Spring naar bijdragen

visioenen ernstige tijden


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

Grote flauwe kul veel onwaarheden en valse beschuldigingen,en veel zaken bezijden de waarheid,en leugens verspreiden en kwaad spreken over personen en kerken enz enz is een duivelse ingeving,waar mensen niet in moeten trappen , hen die wel op hoogte zijn weten dat iedereen is het boek Openbaring zou moeten lezen,een openbaring.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik gezien heb klopt ook wel aardig hoor. Zoals over Iran. Dat word in de bijbel al voorspeld hoor. Dus dat is in mijn ogen geen verassing meer. Openbaring is inderdaad het belangrijkst maar in het OT staan al dingen voorspeld wat er nu aan het gebeuren is. Dat is geen bangmakerij maar dat is gewoon simpel lezen en de krant er naast leggen. De bijbel is actueler dan je denktknipoog_dicht.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een brakke site, zo sloom met laden enzo.

Als ze willen dat hun paranoïde fantasieën bekeken worden zouden ze dat toch eens anders moeten aanpakken.

Ik zou zeggen:

- Of ontwerp je site opnieuw

- Of ga langs bij de psychiater. Die mensen hebben daar vast goede middeltjes voor waardoor die nieuwe wereldorde verdwijnt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

"Ik keek naar het journaal en zag hoe een weerman de weerkaart van het zuiden van Europa liet zien. Er stond 48 – 49 graden op de kaart.

Uitleg

Dit visioen toont aan dat de klimaatsverandering zal doorzetten en dat we in Europa extreme temperatuur-waarden zullen gaan kennen."

Nu wordt Al Gore wel heel erg doorgedreven! nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid