van .. dus misschien ben je daardoor zo relaxt.. ik vind dat er ook wel een leuke sfeer hangt hoor, maar ook een gepaste afstand..vooral tijdens het sporten zelf.. maar misschien is dat in elke sportschool anders, bij mij komen er ook niet zoveel mensen eigenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Daarbij lijkt het me ook logisch dat vrijgezelle jongens en meisjes wat meer aan hun lichaam werken om er 's zomers goed uit te zien voor op het zwembad.

mij niet..

bezette mensen willen er toch ook goed uitzien? is t niet voor zichzelf dan ist wel voor hun vriendje/vriendinnetje..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

ik nooit.. en ik ben single (nja sort of)

nee, maar jij doet aan hardlopen knipoog_dicht.gif

Ik denk dat het wel enigszins klopt dat je minder met je uiterlijk bezig bent als je een relatie hebt.

Aan de andere kant ben ik nu toch ook weer hard bezig om er wat kilootjes af te krijgen.

En ik ben toch al een hele tijd bezet widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

nee, maar jij doet aan hardlopen
knipoog_dicht.gif

Ik denk dat het wel enigszins klopt dat je minder met je uiterlijk bezig bent als je een relatie hebt.

Aan de andere kant ben ik nu toch ook weer hard bezig om er wat kilootjes af te krijgen.

En ik ben toch al een hele tijd bezet
widegrin.gif

ehh ik aan hardlopen? i don't think so.. ik loop wel regelmatig hele einden.. (met honden enzo) maar hardlopen zit er niet in hoor.. nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

haha elke vrouw die in een bikini naar het zwembad gaat wil er goed uit zien , of ze nou een man heeft of niet. Ik denk zelfs dat het niet zozeer gaat om de mannen als wel om de andere vrouwen die meestal veel harder zijn in hun oordeel.

Als je sport maak je ook endorfine aan en daar wordt je gelukkig van .. dus misschien ben je daardoor zo relaxt.. ik vind dat er ook wel een leuke sfeer hangt hoor, maar ook een gepaste afstand..vooral tijdens het sporten zelf.. maar misschien is dat in elke sportschool anders, bij mij komen er ook niet zoveel mensen eigenlijk.

Ja, in onze sportschool is die afstand er ook wel. Als er gesprekken gevoerd worden, dan beginnen die voornamelijk algemeen en niet zo snel persoonlijk. Sommigen lopen er ook rond met een mp-3 speler op hun oren. Maar waar het om gaat is dat je altijd wel een gesprek over sport kan beginnen of als er bijv. op de radio een grapje wordt gemaakt, dan wordt daar soms ook nog even kort op ingespeeld. Hoe dan ook zullen de mensen je niet snel negeren als je ze aanspreekt. Ik denk dat die endorfinen daar ook wel een rol in meespelen (dat men altijd wel feedback geeft). In de disco is dat ook wel zo, maar daar kan ik de mensen zo slecht verstaan en vanwege de vele rook kom ik daar niet zo graag. Ik denk dat internet-dating toch wel het meest in is tegenwoordig. Vooral onder de nieuwere generaties wordt daar steeds meer gebruik van gemaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

haha elke vrouw die in een bikini naar het zwembad gaat wil er goed uit zien , of ze nou een man heeft of niet. Ik denk zelfs dat het niet zozeer gaat om de mannen als wel om de andere vrouwen die meestal veel harder zijn in hun oordeel.

Als je sport maak je ook endorfine aan en daar wordt je gelukkig van .. dus misschien ben je daardoor zo relaxt.. ik vind dat er ook wel een leuke sfeer hangt hoor, maar ook een gepaste afstand..vooral tijdens het sporten zelf.. maar misschien is dat in elke sportschool anders, bij mij komen er ook niet zoveel mensen eigenlijk.

Als een jongen van rond de dertig je aanspreekt in de sportschool en begint over een grap op de radio, dan is ie je aan het versieren knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

misschien moet je je minder druk maken. Relaties zijn leuk maar kosten ook veel tijd. Mensen op internet zoeken vind ik zelf niet zo nuttig. Ga gewoon een stad in, gebruik iets, drink iets en je ziet de meiden vanzelf komen. Het is tevens toch leuker om het daarbei te houden, zo'n avond is leuker dan een relatie smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid