Spring naar bijdragen

Hoorspel Bommel


Aanbevolen berichten

Zijn er nog meer fans van dit zinderende hoorspel, wat elke nacht van kwart voor 1 tot 1 uur word uitgezonden, en dat, hoe is het mogelijk, ook nog eens op het Wereld Wijde Web te beluisteren is.....Tom Poes , dat roept herrinerringen op, vooral toen hij eind jaren negentig in de Donald Duck opdook...ik wil me meer in de strips van Marten Toonder gaan verdiepen.....

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zijn er nog meer fans van dit zinderende hoorspel, wat elke nacht van kwart voor 1 tot 1 uur word uitgezonden, en dat, hoe is het mogelijk, ook nog eens op het Wereld Wijde Web te beluisteren is.....Tom Poes , dat roept herrinerringen op, vooral toen hij eind jaren negentig in de Donald Duck opdook...ik wil me meer in de strips van Marten Toonder gaan verdiepen.....

Dat hoorspel ken ik niet.

Die Bommel boekjes raad ik je zeker aan. Strips is een groot woord, want het is meer een soort kruizing tussen een leesboek en een strip.

Persoonlijk vind ik die boekjes een stuk leuker dan de Donald Duck stripjes.

Maaruh, het lezen is zeker aan te raden!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bommelfan meldt zich smile.gif

Het hoorspel ken ik niet, en ik vrees dat ik rond die tijd heel erg in bed lig.

Oeh, het is ook op een andere tijd te luisteren ^^

Ik ga eens kijken of er cd's van zijn ofzo, mijn vader is nog meer fan dan ik dus het is hét ideale vaderdagcadeau.

Zal zien... ehm... horen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bommelfan meldt zich
smile.gif

Het hoorspel ken ik niet, en ik vrees dat ik rond die tijd heel erg in bed lig.

Oeh, het is ook op een andere tijd te luisteren ^^

Ik ga eens kijken of er cd's van zijn ofzo, mijn vader is nog meer fan dan ik dus het is hét ideale vaderdagcadeau.

Zal zien... ehm... horen.

ik ga vanaf maandag aan het werk dus dan heb ik er ook geen tijd meer voor, maar je kan het via internet beluisteren inderdaad

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid