BookerT 0 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Zijn er nog meer fans van dit zinderende hoorspel, wat elke nacht van kwart voor 1 tot 1 uur word uitgezonden, en dat, hoe is het mogelijk, ook nog eens op het Wereld Wijde Web te beluisteren is.....Tom Poes , dat roept herrinerringen op, vooral toen hij eind jaren negentig in de Donald Duck opdook...ik wil me meer in de strips van Marten Toonder gaan verdiepen..... link Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Een groot Rotterdammer en Hollander Marten Toonder.Bommel lezen is niet zo maar lees vermaak maar een heel bijzonder lezen;achter elk woord zit een wereld, als je begrijpt wat ik bedoel. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Quote: Op donderdag 07 februari 2008 23:19:55 schreef Thijs het volgende: Zijn er nog meer fans van dit zinderende hoorspel, wat elke nacht van kwart voor 1 tot 1 uur word uitgezonden, en dat, hoe is het mogelijk, ook nog eens op het Wereld Wijde Web te beluisteren is.....Tom Poes , dat roept herrinerringen op, vooral toen hij eind jaren negentig in de Donald Duck opdook...ik wil me meer in de strips van Marten Toonder gaan verdiepen..... link Dat hoorspel ken ik niet. Die Bommel boekjes raad ik je zeker aan. Strips is een groot woord, want het is meer een soort kruizing tussen een leesboek en een strip. Persoonlijk vind ik die boekjes een stuk leuker dan de Donald Duck stripjes. Maaruh, het lezen is zeker aan te raden! Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Bommelfan meldt zich Het hoorspel ken ik niet, en ik vrees dat ik rond die tijd heel erg in bed lig. Oeh, het is ook op een andere tijd te luisteren ^^ Ik ga eens kijken of er cd's van zijn ofzo, mijn vader is nog meer fan dan ik dus het is hét ideale vaderdagcadeau. Zal zien... ehm... horen. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 8 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Quote: Op vrijdag 08 februari 2008 07:30:35 schreef Verity het volgende: Bommelfan meldt zich Het hoorspel ken ik niet, en ik vrees dat ik rond die tijd heel erg in bed lig. Oeh, het is ook op een andere tijd te luisteren ^^ Ik ga eens kijken of er cd's van zijn ofzo, mijn vader is nog meer fan dan ik dus het is hét ideale vaderdagcadeau. Zal zien... ehm... horen. ik ga vanaf maandag aan het werk dus dan heb ik er ook geen tijd meer voor, maar je kan het via internet beluisteren inderdaad Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Bommel is leuk om te lezen en/of te kijken, maar het hoorspel kan ik echt niet volgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Admod note: moved >>> Koffiebar >>> vrije tijd Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten